Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

Ok haha dat heb ik niet gevonden maar idd dosis is van het belang maar ook welke ga3 of sts heb er in een half uur heel wat voorbij zien komen:p

Comment

ik heb het meeste al vernomen over sts

dus vermoed , ( ben der niet zekers van ) maar dat STS de makkelijkste manier is

ivm je sletjes , mja daar kan ik niet anders van zeggen dat ze der mooi groen uit zien

doe zo verder m8
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Thnx kerel heb idd weinig te klagen hier. Wat betreft de zadenmeuk ik heb wat gevonden wat niet buiten Amerika verstuurd word en toevallig heb ik een adresje als tussenpersoon in Amerika dus we gaan volgende week ff een bestelling plaatsen

Dag 2 bloei en dag 56 bloei

DSCN3533.jpgDSCN3535.jpgDSCN3536.jpgDSCN3537.jpgDSCN3538.jpgDSCN3539.jpgDSCN3540.jpgDSCN3541.jpgDSCN3542.jpgDSCN3543.jpgBlue Berry auto zaadslet

Greets
        Attached Files

Comment

Ha, gaat allemaal goed daar,lekker groen....

Amerikaanse plantjes, ik kijk uit naar jouw verslag.

Ik zit er ineens aan te denken dat ik ook familie heb in de States
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Comment

Goei spulleke of nie.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

hopla , dat horen we graag

ivm mensen met kennissen in Amerika , das wel handig voor wat zaadjes te fixen dus

zo een kennis kan ik ook wel gebruiken ^^

ivm je plantjes m8 , no coments

groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

@Berry ryder ckr m8 haha het werkt serieus komen we later een x op terug als jij het op tafel heb gegooid

@k1 ik moet nog wel ff checke of het legaal is om in te voeren want het gaat hier om een dame van 85 en gezeik creeren willen we niet. Maar voor zaad is het idd ook makkelijk wellicht kan ik je er een x mee helpen eerst maar is een proefbestelling doen.

Greets

Comment

In Nederland, bij Leplantage bijvoorbeeld, verkopen ze Lesbian Dream.
                    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Er komt best wat selecteerwerk bij kijken bijv.
                    Je hebt planten nodig die onder 'normale' stress omstandigheden geen bananen maken.
                    Dus je moet ze eerst op diverse manieren gaan stressen, afwachten of er niks gebeurt, en dan kun je die plant gebruiken om te behandelen.
                    Met die plant bestuif je dan een andere die ook door de stresstest heen komt.
                    Even snel gezegd...
                    Je moet dan ook nog geluk hebben dat de juiste pheno's het doen natuurlijk, etc..
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

lekker!
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

@QnQ dat klinkt als een leuke uitdaging waar ik wel van houd of het nu lukt of mislukt. Thnx voor de tip van de lesbian dream dit is een zilveroplossing en heel wat goedkoper dan de tiresias mist wat wel weer een ander goedje is. Het selecteren gaat wel goed komen als ik de tijd er maar voor neem.

@poepzak thnx kerel

Comment

Dag 4 bloei en dag 58 bloei

Van het weekend gaan de amnesia en de laatste haze auto om hun tijd is rijp.
                          Dan rest alleen de critical+ en de zaad dame nog.
                          De grootste critical+ staat inmiddels 1,05m de lucht in gemeten vanaf de pot. Echt bizar hoe ze de lucht in blijven schieten dit bracht wel met zich mee dat ik aan het boren moest om de lamp wat hoger te kunnen hangen.

DSCN3580.jpgDSCN3581.jpg

RSCN3597.JPGRSCN3598.JPGRSCN3599.JPGRSCN3600.JPGRSCN3601.JPGRSCN3602.JPGRSCN3603.JPGRSCN3604.JPGRSCN3605.jpgRSCN3606.JPGRSCN3607.JPGRSCN3608.JPG

Greets

Comment

Nice man, ziet er allemaal goed uit daar binnen.

Ik ben zeer benieuwd naar je poging om fems te maken. Ik hoop dat het lukt.

Je kan het goedje ook zelf maken als je wil. Maar lesbian dream lijkt mij idd handiger.
                            Gewoon goed inlezen over feminiseren. Er zijn genoeg topics over.

Comment

jij kan echt mooie fotos maken psy wat voor camera heb je?
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

De halve wereld gaat knakken om de hoogte in te dammen.

Maar onze Betuwenaar boort wat gaten...

Nou dit beloof weer heel wat.

Veel plezier.

Laters
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bezig...
                                X