Baco's paarse ronde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #61
    Re: Baco's paarse ronde

    Gaat lekker bacos! Ga je ze ook toppen? Ik zou ze met zulke korte internodes niet toppen want als je ze nu lekker de hoogte in laat schieten dan krijg je joekels van hoofdtoppen!

    Kijk wel uit voor de temp in je hok he

    Comment

    • Bacos
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • May 2013
      • 441

      #62
      Re: Baco's paarse ronde

      @Wietefras Ja in het begin zien ze er altijd mooi uit en hoop je dat hij zich ook zo doorzet

      @Berry Doe me best ze zo groen mogelijk te houden.

      @Rollup ja dat kan misschien net wat teveel zijn vandaar ook dat ik soms 3 dagen wacht met de volgende waterronde ik meet eerst de vochtigheid en als ze niet droog zijn of bijna droog krijgen ze ook niets. Dus denk wel dat het aardig overeen komt met wat ze daadwerkelijk behoeven.

      @Cookaap Thnx en nee ik ga ze niet toppen deze laat ik gewoon hun ding doen zal hooguit hier en daar wat bijwerken als het nodig is maar voorlopig mogen ze los gaan Ik maak me voor de temperatuur niet meer zo druk naarmate de groei doorzet zal de verdamping ook hoger worden waardoor de temperatuur in de praktijk weer zou moeten gaan zakken, het komt niet meer boven de 28graden dus daar ben ik allang content mee En het zal natuurlijk s'avonds steeds koeler worden ook dus dat loopt wel los.
      Baco's paarse ronde = done

      Baco's eerste keer binnen =
      done

      Comment

      • THC Dude
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 2405

        #63
        Re: Baco's paarse ronde

        Die gaan de goede kant op kerel, mooie plantjes aan het worden!

        Comment

        • Bacos
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • May 2013
          • 441

          #64
          Re: Baco's paarse ronde

          Vandaag een ochtend shoot.. Doe ik de tent op ligt me fan tussen me potten schade is beperkt gebleven tot 2 afgescheurde bladeren en een weggeduwde dame maar dat trekt wel weer bij. Ik heb weinig klagen het enige aparte is dat ze in setjes van 2 schijnen te groeien en de middelste ziet er compleet anders uit qua groei dan haar zussen die veel maar takken en blad aanmaken.

          We gaan gewoon zo door van de week de blumat maar eens uitpakken en installeren.

          Genoeg geluld foto's:

          DSC01767 (Large).jpgDSC01769 (Large).jpgDSC01770 (Large).jpgDSC01771 (Large).jpgDSC01772 (Large).jpgDSC01777 (Large).jpg
          Baco's paarse ronde = done

          Baco's eerste keer binnen =
          done

          Comment

          • Cookaap
            Elite Grower
            • Dec 2011
            • 2730

            #65
            Re: Baco's paarse ronde

            Ik heb t gevoel dat jij te groene vingers hebt bacos, je krijgt het altijd weer voormekaar om lange zijtakken te creëren.
            Ze gaan best wel snel!

            Super

            Comment

            • berry ryder
              Special member
              420 MemberLucky Member
              • Dec 2012
              • 2666

              #66
              Re: Baco's paarse ronde

              Mooi groen makker. Hou ze zo .
              Komt helemaal goed.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment

              • Bacos
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • May 2013
                • 441

                #67
                Re: Baco's paarse ronde

                @Cookaap haha te groene vingers bestaan die dan want die van mij snappen het nog niet zo hoor ik klooi gewoon aan nog. Wat betreft die lange zijtakken ik schuif zo min mogelijk met de potten misschien dat dat er wat mee te maken heeft ? Ze groeien als kool inderdaad Verbaas me er ook telkens weer over als ik de tent open doe.

                @Berry Ryder Thnx maar ik wou ze liever wat laten groeien en bloeien ze zien er wel mooi uit zo maar om ze nou zo te houden, nee doe maar wat voller en groter nog
                Baco's paarse ronde = done

                Baco's eerste keer binnen =
                done

                Comment

                • Ronson
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 2379

                  #68
                  Re: Baco's paarse ronde

                  Staat er goed bij zo Bacos. Die middelste heeft de weg omhoog wel gevonden he. Heb gisteren me Blumatjes binnen gehad bacos. De druppelaars de vochtmeters. Kon toch me geduld niet houden. Wanneer ga je ze erbij prikken? want volgens mij kunnen ze er bij jou al bij geplaatst worden.

                  Comment

                  • El Plantos
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 1609

                    #69
                    Re: Baco's paarse ronde

                    Mooie planten man, die zijn topfit! Keep them going...
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                    Comment

                    • krasi
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2008
                      • 789

                      #70
                      Re: Baco's paarse ronde

                      Goede algemene conditie idd, phenoverschillen worden al wel duidelijk tussen de compacte en de wat meer open exemplaren.

                      Comment

                      • Nik
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 2207

                        #71
                        Re: Baco's paarse ronde

                        Ziet er mooi uit! Hopelijk zitten er veel paarse pheno's tussen
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment

                        • RollUp
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2011
                          • 1445

                          #72
                          Re: Baco's paarse ronde

                          Looking good!!

                          Keep them growing as they go!
                          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                          Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                          Comment

                          • MWay
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2012
                            • 4999

                            #73
                            Re: Baco's paarse ronde

                            Mooi groen.
                            Op naar mooie bloemen.

                            Comment

                            • El Plantos
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 1609

                              #74
                              Re: Baco's paarse ronde

                              Sorry ging ff wat mis hier.... Was niet bedoeld dit hier te posten..
                              Attached Files
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                              Comment

                              • Bacos
                                Son of the Bong
                                MemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 441

                                #75
                                Re: Baco's paarse ronde

                                @Ronson Dank je. heb ze er gisteravond bij geprikt ben nu aan het klooien met juist afstellen

                                @El plantos @ Krasi @Nik @Rollup @Mway Thnx Laten we hopen op flinke paarse knoeperds ik straks voor mijn rookgenot en jullie voor het kijkplezier
                                Baco's paarse ronde = done

                                Baco's eerste keer binnen =
                                done

                                Comment

                                Bezig...