Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Mataro Blue 5x Original Berry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Mataro Blue 5x Original Berry

ziet er goed uit laat ze maar allemaal lekker verdikken

Comment

thx djw4 en peuker en hoop idd dat ze goed gaan beginnen verdikken want word anders een kutrondje van de 5 sweet skunks zit er toch 1 raar kwastje tussen dat problemen heeft om zijn lobjes open te zetten maar zie niks dat de lobjes belemmert...zal dus 4 van de 5 overhouden denk ik maar laat die rare freakin nog wel wat staan tot ik zie dat het echt niks word, zie wel enorm veel verandering op mijn blad nu maar zal eens foto's bijnemen vanavond want weet niet wat het precies is met die bladen, denk van te besproeien geweest mischien...foto's volgen vanavond en ook een beter budshot proberen nemen voor bubba
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

hier dan de foto's, heb van iedere dame een foto genomen, shoot zou ik zeggen en als er iemand oplossing kan zeggen voor mijn bladen...heb de lamp al hoger en hoger gehangen maar blijven verbranden door het spul voor de spint te bestrijden...de laatste is de alien die het niet zo goed stelt eigenlijkmaar zolang ik geen mannelijke verschijnselen zie blijf ze ik opsparen
        Attached Files
        Last edited by Medical-Spliff; 23 December 2012, 16:33.

Comment

die hangende bladeren had ik ook en dat kwam door te natte wortels maar aangezien dat jou aarde er droog uitziet denk ik niet dat dat het probleem zou zijn en die verkleuring ik zou het echt niet kunnen zeggen maar het ziet er pijnlijk uit veel succes

Comment

het spul voor de spint heeft ze toch niet echt goed gedaan mijn dames maar ze drinken nog steeds goed en ze staan zeker niet stil, zal toch wel een vet wietje zijn die eraf komt ook al vermoed ik dat het niet echt veel zal opbrengen zoals het zou moeten maar het zal een zeer leerrijke ronde geweest zijn, nog weekje of 6-7 te gaan...

Comment

Heb dat spul erop gespoten toen de lamp aanstond ?
              Ik hoop dat ze nog wat bijtrekken .
              Led's grow !

Comment

ziet er goed uit peace.
                mooie zo

Comment

thxe zenne

@bodos:ze hebben een beurt gehad met lamp aan maar had die opgehoogd vrij veel zelfs, is maar na 2 weken dat die bladen zo beginnen worden maar heb gezien dat ze zich wel herstellen, mijn alien die is goed herstelt buiten gisteren dus denk wel dat het allemaal goedkomt, lamp hangt nu op een 55cm voorlopog ipv 40cm omdat ik ze niet nog meer zou verbranden en ze wat kan laten bijtrekken hopelijk

Comment

peace; zonde zeg hoe ze reageren op dat spul voor de spint, maar ze gaan gelukkig gewoon door met bloeien. Ze trekken vast nog wel iets bij...

Comment

idd barbamama is zeker jammer maar zal zoals ik al zei een zeer leerrijk rondje worden, nu de wietjes die op mijn dames komt die is gewoonweg vet volgens ik nu al zie en zolang ik geen stilstand hebt zit ik wel safe, dames zullen wel nog wat blad verliezen hier en daar maar de dames beginnen hun andere bladen te gebruiken voor aan meer licht te komen dus ze geven zich nog niet gewonnen mijn dames

Comment

Je bent ook zoooo lief voor ze, ze kunnen niet anders dan het waarderen.

Comment

5x Mataro Blue 5x Original Berry

Hoort er goed uit, blij dat je het toch een kans hebt gegeven, zo zie je maar dat het eind goed al goed is

Comment

thx barbamama

thx smowkie en ja je hebt er wel stukje in te brokken dat ik verder gedaan heb want anders waren ze de kliko in gegaan, nu ben ik er veel uit aan het leren dus positief toch, veel zal er niet afkomen maar langs andere kant moet ik nog 7weken dus die zouden toch goed moeten aandikken...doe er alles aan om ze het zo comfortabel mogelijk te maken en wat eraf komt komt eraf maar als ik de ronde kan afronden zal het megawiet zijn dat merk ik nu al want dat zijn gewoon kristallen die toppennormaal had ik kannabia afgezworen maar wat ik zie van wat erop komt ga ik toch nog eens de stap wagen paar rondes later en die ronde met meer groei doen enzo

Comment

zo net terug van de dames, 4 van de 8 zullen vanaf zondag aan hun spoeling beginnen, de andere 4 zullen nog paar weekjes verder blijven staan en de 4 auto's moeten nog een week of 6 normaal...foto's durf ik bijna niet plaatsen want de dames zien er serieus gehavend uit, zware les geleerd veel lessen geleerd deze ronde dus was niet voor niks zal echt niet veel opbrengst geven maar wel een enorm lekker wietje en kan toch al terug even verdertoch ook al aan het denken aan de volgende ronde wat te veranderen en wat net niet en wat kleine aanpassingen aan de tent enzo die ik wil doen dus werk genoeg nu en de komende ronde later...foto's zal ik plaatsen als er 4 dames geknipt zijn dan zijn ze op hun mooist want ze hebben een zware SM-sessie bijna achter de rugoh ja voor ik het vergat, had ergens al een klein topje geknipt en it's taste great

Comment

Grin peacebud, leuke update. Wat jij weer voor hebt op mijn dames is dat ze wel hun geur afgeven, dat doen ze bij mij niet.

Comment

Bezig...
                                X