Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Baco's paarse ronde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Baco's paarse ronde

    Ik ging het ook juist zeggen K1. Gelukkig dat het smaakte
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      Re: Baco's paarse ronde

      Beste toppen m8.
      Laat het je smaken.

      Comment


        Re: Baco's paarse ronde

        die paarse ziet er heerlijk uit baco
        geniet ervan
        zal wel goed komen denk ik
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          Re: Baco's paarse ronde

          Thnx mannen ik had al zo'n vermoeden dat het daardoor zou kunnen komen maar de schade is beperkt gebleven gelukkig ik leef nog wordt er stoned van en die tak die rook ik toch niet op

          En volgende ronde heb ik keuze uit 10x reg Killerbee Honey en 5x Cheese Berry en 5x Chocolate Kush. Ik denk dat ik voor wat kleinere potten ga de volgende ronde en dan de Killerbee want die heb ik al een tijdje liggen.

          Morgen meer slachtwerk
          Baco's paarse ronde = done

          Baco's eerste keer binnen =
          done

          Comment


            Re: Baco's paarse ronde

            Mooi wietje Bacos!! Enjoy the smoke m8!
            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

            Comment


              Re: Baco's paarse ronde

              Gisteravond nog 2 uit de tent gehaald een waar de toprot in zat en de andere omdat hij er ook klaar voor was na 8 weken op 12/12 gedraaid te hebben. Er staan er nu nog 2 in die ik nog een dag of twee drie gun om bij te bruinen maar dan is het denk ik echt over voor dit jaar

              Hier de pica's:

              DSC01935 (Large).jpgDSC01940 (Large).jpgDSC01942 (Large).jpg
              Je ziet overduidelijk dat de rot in het midden heeft toegeslagen ik heb de hoofdtop dus doormidden geknipt en het inmiddels droge rotte gedeelte er tussen uit gehaald gelukkig was het bovenste deel nog te redden en heeft de onderkant ook geen schade opgelopen. En nee deze plukjes gaan we dus niet roken Die andere waren de uiteinden van de toppen maar zat dus toch dieper helaas ..
              DSC01943 (Large).jpgDSC01944 (Large).jpgDSC01945 (Large).jpgDSC01946 (Large).jpg
              Dan hier de slungel deze begon aan het einde nog eens de hoogte in te gaan waardoor hij slap werd en omviel
              DSC01947 (Large).jpgDSC01948 (Large).jpg
              Bijna het mooiste aanzicht .. Dry time !!
              Baco's paarse ronde = done

              Baco's eerste keer binnen =
              done

              Comment


                Re: Baco's paarse ronde

                Mooi hoor

                Die slungel lijkt wel of die een tovenaarsmuts op heeft. Grappige bouw.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Re: Baco's paarse ronde

                  Nou jammer van dat stuk met toprot, maar de rest zit weer in de pocket Bacos. Die slungel ziet er idd erg grappig uit zo. Nou maar hopen dat ze je gaan smaken met die aankomende donkere dagen. Toch een mooie en goede ronde voor je zo.

                  Comment


                    Re: Baco's paarse ronde

                    Vreemd van die toprot, niet echt rotbestendig dus.

                    Je zal iig weer een paar mooie potten eraan over houden.

                    Wat hangt die paarse daar mooi zeg!

                    Comment


                      Re: Baco's paarse ronde

                      Die paarse is echt heel mooi kerel en zal ook wel erg lekker ruiken denk...

                      Veel succes met drogen en oproken

                      Comment


                        Re: Baco's paarse ronde

                        @ Wietefras Inderdaad de wizard of Oz is er niks bij vandaag nog nog meer tovenaarsmutsen foto's

                        @Ronson ja niks aan te doen volgende ronde hopen we dat het niet weer gebeurd smaken dat zal het wel gaan doen !

                        @Cookaap Mjah ik vindt het ook apart maar goed de schade is beperkt gebleven gelukkig.. Die paarse heeft er een semi paars zusje bij gekregen

                        @Cannarebel Thnx, ze ruiken heerlijk zoet inderdaad typische haze lucht

                        Dan nu de een na laatste foto's volgende keer het droog resultaat..

                        DSC01949 (Large).jpgDSC01950 (Large).jpgDSC01951 (Large).jpgDSC01953 (Large).jpg
                        DSC01954 (Large).jpgDSC01955 (Large).jpgDSC01959 (Large).jpg

                        Fijne zondag !
                        Baco's paarse ronde = done

                        Baco's eerste keer binnen =
                        done

                        Comment


                          Re: Baco's paarse ronde

                          netjes hoor

                          effe vraagje , zie ik daar 23 graden op die meter staan ??

                          zo ja , is dat niet beetje warm om te drogen

                          groetjes en smoke ze :p
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            Re: Baco's paarse ronde

                            ja dat zie je goed het was nog warm op zolder de lampen waren nog niet zo heel lang uit Dus dat komt wel goed normaal met lampen uit zit ik op 18 graden ongeveer.
                            Baco's paarse ronde = done

                            Baco's eerste keer binnen =
                            done

                            Comment


                              Re: Baco's paarse ronde

                              top top

                              tevens benk wel benieuwd naar je nieuwe run => 10x reg Killerbee Honey

                              lijkt me wel leuk soortje

                              groetjes
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment


                                Re: Baco's paarse ronde

                                Mooi hoor Bacos, worden lekker wat potten!
                                Benieuwd hoe ze gaan smoken ... Nog even geduld mate!
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X