Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

    Korting op 420shop
    Van een maatje met een lastige vriendin een setje overgenomen Het draait allemaal , en het zal een uitdaging worden deze eerste binnenkweek ! Zal proberen me setup een beetje voor te leggen .
    Tent is een homebox 1,8 100x100x180h .
    Een 600w hps set .
    Ruck rk 125 l buisventilator geschakeld via fancontroller met thermostaat .
    Een voor mij onbekend koolstoffilter van zo,n 80 cm lang .
    Inblaas gaat via een rond pvc buis systeem met gaatjes die de komende dames een briesje geven .
    Verder 2 hygrometers en er komt de komende week een vloerverwarming in , ik denk in een lekbak ofzo .
    Deze ronde wil ik qua voeding de Plagron Terra lijn gaan gebruiken . Ik ga deze ronde voor een soortje wat niet al te lang bloeit maar wel overheersend hazeachtig is , en uiteraard een lekker hoog thc gehalte ! De zaden komen van waarvoor dank Het is een kruising tussen Jack Herrer en White Widow , 60 % sativa 40 % indica , 9 weken bloei , thc rond de 21 %
    Zo wat een verhaal allemaal . Zal nog een paar foto,s erbij zetten van de eerste dag in hun nieuwe omgeving !

    Afbeelding jack widow 022.jpgAfbeelding jack widow 020.jpgAfbeelding jack widow 023.jpgAfbeelding jack widow 026.jpgAfbeelding jack widow 038.jpgAfbeelding jack widow 037.jpg
    Hydrokorrels gespoeld , onder in de potten gedaan , laagje grond erop , en bovenop de stekgrond .
    Nu 4 x 12 liter en 3 keer 4.5 liter , wil er denk uiteindelijk 6 in 12 liters doen . Zaadjes in de voorbewerkte grond gedaan en nu maar wachten op wat groens ! Wil qua hoogte niet al te gek en denk eraan om ongeveer na 20 dagen 18/6 na 12/12 te gaan , maar de tijd zal het leren .
    We gaan ons best doen en hopen uiteraard op wat wijze raad van jullie kant

    #2
    Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

    Ziet er me een lekker soortje uit

    veel succes met je maat zen zaad
    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

    Comment


      #3
      Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

      Veel succes alvast! Ben wel benieuwd naar die wiet, hoe hij uiteindelijk smaakt.
      5x Jack Herer & een AMS'je!

      Comment


        #4
        Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

        Ey langenl

        Succes met de kweek en ben erg benieuwd naar het soortje.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

          Bedankt alvast , ben zelf ook zeer benieuwd na de uitkomst van deze kweek ! Ik zal zoveel mogelijk updaten om dit een geslaagde ronde te laten worden . Ik heb de 1m2 box Plagron voeding binnen , en tevens gebruik ik straks 1 x in de week Cannacure preventief tegen meeldauw etc . Nou zal er paar plaatjes erbij doen ,en een volgende update zal komen als er wat groens boven komt

          Afbeelding jack widow 046.jpgAfbeelding jack widow 047.jpgAfbeelding jack widow 049.jpg

          Comment


            #6
            Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

            kom maar op met die monster toppen

            Comment


              #7
              Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

              Succes ermee! Leuke set-up. Ik ben ook wel benieuwd naar dit soortje en wat het zal geven daar in je tent...

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                veel succes met je kweek ben benieuwd naar het eind resultaat btw lekker soortje grtz

                Comment


                  #9
                  Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                  Bedankt voor de feedback Afgelopen dagen bezig geweest met een lekbak vullen met zand en een verwarmkabel voor lekkere warme voetjes voor de dames . En precies op tijd want bij 7 van de 7 potjes komt er een groen koppie op zetten
                  Afbeelding jack widow 066.jpgAfbeelding jack widow 055.jpgAfbeelding jack widow 057.jpgAfbeelding jack widow 064.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                    succes deze ronde !
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                    Comment


                      #11
                      Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                      deze zal ik volgen

                      Comment


                        #12
                        7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                        Veel succes hoor!

                        Comment


                          #13
                          Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                          Alle dames zijn boven , en 1 potje kapot geknipt en voorzichtig in een 12ltr gegooid . Dus nu 5 x 12 ltr en nog 2 van 7.5 ltr . Alleen hebben ze bijna allemaal krullende bladeren , vraag me af wat er verkeerd gaat . De lamp hangt op zo,n 110 cm en de hoogst gemeten temp is 30,9 geweest . De luchtaanvoer is wat hoger gehangen zodat er precies boven de pot nu een luchtstroom is .
                          Hierbij wat foto,s van de dames opmerkingen zijn welkom !
                          Afbeelding jack widow 082.jpgAfbeelding jack widow 075.jpgAfbeelding jack widow 078.jpgAfbeelding jack widow 079.jpgAfbeelding jack widow 073.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                            zet mijn stoel er ook bij greets
                            Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                            Comment


                              #15
                              Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                              Vandaag de lamp na 100 cm geplaatst omdat de dames als een spriet de lucht in gaan Denk de komende dagen steeds 5 cm omlaag tot ik op zo,n 60 cm zit . Hier wat pics van hoe ze er bij stonden voor een vers laagje grond :
                              Afbeelding jack widow 087.jpgAfbeelding jack widow 085.jpgAfbeelding jack widow 089.jpgAfbeelding jack widow 094.jpg

                              Een weer ingestopt met een vers laagje voorbewerkte grond zodat het er weer ff tegen kan
                              Afbeelding jack widow 097.jpgAfbeelding jack widow 099.jpgAfbeelding jack widow 100.jpgAfbeelding jack widow 102.jpgAfbeelding jack widow 103.jpg

                              1 Kleine 7.5 ltr is afgevallen kwam met 1 lobblaadje omhoog en gelijk ertussen uit gehaald . Gaan het nu maar is aankijken komende dagen

                              Comment

                              Bezig...
                              X