Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

    Ziet er super uit. Lage luchtvochtigheid doet zaailingen een stuk minder dan stekjes, dus vooral niet te druk om maken.

    groeten!
    sigpic
    Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


    Comment


      #62
      Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

      Thx AutoAmnesia, we blijven ons best doen om ze gezond te houden en het waren gezonde en rijpe zaden dus dat zal ook wel goed komen.
      ---------------------------------------------------------------------------------

      Week 2 bloei, dag 7

      De Agro lamp heb ik er ook maar weer uitgehaald vanwege het volgende...zie foto's onder

      Jullie kunnen zien dat de bovenste draad lekker door gebogen is vanwege de hitte die onstekingsbuis opwekte en de Phillips master agro 400W is dus niet geschikt voor Evsa 400W en 400SL want als die bovenste draad de onstekingsbuis raakt is het boem, dus we hebben de Grolux 600W er maar weer terug ingedraaid en daar zullen we mee verder moeten want ik denk dat de rest van de lampen dat ik nog heb liggen het zelfde zal krijgen.....En veiligheid boven alles!!

      De dames hebben het nog steeds naar hun zin zoals jullie kunnen zien, ze zijn nog steeds goed gezond, op een paar paarse steeltjes na..en de voorbloei is ook al gezien sinds eergister bij alle 4 de dames dus die gaan wel lekker gelijk op en ik hoop dat het zo blijft de rest van de kweek

      Ga vanaf vandaag CalGreen van Metrop, als extratje, samen met de Canna voeding meegeven. Heb ook voor de laatste keer 10L groeivoer aangemaakt omdat ik denk dat ik volgend weekend zichbare bloei heb en dan wordt het tijd voor de bloeivoeding Canna Flores samen met de CalGreen.

      Genoeg gelult tijd voor foto's...Edit: er was wat fout gegaan dus de foto's staan onderin....

      Heb de potten nu ook van elkaar af staan en zo blijfen ze mooi staan de rest van de kweek. En heb ook de kleinste rechtsvoor gezet.

      Ze hebben deze keer 500ml gekregen, en dat ga ik nu 2x per week doen en de rest van de week krijgen ze gewoon niets en dat gaan we proberen vol te houden tot ze echt meer gaan vragen.
      Verder weinig meer te melden dus dat was het weer voor de week
      Last edited by THC Dude; 1 June 2013, 20:29.

      Comment


        #63
        Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

        mooi setje zo ziet er goed uit.De sunmaster blijft het goed doen by the way geen rare dingen aan te zien.

        Comment


          #64
          Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

          je dames gaan goed vooruit zo te zien mooi kleurtje trouwens ze hebben het idd naar hun zin

          Comment


            #65
            Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

            Ik blijf het zeggen rebel, jouw tentje ziet er netjes en verzorgd uit.
            Je plantjes ook op naar die dikke shit.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment


              #66
              Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

              Thx mannen voor de leuke reactie,s. We blijven, natuurlijk, ons best doen om ze gezond te houden.

              Comment


                #67
                Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                Hoe vindt je die van mij gaan zitten nu op groeidag 21.

                Comment


                  #68
                  Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                  Wil niet vervelend doen ofzo....maar ga je echt in iemand anders zijn topic vragen of de geen in jouw topic wil kijken?????? ?

                  Comment


                    #69
                    Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                    Comment


                      #70
                      Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                      Zie dat wel vaker laatste tijd. Heel apart inderdaad.
                      Maarre, hoe ist met de sletten Rebel ?
                      Tijd voor weer wat visueel geweld zeker ?

                      Vette indica, dat wordt een heerlijke stoner.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #71
                        Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                        Ey Q,

                        het is idd tijd om weer een paar foto's van de sletten te laten zien.

                        Week 3 dag 7 12/12....

                        Ze doen het nog steeds erg goed en ben nu volledig overgestapt naar Canna Flores bloei voeding. En het zijn idd mooi kleine indica's , want de grootste is nu 38cm en de kleinste is 33cm.

                        Het toppen heeft ook goed gewerkt want elk plantje heeft nu 2 hoofdtoppen en de onderste takken zijn ook mooi omhoog gekomen en staan bijna gelijk met de hoofdtop. Ik heb ze ook maar op potten gezet want dan ik de kap wat hoger hangen en daardoor zuigt de afzuiger beter af omdat er dan minder knik in de slang zit van het filter naar de afzuiger en zo dus beter afzuigt, maar dat is logisch en op deze manier zitten de toppen ook dichterbij de kap die nu op mediium staat en ze hangt er 40cm boven....en zoals vorige week al gezegd is het dit weekend eerste zichtbare bloei gespot, de plant rechts achter loopt 4 dagen voor op de rest maar dat zal straks te verwaarlozen zijn....

                        Ow ja... wat ik ook nog nooit gezien heb is dat de plant rechtsachter uit zichzelf helemaal krom gaat staan, die gaat vanzelf in een S-bocht staan en ik vraag me af hoe dit kan....



                        verder heb ik weinig te melden dus injoy te pics.
                        Last edited by THC Dude; 9 June 2013, 06:50.

                        Comment


                          #72
                          Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                          helemooiepicsman!Zezienersuperuit!Jezalweldenken,w atisditnuweer,...tsjamijnspatiebalkdoethetniet.
                          veelsuccesnogverder,houdenhetscherpindegaten

                          ciao

                          __________________________________________________ ______________

                          When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                          sigpic

                          Comment


                            #73
                            Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                            ja ja grappig, maar mijn enter doet het echt niet en alleen op deze site....en ik vind het MEGA IRRITANT!!!!!!

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            En nu doet ze het wel... heb ff aan de instellingen gezeten en de tekstverwerking maar op de laatste gezet....

                            Maar ze doet het...erg vaag dat het in ene na 3 jaar niet meer deed


                            Grtz

                            Comment


                              #74
                              Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                              mooie pics canna je dames zien er goed en gezond uit

                              Comment


                                #75
                                Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                                Mooi hoor CannaRebel het ziet er allemaal lekker fris uit daar bij jou. Tsja die probs met de lampen in EVSA's, ik heb voor de zekerheid ook maar een Gavita Enhanced erin gestopt, Greenpower 600 Watt was ook een nogo bij mij icm met Digistar 600.
                                Hou ze groen, succes ermee!

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X