Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Baco's paarse ronde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Baco's paarse ronde

    Heb vandaag ff een pompje gekocht voor die dingen, nu nog ff een potmetertje erop kan ik hem een beetje af toeren want dat ding maakt een tering herrie.
    Kastje er om heen en ik heb mijn systeem ook op de rails. Om ze af te stellen moet je grond wel goed nat zijn, opendraaien. Stukkie laten doorlopen dan dichtdraaien toe hij niet meer druppelt daarna nog 2 streepjes dichter zetten. En dan wachten dat ze weer gaan druppelen kan soms 48 uur duren. Daarna nog zeker 1 week om de 48 uur kijken of je medium te droog of te nat is en dan een beetje aanpassen. Maar dat wist je waarschijnlijk al. Heb het uit me hoofd moeten leren want ze zijn bij mij vergeten de handleiding mee te sturen.

    Comment


      #77
      Re: Baco's paarse ronde

      Jij pleurt ook overal je waterpompje neer he. Ik moet 4 topics door om duidelijk te hebben waar je nou allemaal mee bezig ben hahah

      Humor!
      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

      Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

      Comment


        #78
        Re: Baco's paarse ronde

        @Ronson: Op die Blumats moet je geen pompje zetten eh...die moeten rechtstreeks aan het vaatje.
        Heb je ze ook minimaal een uur laten inweken in een emmer water ofzo ?

        Bacos, ik zou die middelste misschien ff flink laag toppen , die groeit al vanaf het begin anders dan de rest.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #79
          Re: Baco's paarse ronde

          Hahaha...Klopt Rolly...Laat die potmeter maar zitten trouwens werkt niet.

          Comment


            #80
            Re: Baco's paarse ronde

            @Ronson Ik had de handleiding wel erbij dus dat heb ik ook op die manier gedaan

            @QnQ ze staan inmiddels al in bloei en van begin af aan op 12/12 ik ben niet bang dat hij me tent uit gaat groeien om eerlijk te zijn en heb nog 20 cm ruimte over om omhoog te gaan met de lamp.
            Baco's paarse ronde = done

            Baco's eerste keer binnen =
            done

            Comment


              #81
              Re: Baco's paarse ronde

              dit gaan we dan ook maar eens volgen,
              plantjes zien er mooi uit.

              gr

              Comment


                #82
                Re: Baco's paarse ronde

                @Stafford kom erbij plek zat je valt met je neus in de boter heb gelijk een nieuwe update voor je.

                Van de week de blumats geinstalleerd en moet zeggen wat een verademing !! Ik heb geen tentio meters dus doe het puur op gevoel normaal gaf ik om de 2-3 dagen in dit stadium 4 a 5 liter water en dat is ook wat ik nu ongeveer verbruik dus volgens mij klopt het wel redelijk met hoe ik het normaal deed.

                Ze hebben de groei er nog een beetje in zitten ondanks dat de 1e week zichtbare bloei erop zit. Heb er 2 geknakt zoals je op de laatste foto kunt zien want die kwamen wat hoger dan de rest en wil toch een gelijkmatig zonnetje kunnen verdelen.

                Verder gaat alles naar wens geen gekke dingen ze doen wat ze moeten doen. Dat 12/12 ziet er zover goed uit.

                DSC01778 (Large).jpgDSC01779 (Large).jpgDSC01780 (Large).jpgDSC01781 (Large).jpg
                DSC01782 (Large).jpgDSC01783 (Large).jpgDSC01784 (Large).jpgDSC01785 (Large).jpg
                DSC01786 (Large).jpgDSC01787 (Large).jpgDSC01788 (Large).jpgDSC01790 (Large).jpg

                Volgende week meer pica's!

                Greets BaCo
                Baco's paarse ronde = done

                Baco's eerste keer binnen =
                done

                Comment


                  #83
                  Re: Baco's paarse ronde

                  Mooi hoor. Leuk om te horen dat je tevreden met je blumatjes ben. Geeft mij ook gelijk weer meer hoop. Ga Maandag weer beginnen met ontkiemen van me volgende ronde. Kan niet wachten om ze ook te mogen uitproberen. Die middelste gaat wel erg hard omhoog ineens zeg, heb je nog genoeg hoogte over?

                  Comment


                    #84
                    Re: Baco's paarse ronde

                    Ja Ronson zit nu op de helft van de tent dus nog ruim 25 - 30 cm over zou goed moeten komen en anders knakken tot ik een ons weeg Die blumatjes zijn echt super tot zover werken ze uitstekend voor me. Net was me watervat zo goed als leeg vul hem bij ze gaan harder lopen tot het waterniveau weer aangevuld is en dan beginnen ze gewoon weer te druppelen

                    Succes met je kiemronde!
                    Baco's paarse ronde = done

                    Baco's eerste keer binnen =
                    done

                    Comment


                      #85
                      Re: Baco's paarse ronde

                      Ziet er nog steeds netjes uit.

                      Nu zo volhouden he en niet hoge e.c waardes gaan toepassen.

                      Gr staff

                      Comment


                        #86
                        Re: Baco's paarse ronde

                        Thnx Staff aangezien ik ze mooi groen vond hebben ze vandaag enkel afgezuurd water gehad Daar zullen ze het mee moeten doen kijken we over 2 dagen wel weer of we wat voeding erbij doen.
                        Baco's paarse ronde = done

                        Baco's eerste keer binnen =
                        done

                        Comment


                          #87
                          Re: Baco's paarse ronde

                          Nice bacos, ze groeien echt als kool.

                          Opzich is het 12-12 systeem wel handig omdat je ook nog voeding uit je grond gebruikt voor het begin van de bloei.
                          Nu hoef je alleen de laatste helft van je bloei bij t voeden denk ik

                          Nu maar hopen dat ze paars worden!

                          Comment


                            #88
                            Re: Baco's paarse ronde

                            Tot nu toe vind ik dat 12/12 er enorm aantrekkelijk uitzien.

                            Ik kijk vol spanning toe.

                            succes
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              #89
                              Re: Baco's paarse ronde

                              Die zitten goed in de lak Bacos, ik zie hoofdbudz in de maak, goed dat je ze hebt geknakt, zo krijgt de rest ook meer licht.

                              Comment


                                #90
                                Re: Baco's paarse ronde

                                Mooi groen is niet lelijk

                                Ga zeker zo verder en kijk uit voor kromme puntjes...

                                Comment

                                Bezig...
                                X