Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

Hee mate!

gaat lekker zo! Blue chocolate gaat echt prachtig, kan der bijna al ruiken als ik haar zo zie..
    had ik der dan toch maar zelf gezet :$ hahaha nee hoor bij jou gaat ie geweldig en kan niet wachten om eens wat te tasten ervan ^^

over de Purple widow:
    mensen wees niet te streng voor haar..
    is idd een fluffy soortje.. jammer genoeg heeft ze der paarse tinten nog niet laten zien, wie weet op het einde nog even ?
    maja veel paarse soorten zijn erg fluffy jammer genoeg.. maar voor de outdoor is ze prachtig! mooie oogstdatum (1 oktober ongeveer), geen rot, super easy om te knippen (paarse toppen, groen blad, dus goed te onderscheiden en gigantisch gunstig blad, top ratio!)
    ook potentie is erg goed, smaak wat minder, maar zeker een goede hasjplant voor buiten.. i tell you

keep on going, en ik wil zeker wel wat purplewidow fem. voor je testen,, of ze ook echt mooi fem. zijn!

grtz

Comment

Thnx manne wat betreft de purple widow ik heb nog steeds hoop
      @damn nice: De geur neigt in mijn neus heel erg naar blue berry maar er zit wel degelijk wat doorheen bij de rooktest zullen we er wel achter komen.
      Het is officieel ook een buitensoortje tog?

Of ze mooi feminized zijn is de vraag maar als je wilt testen graag
      En ja die bc dat gaat goed komen m8 we moeten eerdaags tog nog een x meeten als we dat nou doen als ze klaar is

Greets

Comment

lo m8

hoe staat het met de Blue choco reg zaadjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ha m8 de dame staat nog steeds lekker haar ding te doen zometeen maar even tikken en rapen for the first time.

Gelijk maar even wat foto's gemaakt

Blue Choco reguliere seeds
          RSCN4698.jpgRSCN4699.JPG
          RSCN4700.JPGRSCN4701.JPG

Blue Choco rokertje
          RSCN4702.jpg

Greets

Comment

Ben reuze benieuwd

Vind dat ze nog een reuze hoeveelheid aan kristallen hebben ook...

Komt nog wel wat hasj ook vanaf
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bij foto 2/3 leek ​het ff op toprot..
              sigpic

Comment

dat ziet er hier nog steeds top uit he

doe zo verder m8
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Beeldscherm schoon houden SmokingDad
                  Ziet er lekker uit de soort zou wel iets meer body kunnen gebruiken maar dat zal het soortje wel zijn of zit ik nu mezelf voor de gek te houden met een vertekenend beeld.

Comment

@escargot: Er zitten idd aardig wat kristallen op die erg nuttig zijn voor de ice hasj die me toch vaak heerlijk in slaap helpt

@smokindad: gelukkig LEEK want heb zon beetje alle ellende al een x meegemaakt op toprot na en dat wouden we graag zo houden ckr bij de zaadplantjes haha.

@k1: yups m8 de eerste liggen al te koelen dus ik klaag nie

@MWay: hoe bedoelde m8 de opbouw van de plant? Had er eigenlijk ook 1 moeten toppen achteraf gezien maja dat mag straks iemand anders mooi een x doen

Zoals beloofd de resultaten van de Critical+.

Ik heb gedurende bijna de hele bloei 6 dames onder de 600w gehad en 2 stuks onder de 250w.
                    Het eindgewicht is een beetje tegen gevallen in mijn ogen tik net de 0,55gr/watt aan dusja. Ik heb wel heel veel fluff de vriezer in geduwd voor de ice hasj.

De smaak ja de skunk overheerst op alle fronten. Het fruitige gedeelte is aanwezig maar ik moet goed zoeken om het te vinden. Best lekker maar had toch gehoopt op een smaakvolle verassing(wie weet wat er nog gebeurt tijdens het curen).
                    Heb nu inmiddels aardig wat skunk versies gerookt de laatste tijd dus daar gaan we vrolijk mee verder
                    We voelen het goed als we een jointje critical+ hebben gerookt maar ik ben nog steeds op zoek naar het soortje die mij ervan weerhoud er nog 1 te draaien

RSCN4728.jpgRSCN4729.JPGRSCN4730.JPGRSCN4731.jpgRSCN4732.jpgRSCN4733.JPGRSCN4734.jpg

Greets

Comment

Ziet er keurig uit.
                      Dus de potten zitten weer vol met lekkers.
                      Laat het je smaken m8

Comment

heb net het hele verhaal zitten lezen. super topic! ben zelf bezig met een led kweek.. en ga dit weekeinde de bloei in..

ik blijf nog ff mee kijken

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

Ik bedoelde dat die Chocolat wel wat dikker had mogen zijn voor de rest ziet ze er keurig uit.
                          Wat voor liter pot staat ze.

Comment

@mway thnx m8 het zit idd aardig gevuld hier. De blue choco rokertje staat in een 7L rozenpot wie weet dikt ze nog wat aan.
                            @pikkebaas thnx kerel daar heb je een aardige kluif werk aan gehad dan haha.
                            Suc6 met jou kweekje .

Comment

Is aan het goed komen denk woensdag/donderdag het net er boven te zetten en te toppen.
                              weet alleen nog niet of ik dan al 12/12 ga wil een vol net en ze is 70% indica dus zal niet lang meer door groeien.
                              Als ik morgen de tijd heb maak ik wel een fotoalbum aan.

Comment

was cker veel maar ben beginnend .. dus veel lezen .. heb een vraag. als je overschakeld naar bloei kan je dan ook 6/6/6/6 draaien.. is dat iets? of heb jij of iemand hier ervaring mee??

kan namelijk nix vinden hierover op het forum.

alvast bedankt .

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

Bezig...
                                X