Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jona's Power Plant Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Jona
    replied
    Ik smoke niet, drink niet etc... En dat knippen gaat traag, heel traag zelfs. Maar het is ook een beetje een techniek denk ik, ik doe het zelfs niet eens zo precies (maar dat geeft niet echt, het is zelfgekweekte wiet dus thc is sowieso relatief hoog, wat kleine blaadjes tussen hier en daar kan niet veel kwaad denk ik). Ik probeer zo precies mogelijk te knippen maar echt, als je die planten zag en je moet je gaan inbeelden dat iemand dat moet knippen... Ik hoef niets meer toe te voegen denk ik ...
    Maar het resultaat zal er wel zijn denk ik .
    Nog 1 vraagje: Als je die toppen te drogen hangt, kan het dat na 2 dagen ze een beetje slap worden precies? (lijkt me logisch maar toch nog even vragen voor de zekerheid, teveel werk geweest dat er nu nog niets zou fout lopen ).

    Greetzzz

    Leave a comment:


  • nosferatu
    replied
    Heb nog nooit geknipt dus kan er verder weinig van zeggen alleen dat als ik t zo mag lezen erg lang duurt Of scheelt t ook als je nuchter knipt?

    Leave a comment:


  • o21
    replied
    Wel succes jona maar powerplant krijgt maar zijn volle smaak na 3 weken dus ja je zult nog een beetje moeten wachten. Als je de ruik van kippenstrond ruikt dan is hij goed.

    Leave a comment:


  • darkiess
    replied
    ja ik weet nog wel dat ik bijna 2 uur bezig was met alleen een simpel lowrydertje

    Leave a comment:


  • emiel_s
    replied
    suc6 ermee knippe is zwaar werk maar het product wat je er voor terug krijg

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Sjeezes, was net van plan 2 planten te knippen op 2u maar dat kon ik wel vergeten! Het is er 1 geworden aangezien er toch wel een pak middelgrote toppen aanzaten... Het ziet er redelijk goed uit denk ik. Nog 1 te gaan, de beste naar mijn mening .
    Ik neem foto's zaterdag en zet ze dan online voor jullie!
    Maar wat heb ik mezelf toch aangedaan met die Powerplants... Knipwerk, knipwerk en bovenal KNIPWERK! Haha, hopelijk komt er een aardig goedje af. Ik laat het vannamiddag al testen door een vriend van me. Dus de kwaliteit zal nog niet super zijn maar het kan al een idee geven denk ik .
    Ik hou jullie op de hoogte

    Greetzzz

    Leave a comment:


  • haze'o'lator
    replied
    ik zou er hasjolie van maken als ik van jou was of anders gewoon hasj...

    je moet zelf maar zien

    waiting for the pics...

    grtzzz

    Leave a comment:


  • westport
    replied
    Mooie buds heb je daar gekweekt!
    Veel succes met het knippen!
    grtz

    Leave a comment:


  • venom
    replied
    we zijn in blijde verwachtig jona

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Atmospherix View Post
    Hmm ik wil fototjes van het geknipte spul
    Ben erg benieuwd
    Ja, aan iedereen alvast m'n excuses voor het uit blijven van die foto's maar heb ik nou in de laatste week wel mijn fototoestel vergeten thuis zeker... Zonde gewoon. Alles mooi bijgehouden en de laatste week geen foto's kunnen nemen...

    De helft van de planten ligt al om, waarvan 1 plant met nogal luchtige toppen en dus hels irritant knipwerk. Heb wel al enkele buds waar velen van jullie wel naar zouden verlangen om te roken, dus die komen dit weekend hier. Hou dus de boel in de gaten. Morgen gaan de andere 2 richting slachtplaats, de 2 dikste namelijk .Ook van het knipspul ga ik iets maken, weet enkel nog niet wat, ik hou het effe in de vriezer. Mijn idee gaat uit naar wietboter, kwestie van nog eens iets anders te hebben . Ik denk wel van met gemak een 300gr wietboter te kunnen maken van alles wat ik heb . Dus de gebakjes zullen ook aanwezig zijn .

    Hang in there folks, the pics are coming

    Greetzzz

    Leave a comment:


  • darkiess
    replied
    ziet er zwaar goed uit

    Leave a comment:


  • MR GROEN
    replied
    mooie kweek geworden Jona , ik ben trouwens terug actiev operatie aan men kaak eindelijk achter de rug nu kan ik me trg consentreren op kweken ..

    Veel plezier ng met je plant ..

    Leave a comment:


  • JustLooking
    replied
    Mooie toppen en planten!

    Wil ook wel foto's zien van het geknipte spul en ben erg benieuwd naar het drooggewicht.

    Ik heb nl gelijkaardige setup. Ik ga wel 9 plantjes zetten.

    Leave a comment:


  • venom
    replied
    jij bent niet de einige dat benieuwd is atmosphrix

    Leave a comment:


  • Atmospherix
    replied
    Hmm ik wil fototjes van het geknipte spul
    Ben erg benieuwd

    Leave a comment:

Bezig...
X