Mijn eerste kweekje!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • nosferatu
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 179

    #61
    Weer tijd voor een update..
    Heb ondertussen de planten uitgespoeld, maar merk er niks van!
    Het is ook niet erger geworden en de toppen blijven maar groeien dus t zal wel goed zijn dan. De THC op de kleine blaadjes is rijkelijk aanwezig en ruikt echt heerlijk zoet als het aan mijn vingers blijft kleven. Denk dat het de naam Bubblegum wel eer aan doet
    LV ligt tussen de 40 en 50% en ze slurpen ongeveer 15 liter in de 2 dagen op
    Ik hoop verder dat het zogenaamde probleem het probleem was en niet later de boel verneukt!




    Greetz

    Comment

    • MR GROEN
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 251

      #62
      ziet er prachtig uit nostaru kvolg de laatste levensdagen van je plantjes op

      Grtz Dr.Green

      Comment

      • darkiess
        Retired
        • May 2008
        • 1645

        #63
        dat ziet er damn goed uit
        ik wil wel de smaaktest van je horen

        Comment

        • nosferatu
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 179

          #64
          Hehe thx !
          Ja ik kan ook niet wachten tot ik me eigen kweekseltje proef Nog 5 weken ongeveer

          Comment

          • ijscoman1
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2008
            • 1768

            #65
            Dat ziet er inderdaad goed uit zeg Kan ze al bijna ruiken hier! Denk niet dat je probleempje een groter probleem gaat worden. Nog even volhouden, 5 weekjes zijn zo voorbij!

            Peace

            Comment

            • nosferatu
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 179

              #66
              Update # zoveel
              Ben vorige week langs de growshop gegaan en daar aan iemand uitgelegd over mijn probleem, hem bladeren laten zien etc.. Conclusie is dat je je planten niet in het water moet zetten, beter altijd van boven water geven. De minimale temperatuur is te laag ook, met als gevolg dat de planten denken dat ze al de herfst in gaan en als debielen toppen beginnen te maken. Vandaar ook de veroudering van de bladeren. Maar goed weer wat geleerd he De planten zullen daarom ook iets eerder klaar zijn, ik geef ze al pk13/14.. ondertussen de 4e week bloei alweer! Toppen zwellen al lekker op .. nou ja check de pics maar


              Army of weed


              Dat is idd Bayer onkruidverdelger! Niet gebruikt als voeding natuurlijk xD


              Nou dat was m weer, enjoy de pics! Ben ff weg geweest dus weer ff topics checken

              Greetz

              Comment

              • nosferatu
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 179

                #67
                Sommige haartjes worden al een beetje bruin, is dat goed? Ik bedoel, voor na 4 weken bloei ongeveer

                Comment

                • ijscoman1
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2008
                  • 1768

                  #68
                  Ziet er netjes uit Nosferatu! Die bruine haartjes is wel goed hoor en er gaan alleen maar meer bijkomen Ook komen er nog wel meer witte bij. De aangegeven bloeitijd is natuurlijk maar een richtlijn, het kan sneller klaar zijn maar het kan ook veel langer duren. Mooi dat de oorzaak van je probleem eindelijk boven water is.... toepasselijk gezegde he. Kan je er nog wat normaal bij met water geven? Keep it up!

                  Greetzz

                  Comment

                  • nosferatu
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 179

                    #69
                    Thx haha nee kan er niet zo ff 1 2 3 bij. Heb t eens gedaan door een beetje de planten opzij te duwen, me hand en trui onder de wietgeur blijft goed kleven! Zal voor een andere keer zo'n sproeigeval moeten kopen waarmee je tussen die planten komt

                    Comment

                    • nosferatu
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 179

                      #70
                      Week 5 nu, de THC zit er dik op . De plant die t langst klein bleef en t langst groen bleef, blijft een rare plant. Beetje een eigenwijs plantje, zoals ik vrouwen t liefst heb
                      Zie hier

                      Blijft apart, is ook nog niet zo ver als de andere plantjes. Denk dat ik deze iets langer in de tent laat nadat de anderen haar verlaten hebben. LV ligt nu rond de 45% dus denk dat dat wel goed is in de afrondende fase, vooral met het oog op toprot. Steeds meer haartjes worden bruinig dus met 2 weken denk ik dat het de tijd is om afscheid te nemen Dit weekend laatste x voeding..




                      Dat was het dan weer!

                      Greetz

                      Comment

                      • Marleyboro
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 96

                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Green
                        ziet er prachtig uit nostaru kvolg de laatste levensdagen van je plantjes op

                        Grtz Dr.Green
                        die nostaru von ik nu eigenlijk wel funny,

                        maar nostaru heeft deze kweek wel als een pro aangepakt
                        Etiam inter vepres rosae nascuntur

                        Comment

                        • kleine kers
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2009
                          • 104

                          #72
                          yummy, die zien er echt wel lekker uit, en dat voor een eerste kweek.

                          Amai ik hoop dat mijn plantjes ook zoon succes word. ze gaan de goeie weg op.

                          en grote winst ervan??
                          Why drink & drive i'f you can smoke & fly

                          Comment

                          • nosferatu
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 179

                            #73
                            Geen idee, volgende week oogsten

                            Comment

                            • nosferatu
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 179

                              #74
                              Oogst zit er op mensen! Resultaat is niet slecht zo voor een eerste keer, 1.1 kg nat
                              Foto's volgen nog, vanmiddag ff cameraatje pikken ergens
                              Mijn zelfgemaakte stekjes in de vensterbank staan ook al in de bloei
                              Nou ja, tot ik de pics heb gepost dan maar he

                              Grtz

                              Comment

                              • midnight fantasy
                                Wicked Stoner
                                • Jul 2008
                                • 264

                                #75
                                mooie opbrengst zeker voor een eerste keer.

                                Comment

                                Bezig...