Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn plantjes 2xNL 4x afgani

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Ik heb ook 2 planten getopt vlak voor ze in bloei gingen, die hebben ondertussen de mooiste en dikste toppen.

    Comment


      #77
      ik zou gewoon een scrogg net hangen en dan weer wachten tot alle internode's boven het net zijn en dan in de bloei zetten... als je ze topt ga je nog hoogte te kort komen volgens mij!

      je kan ook je planten knakken en horizontaal hangen en zo af laten bloeien...

      grtzzz

      Comment


        #78
        Hoi , oei ze staan net in bloei => dus telaat voor de scrogg zeker ? dus knakken dan als ze tegroot worden. mvg B

        Comment


          #79
          dat hangt ervan af hoe groot jouw planten al zijn maar zopu eventueel nog wel kunnen hoor

          Comment


            #80
            Lamp kan nog 20cm hoger , en sta nu op 30 cm van bulb tot dichtste plant .

            Men kachel blaast wel neer op men planten (zie 1st foto) kan dit kwaat ?

            mvg B
            Attached Files

            Comment


              #81
              ik heb ergens gelezen dat je je kachel nooit op je planten mag laten blazen...

              ik weet wel niet meer waarom maar ik zal er eens achter zoeken en dan post ik het wel!

              grtzzz

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
                ik heb ergens gelezen dat je je kachel nooit op je planten mag laten blazen...

                ik weet wel niet meer waarom maar ik zal er eens achter zoeken en dan post ik het wel!

                grtzzz
                Omdat ze dan slap gaan hangen en uitdrogen zeker.

                Comment


                  #83
                  haha,idd

                  stom dat ik daar zelf niet aan dacht

                  Comment


                    #84
                    ok kzal hem dan straks anders richten (iemand voor stel hoe het beste ?)

                    mvg B

                    Comment


                      #85
                      De mijne blaast gewoon tegen ne wand. Ge zet em ook best op de grond, warme lucht stijgt he.

                      Comment


                        #86
                        Hoy , even geleden dat ik update heb gedaan , was wat druk .
                        Ik heef geen voeding meer aan men planten . Maar men bladen blijven geel zie foto . nog alty 2 L water op 4 planten , lv rond de 55 a 60 .


                        mvg B.
                        Attached Files

                        Comment


                          #87
                          Hoy , zou ik de onders slechte gele bladeren mogen verwijderen ? en wat zouden de Gele bladeren kunnen zijn ?

                          mvg B

                          Comment


                            #88
                            Hoy even foto opdate :

                            Met de plantjes lijkt het beter tegaan

                            mvg B
                            Attached Files

                            Comment


                              #89
                              Ik vermoed luchtvochtigheid die gele bladeren. In elk geval had ik hetzelfde, eerst ging ik denken aan een magnesium tekort. Langer nagedacht blijkt dat doordat de vochtigheid te laag is, plant minder voedingsstoffen opneemt, dit resulteert zich weer in een magnesiumtekort.

                              Comment


                                #90
                                lv is nu inorde , wat ik enkel nu nog heb dat is puntjes van de bladeren die wat bruin zien
                                .

                                mvg sebas

                                Comment

                                Bezig...
                                X