Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Mataro Blue 5x Original Berry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Mataro Blue 5x Original Berry

2 mataro's zijn zich beginnen hechten toch al iets, 2 mataro's die ik niet meer vind dus over en uit zal dat zijn, dan de laatste mataro die heb ik gevonden volledig zonder zaadhuisjemaar niet gehecht in de aarde, zou dit nog overleven???? heb het terug mooi in kuiltje gestopt en wat water gegeven op hoop van zegen van de berry's moet er nog eentje bovenkomen maar dat zit net onder het oppervlak klaar, heb ook nog mijn laatste zaadje te kiemen gelegd want deze vliegt er nu al bij ipv direct op 12/12, morgen toch al eens verhaal halen bij de shop...
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

ik hoop het ook voor u peacemaker greets
      Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Hey Peacemaker,

Een maat van me had net hetzelfde voor, hij kweekt al zes jaar. Nog nooit twee maal na elkaar fout gegaan, al zeker niet bij ontkiemen...
        Wat kan het zijn? Ik dacht een slechte batch zaadjes, maar twee maal na elkaar lijkt me onwaarschijnlijk, oude stock in de growshop die niet optimaal bewaard wordt? Pffff. Klote voor jou...

Comment

idd felix denk dat het wel zoiets zal zijn, heb eens de kaartjes genomen van de AF'jes en zaten er tss van het jaar 2010 ondertss is er nog 1 mataro die zich gehecht had die overblijft, de andere was dus niet gehecht in de aarde dus zeker al 4 van de 5 mataro's die bolleke af zijn, morgen voor ik vertrek de laatste mataro nog eens controleren en me nieuw zaad gaan vragen Af'jes mislukt, deze ronde die moeilijk begint en stash die op is, f*cking teringzooi

Comment

net terug van de shop, ja aan wat lag het he dat dit me overkomt nu heb wel nieuwe zaadjes meegekregen van de shop dus toppie gewoon van de shop!!! mataro en berry hadden ze niet meer dus maar afrodite genomen, ga de ene mataro die er nog rest erbij laten staan en de tent aanvullen met afrodite van kannabia zaden ga ik niet kiemen en ga ik direct in de grond stoppen zoals ik met de berry's had gedaan, word vervolgd, vanavond word de bende terug iets groter

Comment

Succes met je nieuwen zaden en hopen dat ze het nu wel doen!

Comment

thx cannarebel

Comment

Veel succes met de nieuwe zaden, stoel is gezet

Comment

thx smowkie, je staat nu wel al met 2 stoelen erbij he, is dat eentje voor je voetjes op te leggen net terug van de jonkies, ja hoe zal ik het zeggen, deze middag heb ik 5 afrodite's beetje te week gelegd en die zijn nu nog niet ontkiemd in de pot gegaan, was beste volgens de shop dus zo maar eens doen, de berry's waren zo ook na 2 dagen boven zonder ontkiemen, van de 2 mataro's waarvan ik dacht dat ze zich gehecht hadden was ik compleet mis die waren niet gehecht dus, wat ik dan wel raar vind is dat ik nu wel 2 mataro's heb die er doorkomen???????? wilde ze wegsmijten daar ik er niets meer mee was maar die hebben zich dus deze middag nog vlug in de aarde gehecht dus hopelijk 2 mataro's die blijven gaan nu wat ik betwijfel want deze zullen wel pakje stress gehad hebben vermoed ik, ondertss zit ik wel met een luxeprobleem daar ik nu met 5 original berry's plus 5 afrodite's en 2 mataro's staan, luxeprobleem de berry's zijn mostly indica volgens kannabia zelf, de afrodite's zijn sativa's dus vanaf de afrodite's nu hun kopje bovensteken gaat de hele bende op 12/12, wil wel nog even de shop bedanken voor de nieuwe zaadjes die ze me gegeven hebben ter vergoeding van de problemen die ik had, fout leggen ze bijmij wat ik volkomen begrijp ook maar toch hebben ze hun goede hart laten spreken, ga tenslotte niet zomaar van mijn tak gaan maken, als ik echt iets fout had gedaan dan had ik nooit terug geweest naar de shop dus service van de shop dikke 20/10
                    temp bedraagt nu max 30 graden en de LV zit tss 60-70 dus zit op schema nu en maar best na alle miserie de laatste weken, hopelijk nu terug goed vertrokken en op naar verse stash

Comment

Hahaha wel lekker bankhangen kan leuk zijn toch? Hehehe daar spreek je inderdaad van een luxe probleem, scroggggg maybe? :-p

Comment

durf ik me nog niet aan wagen aan scroggen, raar maar waar maar zou dat toch wel eens moeten zien live met mijn eigen ogen hoe dit nu werkelijk heel juist te doen, voor de moment beetje de schrik gekregen om iets te testen, eerst deze ronde tot goed einde brengen terug dat ik verse stash heb deze bende gaat gewoon gaan zoals de banaan hoop ik en worden ook niet getopt ofzo, gewoon gangetje laten gaan en bankhangen...niets dat beter is

Comment

Komt wel allemaal goed , lekker chillen ;p

Comment

chillen???? eerst verse stash dan chillen smowkie

Comment

Hahahahaja

Comment

net 1 overleden mataro weggenomen, de andere doet rustig verder, dus 1 mataro, 5 berry's en 5 afrodite's denk dat dit de ronde zal worden

Comment

Bezig...
                                X