Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@escargot: Die kans word alleen maar kleiner m8 kijk maar uit dat je schuim niet op raakt want we gaan voorlopig de komende maanden verder met de bloei
@k1 astu m8 of wou je hem nog closer? 1 lady 2 foto's btw einde van week 7 bloei nu.
Dan vind ik het nog knap dat je het ziet op de foto's want ik zie het bijna niet haha. Zijn nie egt de beste kwaliteit maar you got it right het begint idd wat te verkleuren maar wel alleen de punten van de calyxen nu. Wat betreft de aantal zaden op de 1 of andere manier lijken ze verdwijnen op de foto haha nee geintje had eigenlijk in week 4 of 5 nog een x moeten bestuiven want er kwamen nieuwe calyxen overheen dus de zaadjes zitten nu dus verstopt. vol zit ze idd niet echt maar ik ga wel over de 300 heen het is nog acceptabel maar ik had verwacht dat het een 9 weken bloeier was gezien de genetica.
Heb de lady's ook meermalen bestoven 1e x met de kwast en de 2e hebben ze een dag bij elkaar gestaan met een zware fan erop.
Dat blauwe is idd wel leuk maar het is minimaal nu en hoop idd dat we nog wat meer kleur gaan zien. Mway had op seedfinder gekeken en daar stond 11 weken mja ik weet niet of het echt dezelfde is.... Voorlopig mogen ze idd nog ff blijven staan.
Ik denk dat ik nu op zon 50 zaadjes zit ze laat er nog niet veel los momenteel.
Ik heb er de afgelopen dagen ook niks mee gedaan aangezien ik iedere dag net op tijd thuis ben om de stekker eruit te trekken.
Zal vanmiddag weer een tikkie wagen
Ik weet niet waarom. En ga er ook niet van uit. Maar ergens vind ik het lijken dat je op bepaalde plekken toprot heb.. De kleur enzo. Is meestal bij mij de begin fase van Toprot..
@thugz thnx m8 op naar de laatste loodjes.
@smokindad het is idd geen toprot zoals k1 vermeld maar gewoon een beetje kleur in de calyxen. Bij toprot trekken de bladeren eerder geel vanuit de top naar buiten toe en kan je ze zo los trekken dat is hier absoluut niet het geval.
@k1 thnx m8 de planning loopt wat uit maar dan heb je ook wat he.
@escargot zal is kijken of ik vandeweek wat mooie zoom foto's kan maken van de tricho's/thc.
De purple widow geraakt het einde van de bloeitijd en zal eerder omgaan dan de rest het rokertje maar ook de zaadplanten.
De blue choco's moeten nog 2.5-3 weekjes naar schatting maar die topjes groeien weinig meer.
Comment