Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    zijn al leuke spruitjes!
    die white widdows komen ook wel goed als je ze strax wat dieper zet met ompotten,ik zou me er niet druk om maken.mzzl

    Comment


      #32
      ik volg je logje

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door ijscoman1 View Post

        Hoe zou het komen dat de WW vrouwen niet zo netjes zijn als de Afghani, die goed rechtgroeit en mooie blaadjes heeft. De White Widow is wat "slordig" wat dat betreft. Ligt dat aan de kwaliteit van het zaad?

        Comment


          #34
          eyy ijscoman ik volg je kweekje leuke soortjes

          gaat wel goed zo te zien
          2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
          http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

          Comment


            #35
            Bedankt voor de reacties!

            Vandaag staat die WW ineens weer rechtop en juist 2 Afghani en een TS hangen wat, maar groeien wel goed. Zullen wel wat topzwaar zijn. De kleinste WW groeit nog niet, hoop dat het niet weer zo'n laatbloeier gaat worden.

            Tot slot de White Widow met het rare lobblaadje, deze ziet geel en 2 blaadjes hebben een bruine stukje aan het blad. Je ziet het bijna niet op de foto maar dat gaat niet goed De foto is wel iets overdreven door de lamp maar toch...

            Greetzz
            Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 06:59.

            Comment


              #36
              Dag 10 in de tent. De plantjes groeien lekker door alleen zien de White Widow plantjes er niet mooi uit. De ene is wat bleek en de andere krult haar blad wat om. De lv is 60 dus denk ik toch te laag voor de WW, ik zal de boel wat vochtiger maken misschien dat het helpt. De derde is nog klein en begint eindelijk ook te groeien.

              De Afghani gaat wel goed en de Twisted Shack ziet er mooi uit. Heb verder geen problemen Temperatuur is nu 26,4.

              Greetzz
              Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 07:00.

              Comment


                #37
                LV is te laag. 75-85% is beter als je nog kleine plantjes hebt.
                Het is ook wat te warm. Hou je temperatuur zo rond de 22/23, max. 25 graden.
                Je planten hebben wel licht nodig, maar geen warmte.

                Comment


                  #38
                  benevelen net voor de lamp uitgaat werkte bij mij wel goed.
                  Ik kreeg hem ook niet veel hoger dan 50% en meerendeels rond de 40% maar ze staan er redelijk bij momenteel.
                  Ik ga hem zo even update met wat nieuwe foto's

                  veel succes verder heey

                  grtz.

                  Comment


                    #39
                    Wij hadden eerst alleen natte handdoeken in een emmer in onze kast...
                    Dit werkte wel, maar de emmer moest elke keer bijgevuld worden met warm water...
                    Hierna hebben we een luchtbevochtiger aangeschaft, en werd de LV al aanzienlijk beter...
                    Maar nadat we er ook een ventilator bij in hadden geplaatst, was de LV optimaal, 85/95%

                    Comment


                      #40
                      Oke dan bedankt voor de tips allemaal. Thermometer staat wel vol in het licht en net krijgt net geen briesje van de ventilator dus denk dat hij daarom wat hoog aangeeft. Zal ook eens een afdakje maken zoals ik wel meer op dit forum heb gezien.

                      Ik heb de vloer en de wanden met een plantenspuit lekker natgemaakt en zal er ook wat natte handdoeken tussen leggen. Ik spuit niet op de planten zelf. Ik ben altijd optijd thuis van mijn werk dus kan dit wel bijhouden. Nadeel van het sproeien is dat het nu wel schommelt maar hij stijgt al Een luchtbevochtiger is misschien wel een goed idee, of een betere mistmaker natuurlijk, zoals mijn oude die het niet meer doet maar wel boven de 70 kwam. Maar ik zal de boel vochtig houden en dan moet het goedkomen.

                      Peace!

                      Comment


                        #41
                        Dag 14 in de tent. Met de drie White Widow plantjes gaat het niet lekker. Ondanks dat ik de lv ietsje omhoog heb gekregen doen ze het niet fijn. Ze krullen op en blaadjes gaan dood. De WW kan dus niet tegen een te lage luchtvochtigheid. Ik hoop dat ze het overleven. Ze zijn na twee weken nog veel te klein. De 2 Afghani's in 1 pot groeien als kool De andere Afghani en de beide Twisted Shack planten gaan ook goed.

                        Temperatuur is nu max 23-23,8 dus dat is al stukken beter. LV is nog te laag, 65%

                        Ga dit weekend de groteren overpotten, jammer dat die WW achterloopt anders had ik ze over een dikke week in de bloei gezet. Ik zie wel hoe het gaat.

                        Foto 2, Afghani 1 en 2
                        Foto 3, TS 1 en 2
                        Foto 4, Afghani 3
                        Foto 5, 3x WW

                        Greetzz
                        Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 07:00.

                        Comment


                          #42
                          yow ijscoman
                          ze gaan lekker die afghanis en shacks.
                          alleen jammer dat die white widdows zo,n zorgen kindjes zijn.ik hoop dat ze zich herpakken!mazzel

                          Comment


                            #43
                            Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 07:00.

                            Comment


                              #44
                              Even een update van dag 20. Morgen staan ze dus 3 weken in de groei. De White widow's staan er maar zielig en verlept bij Ik kan er niet meer van maken. Ook de tijdens het overpotten geknakte Twisted Shack is nog amper gegroeid. Dit was dus een zware kneuzing en hoop dat ze snel hersteld. De Afghani's gaan wel lekker en de TS1 ook

                              In het kader van de kweekveiligheid heb ik deze week 2 automatische poederblussers besteld en hoop die spoedig te ontvangen. Eentje van 1kg voor boven de VSA, klok, box en stopcontact en eentje van 3kg voor helemaal boven de tent, boven alles zeg maar. Ook ga ik mijn lamp ed. op een andere groep plaatsen, die het minst belast word.

                              Ik wilde eigenlijk gaan toppen maar weet niet of dit wel zo handig is nu de tent aardig vol staat. Ga hier nog even over nadenken. Ergens volgende week ga ik de boel in de bloei zetten, ook als de WW's en de TS het nog steeds niet doen

                              Foto 2- Afghani 2
                              Foto 3- Afghani 1
                              Foto 4- Twisted Shack 1
                              Foto 5- Afghani 3
                              Foto 6- Twisted Shack 2
                              Foto 7- WW 2 & 3
                              Foto 8- WW 1

                              Greetzz!!
                              Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 07:00.

                              Comment


                                #45
                                wow die afghani's zien er netjes uit zeg, jammer van de white widow, das een lekker wietje

                                als die automatische blussers maar niet vanzelf of verkeerd afgaan

                                keep up the good work

                                groet

                                Comment

                                Bezig...
                                X