Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

    Mooie dames! Echt geil, keep on the green work!
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

      Dat zijn dikke knoppen Rebel ! Goed bezig!
      Baco's paarse ronde = done

      Baco's eerste keer binnen =
      done

      Comment


        Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

        ziet er allemaal lekker uit rebel

        Comment


          Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

          Thx mannen, we staan er zelf ook van te kijken hoe dik de toppen aan het worden zijn en het zorgt er voor dat ik wel wil doorgaan met grondje kweken....om te kijken of we ze niet nog dikker kennen krijgen...

          De geuren zijn ook al heel erg aanwezig, veel citrus geur met een vleugje diesel en een zoete yogurt geur. Heel apart maar wel erg lekker. De plant rechts-voor heeft meer een hout-achtige geur en is ook een stuk grover van structuur dan de andere.

          Comment


            Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

            Week 7 dag 2

            We hebben weer wat foto's kunnen nemen, want de batterijen waren dus stuk...nu doet de camera het gelukkig weer goed.

            De dames lijken zich weinig aan te trekken van de warmte op zolder, het is nu zo warm op zolder als buiten dus zo rond de 29,8 in het hok met de lamp op 400W (heb hem van het weekend maar even een tik terug gezet) is het 31,7 met een LV van 41%.

            De dame links-voor staat er nog steeds, er zitten nu voor +/- 12% aan amber trichomen in en ik wil iets meer naar de 25% amber dus die laten we nog heel even staan. De volgende die aan het afrijpen is is de plant rechts achter die zal ergens begin volgende week mooi rijp zijn als ze zo door gaat en de resterende 2 nog een week of 3 denk ik....maar het kan ook heel erg hard gaan in ene zo aan de plant rechts-achter te zien we zullen weer zien.

            Weet niet veel te vertellen verder dan dat het goed gaat en de toppen flink beginnen aan te dikken want alle takken beginnne langzaam door het gewicht te buigen

            Hier dan de foto's!



            Dat was het weer voor vandaag van de week een paar foto;s van de plant die geoogst wordt....

            Groetels

            Comment


              Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

              Marvelous, dat wordt lachend oogsten.
              Ik heb vandaag voor het eerst deze zomer m`n lamp moeten dimmen, 33C is iets te warm.
              Nog enkele daagjes, dan wordt het iets minder warm.

              Comment


                Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                @krasi

                Idd makker, en dat is dus ook vandaag gebeurd kon alleen weer geen foto's maken want nou heeft de camera kuren
                De planten links-voor en rechts-achter zijn vandaag aan hun voetjes opgehangen met al het kleine blad er nog aan en die laat ik lekker drogen op deze manier in de hoop dat het niet te snel gaat met de temperaturen die ik heb op zolder......had beter me hok een verdieping lager kunnen zetten daar is het 24.5c max tegen 29c op zolder.....

                Ze plakken als de neten en ruiken onwijs lekker. De geuren van sinas en benzine zitten er duidelijk in en bij de plant links-voor ruik je duidelijk de citral skunk erin met een flinke afgaan hash geur erin..erg lekker.

                Zodra ik weer fotos kan maken zal ik die er een paar plaatsen.

                Comment


                  Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                  Goed bezig mooie pics van de vorige ronde had ze gemist. Zien er goed dik uit al inderdaad Mijn drooghok staat een etage lager maar ook daar is het gewoon 28 graden

                  Succes met drogen en de fotos komen wel weer
                  Baco's paarse ronde = done

                  Baco's eerste keer binnen =
                  done

                  Comment


                    Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                    En dan hier een paar foto's van de dames die onderste boven hangen



                    Vanavond nog een paar foto's van de 2 planten die nog in het hok staan, eentje heb ik al op moeten binden want die was omver gevallen van het gewicht van de toppen. Haar armpjes zijn niet dik genoeg....

                    Comment


                      Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                      Looking good Rebel dat zijn lekkere toppen geworden
                      Baco's paarse ronde = done

                      Baco's eerste keer binnen =
                      done

                      Comment


                        Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                        MMMMMMMM!!!!!!

                        Comment


                          Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                          Nice & frosty !!

                          Laat ze smaken Rebel .

                          Grtz Hash
                          Geniet nooit met mate !

                          Comment


                            Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                            Aahh nog lekker dat vocht uit die blaadjes zuigen.
                            Ja die buds van jouw hebben het goed.
                            En jij straks ook.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment


                              Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                              Dat ziet er nu lekker uit, mooie schone wiet.

                              Comment


                                Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                                @bacos
                                Thx M8, heb er deze ronde niets over te klagen. De planten zitten helemaal vol van onder tot boven en de toppen zijn ook allemaal keihard.

                                @Budha54
                                Thx kerel!

                                @hash
                                Ze zijn idd lekker frosty, aan trichomen geen tekort deze keer En had vorige week al stiekum een takje geknipt en die was erg lekker moet ik zeggen dus deze zullen nog beter smaken.

                                @Berry
                                Thx kerel!
                                En de suikers die nog in het blad zit eruit laten zuigen

                                @krasi
                                Thx M8.
                                Dat is wel altijd de bedoeling om schone wiet over te houden. En in het echt zien ze er nog veel lekkerder uit kan ik je vertellen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X