Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thnx mannen ik had al zo'n vermoeden dat het daardoor zou kunnen komen maar de schade is beperkt gebleven gelukkig ik leef nog wordt er stoned van en die tak die rook ik toch niet op
En volgende ronde heb ik keuze uit 10x reg Killerbee Honey en 5x Cheese Berry en 5x Chocolate Kush. Ik denk dat ik voor wat kleinere potten ga de volgende ronde en dan de Killerbee want die heb ik al een tijdje liggen.
Gisteravond nog 2 uit de tent gehaald een waar de toprot in zat en de andere omdat hij er ook klaar voor was na 8 weken op 12/12 gedraaid te hebben. Er staan er nu nog 2 in die ik nog een dag of twee drie gun om bij te bruinen maar dan is het denk ik echt over voor dit jaar
Nou jammer van dat stuk met toprot, maar de rest zit weer in de pocket Bacos. Die slungel ziet er idd erg grappig uit zo. Nou maar hopen dat ze je gaan smaken met die aankomende donkere dagen. Toch een mooie en goede ronde voor je zo.
ja dat zie je goed het was nog warm op zolder de lampen waren nog niet zo heel lang uit Dus dat komt wel goed normaal met lampen uit zit ik op 18 graden ongeveer.
Comment