Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn plantjes 2xNL 4x afgani

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Hoy , vandaag heb ik ze terug wat meststof geheven . 1ml op 1l water .
    Er beginnen topjes aan tekomen .en groeien mooi , enkel de NL groeit tehoog wat zou ik er kunnen met doen ? knakken of binden of verzetten ? om dat ik men lamp dichter wil zetten bij de kleindere SAD's .


    mvg B
    Attached Files

    Comment


      #92
      Hoy , even geleden ....
      planten beginnen topjes temaken ,
      maar ik heb met 1 plant namelijk een sad een probleempje de top is geel geworden => zie 1ste foto

      En dan algemeen vind ik dat men blaren nog steeds geel achtig zijn .

      ik heb een tijd de meststof weg gelaten , tot een week geleden geef ik terug mest stof (1ML op 2l water)

      mvg B
      Attached Files

      Comment


        #93
        Hmmm dat gaat toch niet de goede kant op dacht ik. Ik kan je niet echt helpen met je bladprobleem. Weet wel dat er iets niet goed is dus als ik jou was zou ik alle gegevens die je hebt op een rijtje zetten en uitzoeken wat nou de oorzaak is. Of ga met je foto's naar een growshop.

        Ik zie wel dat je aan alle kanten een soort dikke reflecterende folie hebt zitten. Isoleert dit? Krijgen je planten genoeg frisse lucht van buitenaf?

        Greetzz

        Comment


          #94
          ja vanonder zijn er 2 inlaten 100mm

          de folie is nog al dun , isoleert nie echt , maar temp in ok in de kast kzal straks de temp en de lv nog eens bekijken en dan hier zetten .

          Comment


            #95
            jouw afghani lijkt precies op de mijne van onder heel compact en dan 1 kaars rechte top

            schitterend

            Comment


              #96
              Attached Files

              Comment


                #97
                nice ,ze zijn al goed verdikt tegenover de vorige foto's

                Greetz
                Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                sigpic

                Comment


                  #98
                  Jup , de toppen zijn al wat aan het dikken , ook al wat bruine haartjes ... ben benieuwt goe lang ze nog moeten .. mvg B
                  Attached Files

                  Comment


                    #99
                    Ziet al heel lekker uit
                    Ik ben benieuwd!

                    Comment


                      Hoi ,
                      1plant heeft al wa bruine haartjes zie foto , kan het zijn dat ik die vroeger moet oogsten dan de andere soort genoten ?

                      mvg B
                      Attached Files

                      Comment


                        Hey,
                        kheb juist uw verslag eens helemaal doorgelezen. Zo te zien heb je een aantal problemen gehad en die ook goed overwonnen, mooi gedaan.
                        Om op je vraag te antwoorden: om te weten wanneer je moet oogsten moet je kijken naar de trichomes.
                        Meer over trichomes: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html

                        grtz

                        Comment


                          Wat ik mij dan afvraag. Hebben jullie allemaal een microscoop thuis? Want met een gewoon vergrootglas lukt dat niet. Je ziet wel of ze nog doorschijnend zijn of niet, maar de pistels geven toch een betere zichtbare indicatie van de oogsttijd.

                          Comment


                            olla ik zie dat we hier een zware dax/monkey fan hebben op die foto van u kast zie ik zot veel daxblokken

                            Comment


                              Idd gerard .

                              hoy , even wat foto's de toppen beginnen mooi te dikken , 2 planten worden wel nog al geel en veeel dode gele bladeren (grootste deel is er al af is dit erg ? (het zijn de 2 geknakte )
                              Een microscoop heb ik nie kunnen gaan kopen vorige vrijdag was telaat thuis van het werk. De 2 geknakte planten hebben al redelijk wat bruine haartjes (maar kwil ze niet te vroeg maar zeker niet telaat oogsten , graag julie oordeel)

                              mvg B
                              Attached Files

                              Comment


                                over die gele blade zou ik me geen zorge maken dat zie vaak als het einde nadert.
                                prachtige torens heb daar trouwes al ik zou ze ng eve late zwelle endan

                                Comment

                                Bezig...
                                X