Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweekje!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Thx darkiess, ik hou de lamp op 60 cm ongeveer (afhankelijk van de plant )
    Heb trouwens voor de gein een tijdje geleden 2 stekken afgesneden en dit weekend er een paar bij gedaan als experiment.
    Staan onder een spaarlampje, wil kijken of t wat wordt, zo niet dan niet. Zo wel, dan laat ik ze flink doorwortelen en zet ze dan in een grotere pot. Op deze plantjes wil ik dan het fimmen eens uitproberen.
    Last edited by nosferatu; 6 January 2009, 19:44.

    Comment


      #47


      Greetz

      Comment


        #48
        Zo weer tijd voor een update! Planten staan nu een week op 12/12 maar heb nog geen bloeiverschijnselen. Mijn broertje kwam laatst aan met een weerstationnetje van de Blokker (bedankt broertje) Donker/Licht temp/LV = 17/55% en 25/40% Dus ik denk dat ik het goed gaat zo Ik geef ze ondertussen af en toe wat bloeivoeding mee, 25 ml per 4 dagen om het op te bouwen naar de 50 ml/10 liter water. Vraag me af of er mensen zijn die extra toevoegingen van Canna gebruiken(en dat t werkt) je bent vrij om te reageren De wortels komen nu door de gaatjes van de potten heen zijn gulzige plantjes. Planten zijn nu ook rond de 55 cm hoog, en breedte tja dat zie je zo wel op de foto's. Goed stinken doen ze nu ook al
        Nou ja, genoeg gezeurd hier zijn foto's

        Ff licht uit gezet voor een betere indruk van de kleur


        En natuurlijk mijn experimentele stekjes, grootste gefimt dus kijken wat t wordt:

        Niet echt scherp maar ja you get the picture

        Dat was m weer! Commentaar altijd welkom

        Greetz

        Comment


          #49
          ziet er netjes uit,en mooie volle bosjes!

          kom zeker regelmatig kijken voor updates.

          gr mister w

          Comment


            #50
            haha komt goed thx, jouwes mogen er ook wel zijn

            Comment


              #51
              Mooie planten! Het staat daar inderdaad lekker vol, binnen enkele dagen zul je het geslacht weten dus nog even geduld. Ik gebruik naast de groei en bloei voeding van Canna, PK13/14 en Cannaboost als extra. Dit werkt goed vooral als ik mijn eerste en tweede kweek vergelijk

              Greetzz

              Comment


                #52
                zeker nette plantjes ik zou zeggen ga zo door man!!!!!!


                grtz.

                Comment


                  #53
                  Voor de eerste keer zeker niet slecht zeker niet. zou zeggen blijf je volgen en succes want ze zien er netjes uit.

                  Comment


                    #54
                    haha thx manne
                    Ze zijn allemaal vrouwelijk, bloemvorming gedetecteerd niks geen balletjes, morgen een updatetje!

                    groetz!

                    Comment


                      #55
                      Ok update en, als je een beetje goed kijkt, vertellen de foto's alles
                      Lichte bloemvorming al, en ik zie t over het hele veldje veranderen
                      Pics

                      goeie moggel!



                      Dorstig he

                      Van het weekend ff langs een growshop nog om te kijken voor een nieuwe/betere buisfilter en dan komt t met de geur ook wel goed. LV max 66% nu, zal eens kijken wat het is zonder de bak met water/handdoek. Over 2 dagen weer voeding meegeven en dan volle dosis Denk dat ik met het filter ook een fles Cannaboost mee ga nemen op aanraden van de ijscoman hier

                      Laters

                      Comment


                        #56
                        Gaat lekker maat

                        Grtz.

                        Comment


                          #57
                          mooie wijven!

                          Comment


                            #58
                            Last edited by nosferatu; 20 January 2009, 20:11.

                            Comment


                              #59
                              Vaag. De middelste plant is donkerder dan de rest, de rest heeft ook her en der vlekjes op de bladeren. Maar ze groeien echt hard deze week Heb al bijgevoed en als t donker is spray ik nog wat voedingwater over de bladeren. Misschien helpt het een beetje. Maar ik ga toch die peperdure ph/ec meter aanschaffen. Zonder kan je gewoon niet heb ik geleerd. Heb net 1 plant ff in de woonkamer gezet om hem te bekijken en dan lijkt het gewoon normaal groen, op de plekjes na. Vond ook 1 blad dat er uitzag zoals bij een Mg-tekort ofzo... Ze zijn nu rond de 72 cm hoog en de toppen krijgen zelfs al kristallen Nou ja tot ik heb gemeten probeer ik een beetje de boel draaiende te houden door meer voeding te geven, want toegegeven, ik ben daar een beetje laks mee geweest Maar waarom de middelste plant dan zo goed blijft kleuren?? Dat was het achterblijvertje maar is nu de mooiste plant geworden, soort Assepoester idee lol. Wortelstelsel komt nu tot 20 cm buiten de potten xD In ieder geval als iemand dit allemaal herkent reageer dan a.u.b. Ben verder zeer tevreden over de ontwikkeling van de planten!

                              Greetz

                              Comment


                                #60
                                Ok, tijd voor pic(s)


                                Ok deze is beetje vaagjes, maar we zien wel waar het om gaat nietwaar?

                                Greetz

                                Comment

                                Bezig...
                                X