Mijn plantjes 2xNL 4x afgani

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #76
    Ik heb ook 2 planten getopt vlak voor ze in bloei gingen, die hebben ondertussen de mooiste en dikste toppen.

    Comment

    • haze'o'lator
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 1273

      #77
      ik zou gewoon een scrogg net hangen en dan weer wachten tot alle internode's boven het net zijn en dan in de bloei zetten... als je ze topt ga je nog hoogte te kort komen volgens mij!

      je kan ook je planten knakken en horizontaal hangen en zo af laten bloeien...

      grtzzz

      Comment

      • boky
        Retired
        • Nov 2008
        • 144

        #78
        Hoi , oei ze staan net in bloei => dus telaat voor de scrogg zeker ? dus knakken dan als ze tegroot worden. mvg B

        Comment

        • darkiess
          Retired
          • May 2008
          • 1645

          #79
          dat hangt ervan af hoe groot jouw planten al zijn maar zopu eventueel nog wel kunnen hoor

          Comment

          • boky
            Retired
            • Nov 2008
            • 144

            #80
            Lamp kan nog 20cm hoger , en sta nu op 30 cm van bulb tot dichtste plant .

            Men kachel blaast wel neer op men planten (zie 1st foto) kan dit kwaat ?

            mvg B
            Attached Files

            Comment

            • haze'o'lator
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 1273

              #81
              ik heb ergens gelezen dat je je kachel nooit op je planten mag laten blazen...

              ik weet wel niet meer waarom maar ik zal er eens achter zoeken en dan post ik het wel!

              grtzzz

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator
                ik heb ergens gelezen dat je je kachel nooit op je planten mag laten blazen...

                ik weet wel niet meer waarom maar ik zal er eens achter zoeken en dan post ik het wel!

                grtzzz
                Omdat ze dan slap gaan hangen en uitdrogen zeker.

                Comment

                • haze'o'lator
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 1273

                  #83
                  haha,idd

                  stom dat ik daar zelf niet aan dacht

                  Comment

                  • boky
                    Retired
                    • Nov 2008
                    • 144

                    #84
                    ok kzal hem dan straks anders richten (iemand voor stel hoe het beste ?)

                    mvg B

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #85
                      De mijne blaast gewoon tegen ne wand. Ge zet em ook best op de grond, warme lucht stijgt he.

                      Comment

                      • boky
                        Retired
                        • Nov 2008
                        • 144

                        #86
                        Hoy , even geleden dat ik update heb gedaan , was wat druk .
                        Ik heef geen voeding meer aan men planten . Maar men bladen blijven geel zie foto . nog alty 2 L water op 4 planten , lv rond de 55 a 60 .


                        mvg B.
                        Attached Files

                        Comment

                        • boky
                          Retired
                          • Nov 2008
                          • 144

                          #87
                          Hoy , zou ik de onders slechte gele bladeren mogen verwijderen ? en wat zouden de Gele bladeren kunnen zijn ?

                          mvg B

                          Comment

                          • boky
                            Retired
                            • Nov 2008
                            • 144

                            #88
                            Hoy even foto opdate :

                            Met de plantjes lijkt het beter tegaan

                            mvg B
                            Attached Files

                            Comment

                            • Smokin
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Nov 2008
                              • 66

                              #89
                              Ik vermoed luchtvochtigheid die gele bladeren. In elk geval had ik hetzelfde, eerst ging ik denken aan een magnesium tekort. Langer nagedacht blijkt dat doordat de vochtigheid te laag is, plant minder voedingsstoffen opneemt, dit resulteert zich weer in een magnesiumtekort.

                              Comment

                              • boky
                                Retired
                                • Nov 2008
                                • 144

                                #90
                                lv is nu inorde , wat ik enkel nu nog heb dat is puntjes van de bladeren die wat bruin zien
                                .

                                mvg sebas

                                Comment

                                Bezig...