Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jona's Power Plant Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • skoeky
    replied
    knap werk jona !
    hoop eind deze maand ook zo ver te staan!
    greetz

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Dank u danku!
    Ik ben dus vandaag begonnen met de slachting. En ik heb maar 1 iets te zeggen: WAT EEN PAARDENWERK! Wat heb ik mezelf aangedaan? Enkel als een plant af is krijg je wel voldoening voor wat je gewerkt hebt de laatste maanden. Hopelijk is de kwaliteit goed, deze laat ik dan ook over enkele weken -als het goedje mooi droog is- testen door wat mensen . Aangezien ik zelf niet rook dus. Ik schat alles toch op een goeie 200gram . Maar het is een pure schattig, het drooggewicht ga ik zeker mededelen!

    Greetzzz!

    Leave a comment:


  • mister w
    replied


    lekker lekker jona,......

    Leave a comment:


  • o21
    replied
    amaai maatje die tweede foto mmmmm powerplant zelf jaren gekweekt heb nog een paar zaadjes maar geen toppen. heel netjes mooie dik en compact. En hier een tipje wij knipte onze P.P. als de plant bijna voor 70% bruin is.

    Leave a comment:


  • darkiess
    replied
    nou ik wacht kwijlend op je foto's

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Lol, ik bedoelde 12Januari natuurlijk, en dat is morgen dus. Maar bij nader inzien en inspectie van mijn topjes laat ik ze nog even staan. Ze staan momenteel in de donker om wat te laten stressen, hopelijk komt alles goed .
    Khou jullie op de hoogte .

    Leave a comment:


  • goddy
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
    Maandag 12 Februari 2009 gaan ze hun kist in .
    Moet wel nog iemand vinden die wil helpen knippen -.-. Zit namelijk in mijn examens en wil niet zelf een hele dag knippen mits tijdsgebrek .

    Waarom nog 4 weken wachten?
    12 Februari is trouwens een donderdag

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Van waar ben je dan? Je mag gerust wat mee dan als je meehelpt met knippen natuurlijk. Maar heb je er ervaring mee? (zelf heb ik het nog nooit gedaan dusjah...). Mocht je uit de buurt zijn dan ben je zeker welkom .
    Trouwens, die foto's zijn nu al van een tijdje terug. Nu ze in het donker staan gaan die hopelijk nog wat aandikken dus ik ga sowieso foto's nemen voor ze het slachthuis binnentreden en post dan wat knipfoto's enzo, je weet wel, de laatste momenten .
    Khou jullie op de hoogte!

    Greetzzz

    Leave a comment:


  • Smokin
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
    Maandag 12 Februari 2009 gaan ze hun kist in .
    Moet wel nog iemand vinden die wil helpen knippen -.-. Zit namelijk in mijn examens en wil niet zelf een hele dag knippen mits tijdsgebrek .
    Nou vooruit dan, ik offer me wel op. Als we daarna ook samen roken, knip ik natuurlijk met je mee!!! hahaha, ziet er zwaar lekker uit die toppen van je. Zie zie ik ze alleen in mijn dromen, ik zeg dagelijks tegen mijn dames: Neem een voorbeeld aan die van Jona!!!

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Maandag 12 Februari 2009 gaan ze hun kist in . EDIT: DAT MOET 12 JANUARI ZIJN NATUURLIJK
    Moet wel nog iemand vinden die wil helpen knippen -.-. Zit namelijk in mijn examens en wil niet zelf een hele dag knippen mits tijdsgebrek .
    Last edited by Jona; 11 January 2009, 23:39.

    Leave a comment:


  • AlwaysStoned
    replied
    dees planten gaan binnenkort om vermoed ik?

    Leave a comment:


  • venom
    replied
    goed werk jona mooie damens heb je daar ik volg je zeker

    Leave a comment:


  • Nerub
    replied
    @janleuri:

    heb die site es doorgeleze,, vind et tog apart dat klieven.. dat is de plant half doorsnijden bij de stam ,potloot tussen de gespleten stam en verbinen....
    maar als het werkt en safe is voor de plant ist my best

    @ jona
    toppe groeie goe! op je favoriete foto, groeie daar 3 toppe naast elkaar op 1 stam?

    Leave a comment:


  • Biggrower
    replied
    Al gehoord van RIPEN ?

    Zelf gebruik ik deze ook en ben daar uiterste tevreden over.
    Hierbij wat uitleg:

    Ripen is een veelomvattende meststof, die wordt gebruikt aan het einde van de bloeiperiode. Het is speciaal ontwikkeld om het rijpingsproces te bespoedigen, terwijl het gelijkertijd de hoeveelheid actieve bestanddelen vermeerderd bij medicinale, aromatische en culinaire planten. Deze formule wordt in de tuinbouw als een krachtige oplossing genoemd.
    Ripen is een door onze onderzoekers een met de grootste zorg samengesteld mengsel van minerale zouten en buffers, wat in dit stadium van de groei is, is nauwkeurigheid van het grootste belang. Het gewas, dat inmiddels aan het eind van zijn leven is, is vaak verzwakt en zijn vermogen tot assimilatie in deze fase sterk verminderd is.

    Ripen werkt op verschillende niveaus

    Deze meststof heeft vele eigenschappen





    Zo ziet deze fles eruit:


    Deze haal ik bij de http://www.growshopalien.com/onlineshop/
    Attached Files

    Leave a comment:


  • DaZeD
    replied
    Kan wel begrijpen waarom ze het POWER plant noemen, fuck!
    Ziet er wel goe uit!
    Over die 150 gram moet je u geen zorgen maken!

    Leave a comment:

Bezig...
X