Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

Weer een zware tegenvaller vandaag gelukkig niet met de dames maar er is een balk van de muur af komen zetten waardoor me ingangetje van me hok half is ingestort. De 3 werkende en 1 loze vsa's zijn naar beneden gekletterd waarvan 2x 250w nu dus naar de knoppen zijn. Ritje growshop nummer 3 deze week bar hoor. We zijn terug gekomen met 1 600w setje en kunnen weer aan de bouw.

Comment

Ik denk dat je een welkome klant bent Psy....

Hang je ze dit keer wel goed op?
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Psy makker geluk is met de domme zeggen ze.
        En als er 1 ding is wat jij dit jaar nog niet heb gehad dan is het geluk.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

@escar. De balk zar 4x vastgeboord op een lengte van 1.60m dus dit zegt gelijk weer wat over de muren van me woning...
          Ik kan het natuurlijk eigenwijs gewoon weer op de muur boren maar vertrouw nu meer op me eigen bouwwerk wat gewoon Is blijven staan. Se hebben idd een goeie aan me bij de growshop.

@berry ryder haha m8 heb al me geluk gehad bij de geboorte denk want sinds ik me kan herrinneren heb ik dit ongeluk bij dingen waar ik geluk wil hebben/nodig hebt. Het enige geluk wat aan mijn zijde staat is dat ik 2 minuten voordat het instorte er nog stond. Zo zijn we in het verleden met een brommertje met 100 en een afschietende helm op een auto geklapt die mij over het hoofd had gezien. Met dit soort geneuzel heb ik altijd geluk en kom ik er zonder kleerscheuren vanaf haha.

Greets

Comment

Heb je pluggen gestoken van de zelfde diameter of je muur waar je hem hebt in vast geschroefd?
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Alles netjes geboord zoals het hoor het is geen voorzetwandje en ik heb 6mm geboord en 6mm pluggen gebruikt dus waar dit aan heeft gelegen. Het enigste wat ik heb gedaan is gevoeld hoe vol het vat nog zat weg gelopen naar de k1 amnee en 2 min daarna dikke klap

Comment

Dag 12 bloei

2 dagen geleden zijn er 10 nieuwe gevulde potten bij gekomen 7x Blue Chocolate en 3x Jack Herrer in 7L rozenpotten.
                Deze hebben 10 dagen groei gehad en draaien nu mee onder een 250w hps.
                De gebogen en gebonden critical+ uitschieters beginnen alweer lekker omhoog te groeien maar niet meer met zon vaart als voorheen. Eindelijk gaan ze zich echt focussen op de toppen ik word met de dag nieuwsgieriger naar het einde

DSCN3731.jpg

Blue Chocolate

DSCN3732.jpgDSCN3735.jpgDSCN3736.jpg

Jack Herrer

DSCN3738.jpgDSCN3739.jpgDSCN3740.jpg

Critical+

DSCN3742.jpgDSCN3743.jpgDSCN3744.jpgDSCN3746.jpgDSCN3747.jpgDSCN3748.jpgDSCN3749.jpgDSCN3750.jpgDSCN3752.jpg

DSCN3755.jpgDSCN3758.jpgDSCN3759.jpg

RSCN3765.JPGRSCN3760.JPGRSCN3761.JPGRSCN3766.JPG

Greets Psy
                Attached Files
                Last edited by psychedelic1988; 13 December 2013, 22:57.

Comment

Ziet er weer lekker uit kerel, en het eind resultaat zal er ook wel wezen denk....

Comment

ziet er nog steeds mooi uit mate
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

@cannarebel thnx kerel het is idd een prachtplaatje zo. De opbrengst kan bijna niet tegen gaan vallen met zulke dames he

@thugz thnx m8

btw na de bladeren met tripsschade weg gehaald te hebben en de hele boel behandeld te hebben heb ik nog niks terug kunnen vinden dus ben benieuwd of we er nu daadwerkelijk vanaf zijn.

greets
                      Last edited by psychedelic1988; 15 December 2013, 14:39.

Comment

mooie toppen komen daaraan m8
                        suc6
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Hopla een nieuwe dag een nieuwe update, altijd wel wat lekkers te vinden bij Psychedelic..

Laters
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Thnx manne we gaan er wat van maken hier.
                            En ja escargot komt er weer 1

Dag 15 bloei

De kleintjes gaan rap in de grotere potten en op 12 uurtjes. Er zijn er 4 bij gekomen in 3,6l potten(tijdelijk waarschijnlijk)1x jack herrer 1x blue chocolate en 2 purple widows.

De critical+ is een heel ander verhaal het is een stel prachtige dames om te zien groeien/bloeien. Ze doen er nu echt alles aan om die toppen te laten groeien. Ook verschijnen er uit alle hoeken de trichomen. Net als bij escargot hier en daar wat bruinere pistels ertussen waar ik me echter niet zo druk om maak want er is geen man aanwezig momenteel en heb er wel vaker last van gehad.

Ook de lesbian dream van leplantage is alsnog netjes aangekomen. Na een storing kwam die uit de pc rollen en kreeg ik netjes een mail met de vraag of ik de rembours wou wijzigen naar gewoon verzenden dan werd het direct verzonden na betaling(gedaan en vandaag binnen). Dus toch nog toppie achteraf

DSCN3795.jpgDSCN3796.jpg

DSCN3785.jpgDSCN3786.jpgDSCN3787.jpgDSCN3788.jpgDSCN3789.jpgDSCN3790.jpgDSCN3791.jpgDSCN3792.jpgDSCN3794.jpgDSCN3800.jpgDSCN3801.jpgDSCN3802.jpgDSCN3803.jpg

RSCN3812.JPGRSCN3813.JPGRSCN3814.JPGRSCN3815.JPGRSCN3816.JPGRSCN3817.JPGRSCN3818.JPGRSCN3819.JPGRSCN3820.JPGRSCN3821.JPG

De rest paste er niet bij dus die komen volgende x

Greets Psy
                            Last edited by psychedelic1988; 16 December 2013, 18:18.

Comment

Pffff show off.
                              Gaat lekker makker.
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Wat een gezellig fotoalbum!
                                Netjes, ga zo door!

Comment

Bezig...
                                X