Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn plantjes 2xNL 4x afgani

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31

    Comment


      #32
      Nee ,geen cooltube , maar een externe bak , die ik naast men kweek kast zet waar een warmte lamp in zit , door die bak met lamp in moet de lucht die in de kweek kast komt waar de lucht dan verwarmt wordt . kzal eens met paint een schetsje maken .

      Comment


        #33
        die lamp dient dan alleen voor warmte te geven

        indien zo: zou ik er gewoon zo een elektrisch verwarmings toestelletje inzetten dat op een thermostaatje is aangesloten.
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          #34
          tzit 1 in nu ma werkt ,niet zo als het moet . als ik kacheltje steek met al thermostaat in mag ik die vollebak zetten en een thermostaat tussen steken waar ik de temp kan op af lezen ?


          Een snelle schets zit er ook bij zie foto .

          Maar denk toch van een nieuwe kachel tekopen dan

          @ pitcrew , werkte dat als je u lamp hoger zette ?
          Attached Files

          Comment


            #35
            hier is een site waarbij ze deze verkopen ; de sponser van dit forum zie banner.

            http://www.growshopalien.com/onlineshop/
            bij zoek opdracht effe thermostaat invullen en ge krijgt een klein lijstje.

            oa.: met thermostaten die die de wartmtebron voorbeeld het kacheltje automatisch aan en uitzetten bij de bereikte temperaturen.

            als ge uw lamp hoger hangt groeien uw plantjes iets sneller naar boven. nu dat uw lamp laag hangt worden ze snel dikker(heel belangrijk) en groeien trager de hoogt in.
            maar als ge uw lamp hoogt hangt dan strekker ze zich meer. dan groeien ze sneller de hoogt in maar verdikken slechts een klein beetje ; je kan ze welf effe laten strekken ; want uw plantjes zijn klein en bossig

            dit is te zien hoedat gij ze wilt hebben


            Greetz
            Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
            Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

            sigpic

            Comment


              #36
              Thermostaat heb ik vorige week daar gekocht model van 18€ . morgen na men werk stop ik dan in de hubo (of andere zaak) voor kacheltje (voorige week waren er van 12 € ) (blaas verwarming) mag ik daar tussen dan gewoon de thermostaat steken ?

              Een thermostaat voor de afzuiging die moet ik nog bij alien kopen (soms wat tewarm )

              Al vast 1000x mercie voor de nutige info .

              mvg B

              Comment


                #37
                Denk dat er op dat kacheltje uit de gamma ofzo wel een thermostaat zal staan

                Comment


                  #38
                  Ja kweet nie just meer thermostaat of zo een warmt beveiliging , ik zie wel zowiso doe ik er 1 mee met draaiknopvan * tot 6

                  Comment


                    #39
                    Ik kocht bij de Praxis voor 19,95 een kacheltje met thermostaat.
                    1 nadeel: staan geen temperaturen bij de thermostaat, dus je moet zelf ff met zwarte stift een streepje bij 20 graden zetten.

                    Succes verder en ben goed voor je dames!

                    Comment


                      #40
                      alleen zijn die dingen 2000watt ofzoiets

                      groet

                      Comment


                        #41
                        Attached Files

                        Comment


                          #42
                          ik hoop dat je plantjes er vlug doorkomen, ze zien er tamelijk pissig uit!
                          sigpic

                          Comment


                            #43
                            Volgens mij krijgen ze teveel water. Elke dag 1 liter toch? of doe je dat ook om de twee dagen? En ik denk dat ze nog helemaal geen voeding nodig hebben, daarvoor zijn ze nog te klein, vooral die hele kleine links. Denk dus dat ze overvoed zijn.

                            Als je een beetje goede aarde gebruikt zitten daar genoeg voedingsstoffen in voor een aantal weken (bij mij ongeveer 4). Persoonlijk begin ik pas met voeding als ze de bloei ingaan maar dat hangt wel af van hoelang je ze voorgroeit natuurlijk.

                            Ik weet niet zeker of ik wel gelijk heb hoor dus als iemand mij verbeteren wil, graag dan

                            Peace!

                            Comment


                              #44
                              Ik sluit me volledig bij ijscoman aan.

                              Comment


                                #45
                                Ja elke dag 1 liter versprijd over de 5 planten.

                                Comment

                                Bezig...
                                X