Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Baco's paarse ronde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Baco's paarse ronde

    Staan er netjes bij Bacos!!

    Ik heb dat bij mijn white widow moederplant een paarse gloed op de steeltjes naar de bladeren. Verder ziet ze er gezond uit net als de rest. Zal dit dan ook paarse pheno zijn of betekent dit wat anders?

    Thanks en hou ze zo!
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

    Comment


      Re: Baco's paarse ronde

      Thnx mannen voor de comments. Ze staan nu 4e week in zichtbare bloei Mway.

      Of die paarse gloed van je strain afkomt heb ik geen idee van El Plantos maar het kan door diverse dingen komen dat ze paarse steeltjes krijgen. Er is vast wel iemand die het je precies kan vertellen mijn geheugen laat me even in de steek
      Baco's paarse ronde = done

      Baco's eerste keer binnen =
      done

      Comment


        Re: Baco's paarse ronde

        Zo weer ff bij gelezen.

        Ziet er geweldig uit dat 12/12 ga ik zeker proberen.

        Thanks
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          Re: Baco's paarse ronde

          Paarse steeltjes is meestal een uiting van stress, kou, warmte, te nat, te droog, beestjes, verkeerde PH, supercroppen........heel veel dus, checklist maken en wegstrepen.

          Comment


            Re: Baco's paarse ronde

            Goeiemorgen kweekvriendjes alles gaat naar mijn idee gewoon door er zit 1 fluffy exemplaar tussen wat ik nog ff niet kan volgen waarom alleen die er fluffy uit ziet want de andere dames beginnen al mooi aan te dikken. Laten we hopen dat dit ook met de fluffy gaat gebeuren want dan gaat het een knoeperd van een top worden

            Ik heb wat gele stippen door me blad heen zitten vermoed overvoeding dus ze gaan van de week enkel op water. De Paarse heeft een aantal gele bladeren gekregen vraag me niet waar ze vandaan komen, zal ook wel teveel voeding zijn geweest of misschien te weinig ze heeft immers een dagje droog gestaan maar ze ziet er verder gezond uit.

            Ze staan nu 4 weken in zichtbare bloei dus we zijn zo goed als halverwege vermoed ik. Hier de foto's van gisteravond:
            DSC01867 (Large).jpgDSC01868 (Large).jpgDSC01869 (Large).jpgDSC01870 (Large).jpg
            DSC01871 (Large).jpgDSC01872 (Large).jpgDSC01873 (Large).jpgDSC01874 (Large).jpg
            DSC01875 (Large).jpgDSC01876 (Large).jpgDSC01877 (Large).jpg

            Tot volgende week.
            Baco's paarse ronde = done

            Baco's eerste keer binnen =
            done

            Comment


              Re: Baco's paarse ronde

              Mmmmm die paarse ziet er heerlijk uit maat.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment


                Re: Baco's paarse ronde

                Dat gaan joekels van toppen worden Bacos, hopelijk ga je ze kunnen dragen
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  Re: Baco's paarse ronde

                  Zo das een aparte structuur bacos, dat gaat echt een mega top worden volgens mij.
                  Ze worden nog minimaal 2x zo dik dus dat gaat wat beloven!

                  Comment


                    Re: Baco's paarse ronde

                    Laat ingepikt maar wat een mooie kweek!
                    Ik ben jaloers :p
                    Hou ze paars man, ik zal hier ook nog mijn stoeltje zetten
                    cheers!

                    Comment


                      Re: Baco's paarse ronde

                      Bacos, staat er fantastisch bij man. Dat onrustig maken gaat je goed af. Beginnen lekker dik te worden ook die toppen van je.
                      Thumps up

                      Comment


                        Re: Baco's paarse ronde

                        Blijft mooi doorgaan daar, top man!

                        Die paarse is een beauty!

                        Greetz
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                        Comment


                          Re: Baco's paarse ronde

                          Die paarse/rose is echt super geil!!! De rest is ook mooi maar die paarse.....

                          Dat zal straks ook wel een lekker rokertje worden denk...

                          Hou ze zo kerel!!

                          Comment


                            Re: Baco's paarse ronde

                            Zeer hazey die bouw in de planten, en idd die paarse is echt prachtig!!
                            Door het droogtrekken krijg je juist een hoge ec in de bodem, in de bloei is het belangrijk dat je je aarde lekker nat houdt.
                            Fluffy komt meestal een te hoge temperatuur, of teveel stralingswarmte doordat de toppen te dicht bij de lamp zijn gaan groeien.

                            Comment


                              Re: Baco's paarse ronde

                              Thnx mannen.

                              Welkom sweetsmoke ga lekker zitten en geniet van het paarse event..

                              Ik geloof je gelijk dat fluffy door een te hoge temp kan komen Krasi maar het is vreemd dat er dan maar 1 plant last van heeft de bouw van de andere dames is namelijk wel zoals het hoort compacte toppen in de maak Ik hoop dat die fluffy one dus nog wat gaat aandikken anders wordt het een lekker stukkie stuff want die begint al goed wit op de bladeren te worden ook
                              Baco's paarse ronde = done

                              Baco's eerste keer binnen =
                              done

                              Comment


                                Re: Baco's paarse ronde

                                In heb dat ook bij 1 van de 5 pines gehad Bacos en het was degene die juist onder mijn uitlaat stond.
                                Dus ik mijn geval werd alle warme lucht erover gezogen, bij jou ook toevallig niet aan de uitlaat?
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X