Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Spijtig van je WW nu hopen dat de andere het wel halen
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    Comment


      #17
      Zo, bij deze iedereen de beste wensen! Dat de Cannabisgoden het beste met ons voor mogen hebben het nieuwe jaar!! Oudjaarsavond weer gehad, en net een beetje klaar met bijkomen. Nu kunnen we het normale ritme weer oppakken.

      Ik was toch iets te snel met het afschrijven van de 3 WW plantjes. Namelijk 1tje is toch weer rechtop gaan staan. De andere twee laat ik dus ook nog even staan, wie weet! 1 Afghani zaadje zit nu ook in een potje dus mijn collectie begint aardig compleet te worden

      Heb nu dus 2x TS, 1x WW en 1x Afghani. Er komen nog twee bij, dit is WW of Afghani. Deze zijn beide vrouwelijk.... als het goed is niet gefeminiseerd maar daar komen we snel genoeg achter

      Foto 1: De nieuwe Afghani spruit
      Foto 2: De toch nog levende White Widow
      Foto 3: De beide Twisted Shack plantjes die hun lobblaadjes tonen

      Zo dat was de eerste update van het nieuwe jaar. Ik zeg maar weer Peace en tot laterzz!

      Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 06:58.

      Comment


        #18
        Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.

        Ik zal bidden voor je zaadjes, dat ze allemaal groot en gezond mogen worden!

        Comment


          #19
          Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 06:58.

          Comment


            #20
            goed bezig ijsco dat word een bol tentje

            Comment


              #21
              ik ga je zeker volgen....

              maar een vraag wat had je met de 2de kweek er van af gehaald en wat had je toen staan grzzzzzzzzzz lange

              Comment


                #22
                Vorige kweek had ik 3 vrouwen, twee Anesthesia en 1 Mad S, met een totaal opbrengst van 348 gram. Ze waren 80cm geloof ik Rook er al een paar weken van dus het gaat alweer snel

                Peace

                Comment


                  #23
                  Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 06:59.

                  Comment


                    #24
                    Mijn lobblaadjes plakten vroeger samen door het vliesje van het zaadje.
                    Greetzz

                    Comment


                      #25
                      Het lijkt wel vreemd, aan de ene kant zitten de lobblaadjes en aan de andere kant een gewoon blaadje, die snel groeit. Het vliesje was er op tijd af net als bij de rest.

                      Zal morgen wat foto's posten want dan gaat de hele familie de tent in. Dit is wel nodig want ze strekken behoorlijk. Beide TS plantjes staan wat stil, dus het gaat allemaal gelijk op nu.

                      Peace!

                      Comment


                        #26
                        Het is weer tijd voor wat foto's. Ze zijn nu net de tent ingegaan. Omdat ze zo gestrekt zijn heb ik sommige potjes nog even bijgevuld met aarde maar ze zijn nog steeds erg lang. Dit komt allemaal wel weer goed zodra ze aan overpotten toe zijn, dan zet ik ze er diep in. Hoop dat ze tevreden zijn!

                        Temperatuur en lv kan ik nog niet meten omdat de boel net aan staat, maar dat zal niet anders zijn dan dat ik gewend ben. De ventilatoren blazen zachtjes door de tent en onder de lamp door. De lamp hangt nog wel heel hoog, hang hem geleidelijk wat lager. Ik ga ze zo even wat water geven.

                        Foto 1, alle 8 bijelkaar
                        Foto 2, De White Widow met de lobblaadjes vast....
                        Foto 3, Beide TS Plantjes
                        Foto 4, Beide Afghani's
                        Foto 5, Afghani links voor, de rest is WW

                        Greetzz
                        Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 06:59.

                        Comment


                          #27
                          Leuke kleine meisjes, ik zal voor jullie duimen!!!

                          Comment


                            #28
                            Go little ones,go!!! Opnieuw veel succes gewenst.
                            Peace Out

                            Comment


                              #29
                              Vandaag, dag 4 in de tent, en de plantjes beginnen nu lekker te groeien. Ik zie, op eentje na, bij iedereen de volgende set blaadjes al komen. De drie White Widow meiden zijn lang niet zo mooi als de Afghani meiden. Ze groeien wat krom en eentje heeft nog hele kleine blaadjes. De Twisted Shack plantjes gaan ook fijn, mooi recht en het blad groeit goed.

                              Op de foto's lijkt het soms wat geel maar dat is niet zo

                              Temperatuur is nu 26,8 graden en min 17,8 de lv schommelt tussen de 50 en 60%. Wel wat aan de lage kant. Dit komt omdat ik een andere mistmaker gebruik dan bij de vorige kweken. Dit maakt dus wel duidelijk verschil want de vorig keer haalde ik de 70-75.

                              Foto 1, de rare WW met rechts de beide lobblaadjes en 3 andere blaadjes
                              Foto 2, 2x Afghani die mooi groeit, eentje is een stuk korter
                              Foto 3, De WW die wat krom groeit en nog relatief kleine blaadjes heeft
                              Foto 4, Laatste WW die ook krom groeit maar heeft wel al grote blaadjes
                              Foto 5, 2x TS

                              Hoe zou het komen dat de WW vrouwen niet zo netjes zijn als de Afghani, die goed rechtgroeit en mooie blaadjes heeft. De White Widow is wat "slordig" wat dat betreft. Ligt dat aan de kwaliteit van het zaad?

                              Peace!!
                              Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 06:59.

                              Comment


                                #30
                                lol ziet er goed uit hoor en die ene is freaky die gaat met een omweg omhoog

                                Comment

                                Bezig...
                                X