Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Ja, daar zeg je wat over die brandblussers Nu kan ik me daar druk om gaan maken haha. Heb zoiets nog nooit gelezen trouwens maar ja eentje moet de eerste zijn.

    White Widow is zelf 1 van mijn favorieten om te roken, had ook verwacht dat ze wel aardig makkelijk te kweken waren maar dat valt nogal tegen heb ik zo het idee.

    Comment


      #47
      Excuus voor de dubbelpost maar ik moest even wat foto's kwijt dus kon niet editen. (kan toch wel kom ik net achter)

      Ik ontdek net een vreemde spriet die boven de grond uitgroeid tussen de moeilijke WW's Hij ziet eruit als een wietplant stengeltje maar dan zonder blaadjes en wel met de kleine haartjes.

      Waar is mijn White Widow mee bezig?
      Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 07:00.

      Comment


        #48
        Raar, wat een monsterplant
        Zien er goed uit!
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #49
          Heb je de film Tremors wel is gezien?

          Comment


            #50
            hahaha een Graboid ofzoiets..... mocht ik plots niet meer reageren weten jullie waarom

            Comment


              #51
              Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 07:00.

              Comment


                #52
                ziet er goed uit ouwe
                Wanneer zet je ze in de bloei?

                Comment


                  #53
                  Thanks! Over een dag of 2 gaat de klok op 12/12. Ik wil die Twisted Shack 2 nog ietsje groter hebben. Hoop wel dat het een dame is anders was het wachten op niets

                  Peace

                  Comment


                    #54
                    En het is alweer zover! De klok staat op 12/12 dus dat gaat niet lang meer duren Ik heb ergens gelezen dat het sproeien van water op de planten best wel mag als de lamp aan is dus heb de proef op de som genomen en de hele zooi lekker nat gemaakt. Dit doet ze erg goed, zelfs de White Widow begint op te leven en groeit een beetje. Geen last van brandplekken en opgedroogde kalkresten ofzoiets. Doe dit sinds afgelopen zaterdag. Als ze de bloei ingaan doe ik dit enkel nog bij de kleine WW's.

                    Dan de laatste groeifoto's. Ben benieuwd hoever ze in de bloei doorgroeien. Van links naar rechts zijn dat: Afghani 2, Twisted Shack 1, Afghani 1, Afghani 3, TS 2 en laatste de WW's

                    Peace
                    Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 07:00.

                    Comment


                      #55
                      ziet er mooi uit ijsco,die afgani is wel een mooi plantje om te growen precies...

                      nu weer wachten op die mooi toppen,ging dat maar wat sneller he!

                      grtzzz

                      Comment


                        #56
                        Ja dat klopt, ik vind de Afghani ook een fijn plantje tot nu toe. Twee ervan lijken erg op elkaar en de derde ziet er iets anders uit, heeft wat langer blad.

                        En ja ik heb alweer zin in die dikke toppen haha mag inderdaad wel wat sneller, mijn stash gaat aardig snel maar als het goed is zijn ze ruim op tijd klaar

                        Greetzz

                        Comment


                          #57
                          Het duurt even maar dan heb je ook wat, heb gister eindelijk mijn automatische poederblussers binnen gekregen. 1kg en 3kg dus nu nog even een mooi plaatsje uitzoeken om ze op te hangen.

                          Weet iemand hier hoe betrouwbaar zulke blussers zijn? Ik wil natuurlijk niet op een dag thuiskomen en dat mn halve huis vol met schuim staat terwijl er geen kortsluiting was.

                          Ook kreeg ik nog een pakketje met daarin mijn Vaporizer, deze is digitaal van Vapir (V5.0) en heb deze even getest. Was best leuk om aan te lurken maar ik was al aardig stoned dus merkte niet zoveel Ik had m op 175 graden staan maar weet niet precies wat de beste temperatuur is om wiet te verdampen. Hij deed het wel goed, rook duidelijk de "echte" wietlucht en zag het ook. Er zitten ook zakjes bij (ballonnen) die je helemaal kunt vullen met damp, zo gaat er niets verloren. Ik zal hier nog even wat verschillende soortjes mee testen om zo de echte smaak te proeven

                          Dan de plantjes, blijkbaar hebben ze geen last van de omslag van de klok want ze groeien lekker door en hoop over een dikke week al wat te kunnen zien. Ik besproei ze nog steeds een paar keer per dag om de boel lekker vochtig te houden. Ik heb wel in de gaten dat ze dat erg lekker vinden zo'n frisse regenbui. Ze hebben verder enkel kraanwater gehad en nog niets van voeding. De Afgani is redelijk open en de zijtopjes hebben nog genoeg ruimte om erdoor te komen in tegenstelling tot de Twisted Shack, die is net als de vorige keer trouwens, erg dichtbebost en heb gister de kleine vertakkingen een beetje geholpen door ze tussen de dikke bladeren door te halen, deze zaten nogal verknelt tussen al dat blad, nu kunnen ze mooi naar de lamp groeien.

                          Peace
                          Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 07:01.

                          Comment


                            #58
                            ik denk dat die glaasjes van die brandblussers gewoon knappen door de hitte, dus dat is wel betrouwbaar denk ik.. alleen zou ik er geen in je kweektent hangen. je weet nooit precies bij welke temp dat glaasje breekt.

                            en een vaporizer moet op 200 graden staan,is mij verteld tenminste

                            mooie bossige struikjes weer ijsco

                            groet
                            Last edited by hobbyist; 8 February 2009, 12:31.

                            Comment


                              #59
                              yep idd mooi bossig die plantjes!jammer van je widdows zit volgens mij niet echt schot in he?keep it green mzzl

                              Comment


                                #60
                                Thanx mannen, ze zijn inderdaad bossig. De lamp hangt op 56cm en de internodes volgen elkaar snel op, dus dat gaat goed Blijf me toch elke keer verbazen hoe snel die planten groeien.

                                De White Widows beginnen wel wat te groeien en nieuwe blaadjes te maken en kan duidelijk merken dat ik ze lekker vochtig moet houden. Sinds het sproeien komen ze langzaam weer. Duidelijk een lv geval dus. De boel staat al in de bloei dus ze zullen wel klein blijven maar dat is dan jammer, ik zie ze maar als extra

                                Peace!

                                Comment

                                Bezig...
                                X