Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5x Mataro Blue 5x Original Berry
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 5x Mataro Blue 5x Original Berry
op 1 na zijn ze allemaal bovengekomen, de ene wat makkelijker dan de andere, is wel van die afrodite's 1 dat niet bovengekomen is en nog niet ontkiemd... nooit meegemaakt zoveel troubles en niks dat anders is dan anders...ligt dat nu aan de breeder of wat is dat....de werkwijze die ik volg en aanhoud is nog steeds hetzelfde als bij mijn vorige rondjes...nie druk in maken zeker en gewoon hopen dat ze knallen nu en een mooie beloning geven, word hopelijk een mooie oudejaar want dan zullen de afrodite's normaal klaarzijnWil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
thx mannen ondertss staat teller op 9 boven de grond, 1 dat nog niet gekiemt was en 1 die ik deze morgen mogen begraven heb R.I.P. als de 9 bovengronds nu goed blijven als ze in bloei gaan dan zijn we goed weg en word het hopelijk knallen met de feestdagen
deze week toch eens een deftige PH-meter gaan aanschaffen want begin een vermoeden te krijgen dat het aan het water ligt want mijn madam zegt me nu plots dat we precies harder water hebben dan vroeger... kan dat dat ik zo een problemen krijg die ik nu gehad heb door het water????iemand mischien????
Wil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
Ander water uit leding
gebruikt je meter eerst met gekochte water waar ph op staat.
Ik had dat dingen wel gebruik 1keer is zo ander keer is zo ik weet niet mss komt het door de goedkope materiaal.
Die had ik ooit geleend van een kennis,zo een rode meter van canna als ik het goed weet.
ik denk dat je naar de site van je water leverancier kunt gaan kijken mss staat die daar wel wat de ph is van jou water.
succes nog
dit staat bij mij
Beschrijving parameter Eenheid Mediaan Minimale norm Maximale norm
ZUURTEGRAAT 7,8 6,5 9,2Last edited by Zenne; 15 October 2012, 19:32.
Comment
-
morgen ph meter halen in shop, ondertss zijn er 2 geadopteerde zussen bijgekomen die nu 3 weken in bloei staan, heb die mooi aan de kant gezet in de tent en die staan 37cm van de lamp, mijn jonkies 42cm, enige nadeel zal mischien zijn dat de geadopteerde zusjes nu 8u langer licht zullen hebben voor een dagje
benieuwd wat dat gaat geven
dus met andere woorden gaan de jonkies vandaag op 12/12, ook hier benieuwd hoe groot ze zullen worden, heb er 4 die 7 dagen oud zijn en de rest zal een paar dagen zijn, denk 4 dagen
zij tg al niet weg zoals het moest dus maar een testronde van maken
uh juist, de 2 geadopteerde zijn black jacks
Last edited by Medical-Spliff; 15 October 2012, 21:02.Wil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
probleem gevonden!!!!! ik werk met growmix en daarmee moet ik eerste 3 weken geen voeding en geef ik enkel water, nu ben ik dus te weten gekomen dankzij mijn ph-meter dat mijn water een waard van ph 8,2 had!!!!!! what the f*ck zeg!!!! heb dat water nu mooi afgezuuurd naar 5,9 dus nu zal dat serieus verschil geven, als ik mijn water met mijn voeding meng zit ik op 6,7 wat aanvaardbaar is ergens maar lang niet optimaal, ook hier heb ik nu afgezuurd naar een waarde van 6!!! de jonkies mogen nu alles nog drinken de komende dagen en dan zullen de jonkies pas optimale voeding en/of water krijgen, dus normaal moet alles nu opgelost zijn met dank aan smowkie ook die me de nodige uitleg verschaft heeft
Comment
-
heb er nu al mijn plezier aangehad, nu weet ik tenminste de juiste waarden van alles, met hesi is het idd niet nodig om met meters te werken dat bewijst die 6,7 waarde maar optimaal is het lang niet natuurlijk dus nu ik alles weet en kan verfijnen(afzuren) zal dit maar mijn grow ten goede komen, natuurlijk zal ik nu al serieuze hinder gehad hebben door dit probleem maar dat zal snel optimaliseren volgens mij, nu toch
Comment

Comment