Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
thx budmama en bubba en idd bubba sm met die planten heb alleen maar goed willen doen voor die trips weg te krijgen maar heb te goed mijn best gedaan en de dames zijn mishandeld,bladen zien er erg uit bij sommige daarom dat ik zeg sm met die planten, ben zeker niet tevreden over het verloop van deze ronde maar ik heb terug wat stash in het vooruitzicht dus kan verder tot volgende ronde en de wiet zal gewoonweg knallen dat zie en merk ik nu al ook al zijn ze serieus mishandeld maar niet gewild mishandeld, heb het beetje moeten zien ondergaan, heb men best gedaan het ze zo comfortabel mogelijk te maken en meer kon ik echt ook niet doen het was dat of vergeven zitten van de trips dus...
@barba/budmama de mijn geven idd wel een zeer lekker geurtje af, zou zeggen neem je wijsvinger en je duip en ruk eens lekker aan die stammetjes en smell it on your hands
zo net terug van de lady's de alien heb ik kopje kleiner gemaakt, zo meteen de foto die is voor te proeven en rijp genoeg om te roken, veel zit er echt niet aan maar het zal wel smakende andere 7 blijven staan waarvan er 3 gespoeld worden vanaf vandaag en dat voor nog een weekje of een weekje of 2 voor die afgaan, daarna gaan die 2 dagen in donker staan en worden die geknipt, de andere 4 die zullen nog wel wat weekjes nodig hebben denk een 4-tal weken...alsook heb ik van die alien eens het wortelgestel beetje bekeken ook hiervan heb ik foto en ben absoluut niet tevredenvolgende ronde zoals je zegt bubba, nieuwe ronde nieuwe kansen en ik ga beginnen in 1,5L potten om ze beter aan te voelen dan meteen in de grote potook zie je wat ik aan de hand heb met de bladen die probeer ik te laten bijtrekken maar...idd geen beginnen meer aan maar doe nog altijd mijn best, hier alvast de foto's
ps) was en is een echte kutronde voor me waarin alles kon mislopen wat maar kon mislopen alsook vorige ronde met die autoflowers maar heb er veel uit geleerd en dat is toch belangrijk voor de toekomst, leren uit je fouten zeggen ze altijd en zal toch mijn eigen wietje hebben die heel lekker zal zijn en die zal zeggen bankhangeeee
Stammetje wrijven doe ik inderdaad wel zo nu en dan en elke keer is de geur anders, dus ben heel benieuwd naar straks.
Weet je peace, zo heel erg slecht vind ik ze er toch niet uitzien, als je nagaat wat ze allemaal hebben meegemaakt. Ik heb wel planten gezien in een slechtere conditie.
Het wortelstelsel is inderdaad niet heel veel, zal straks bij de mijne kijken of we weer een spiegeltje hebben hiermee.
Ik ben heel blij voor je dat je er toch nog wat af kan halen waar je lekker stoned van kan worden, had ook anders gekund. Proevuh!!!!
Van elke kweekronde leer je wel weer iets denk ik, jij in deze ronde in ieder geval heel veel.
Wat ga je de volgende keer in het begin anders doen? Alleen kleiner potjes of ook nog iets anders?
de rest zien er toch mooi uit peace ik heb nu ook een probleem spint in bloei en groei kast maar in weinig hoeveelheid dagelijkse controle van men plantjes is wel nodig voor ze nog meer te verwijderen en besproeien in groei , bloei heb ik ook iets voor volledig biologisch
thx bud/barbamama en ik ga starten in 1,5L potten en hoop die 2weken te kunnen groeien in die potjes of toch zeker lang genoeg dat ze genoeg drinken, alsook ga ik terug mijn afzuiging afzetten de eerste 2-3 weken zoals ik vroeger deed wat mijn LV ten goede komt dus ook mijn groei want nu waren ze zeker geremd omdat mijn LV niet hoog genoeg zat...alsook ben ik aan het nadenken voor een hitteschild super spreader te steken
@djw4: ja makker het wietje zelf ziet er wel zeer goed en lekker uit maarja alles is gegaan zoals ik het eigenlijk niet zou gewild hebben en heb verkeerde beslissing genomen door te vlug in bloei te gaan, moets zeker langer groei gegeven hebben en in betere LV condities dan dat ik nu gehad heb, nuja woon in een andere woning en omstandigheden zijn totaal anders dan in mijn vroige woning dus de onwetendheid een beetje geweest en te makkelijk gedacht dat ik mijn oude installatie kon kopieren hier
thx barbamama en zal nog wel een dezer dagen eens foto's posten van de ergste planten
@berry ryder, ja de topjes zijn idd wel mooi en zullen ook lekker zijn maar als ik 10gr per plant haal is het veel dusja kan je niet geslaagd noemen al zal de kwaliteit er wel zeker zijndus dat compenseert dan toch nog een beetje
Comment