Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn plantjes 2xNL 4x afgani

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door ijscoman1 View Post
    Volgens mij krijgen ze teveel water. Elke dag 1 liter toch? of doe je dat ook om de twee dagen? En ik denk dat ze nog helemaal geen voeding nodig hebben, daarvoor zijn ze nog te klein, vooral die hele kleine links. Denk dus dat ze overvoed zijn.

    Als je een beetje goede aarde gebruikt zitten daar genoeg voedingsstoffen in voor een aantal weken (bij mij ongeveer 4). Persoonlijk begin ik pas met voeding als ze de bloei ingaan maar dat hangt wel af van hoelang je ze voorgroeit natuurlijk.

    Ik weet niet zeker of ik wel gelijk heb hoor dus als iemand mij verbeteren wil, graag dan

    Peace!
    Check post nr 17 op het eerste blad en ge moogt uw eigen verbeteren

    Comment


      #47
      Hoy, ben net bij men plantjes geweest , de grootste is nu 30cm , rond die hoogte had ik ze toch graag in bloei gezet , ik vermoed dat ze in de bloei nog een flink stuk zulle groeien ? of laat ik ze nu nog even verder doen ?
      En zou ik kunnen toppen ? (hokje is niet zo hoog )

      Ik heb nu enkele fotos , maar morgen komen er goeie met beter toestel.

      mvg B
      Attached Files

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door boky View Post
        Ja elke dag 1 liter versprijd over de 5 planten.

        Ow 1 liter over 5 planten... dan is het weer niet teveel nee, ik dacht per plant. Misschien is dat juist weer te weinig dan. Aangezien de wortels verspreiden moet je wel de gehele pot wateren en niet alleen rond de stengel. Lastige situatie... ik hoop dat iemand de gouden tip voor je heeft. Ben benieuwd naar je foto's in ieder geval.

        @ Beowulf, ik heb daar overheen gelezen excuus

        Greetzz

        Comment


          #49
          Water geven doe ik altijd op gevoel , het ene plantje heb meer dorst dan de andere.

          Grtz.

          Comment


            #50
            vandaag dan eens 2 l water gegeven +-250ml aan stam en dan nog een 250ml er rond . heb vlug nog paar foto's met "sony 12x optical zoom CYBER SHOT " maar ik kan daar niet goed met werken

            Is toppen bij de grootste planten een optie ?


            mvg A
            Attached Files

            Comment


              #51
              Voelen die bovenste bladeren hard en droog aan? LV te laag?

              Comment


                #52
                Ja hard en droog als het licht brand is lv ongeveer 30 licht uit 70a 80 .

                Comment


                  #53
                  Probeer je lv omhoog te krijgen tijdens dat je lamp brand, is veel te droog nu.
                  Je kan een emmer met (half)dweil in tussen je planten zetten en misschien minder afzuigen.

                  Comment


                    #54
                    zal er bakje water in zetten met dweil (zal voor morgen zijn), de afzuiger is al vermindert .

                    Comment


                      #55
                      Hoi, nieuwe foto's zal voor morgen zijn , was telaat thuis van het werk en lichten branden net .

                      LV is nu 40 ik heb er nog een bakje water bij gezet .

                      mvg B

                      Comment


                        #56
                        Hoi , enkele foto's met licht uit .
                        Er beginnen zijtakken aan tekomen .

                        mvg B
                        Attached Files

                        Comment


                          #57
                          wouw wat voor aarde gebruik je, zien er echt niet goed uit mischien je ph te hoog ????...
                          misschien toch een idee om lek bak te maken, zo is de kans kleiner dat je ze niet verzuipt...
                          bij mij toen ze bijna in de bloei gingen, dronken de dame"s al 10 liter met 10 ml wotelstimilator om de twee dagen..
                          ik ga je zeker volgen gr lange
                          Last edited by lange; 3 January 2009, 14:11.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door lange View Post
                            misschien toch een idee om lek bak te maken, zo is de kans kleiner dat je ze niet verzuipt...
                            groter, of de ontkenning moe weg

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                              groter, of de ontkenning moe weg
                              snap hem even niet wat bedoel je hier mee.... dat je ze wel verzuipt...
                              zo zie je maar weer iedereen doet t weer anders met water en voeding geven...

                              mischien de oude manier een tandenstoker gebruiken.....

                              Comment


                                #60
                                Ik denk echt dat je minder voeding moet toedienen.
                                Ik heb dezelfde zaden en die doen het zo:

                                http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...lag-t2766.html

                                (Kben ook nog niet ervaren hoor)

                                Comment

                                Bezig...
                                X