Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het is nogal onduidelijk hoeveel weken ervoor staan veel meningen maar ik moet ook eerlijk zeggen je hebt er tog weinig aan het is een leuke leidraad(meeste zeiden zo 8-9 weken dusja lekker op tijd dan).Moet zeggen dat ik van het weekend misschien wel al start zondag ofsow dan heb ik sowieso 12 dagen gespoeld.
Nope niet bij de critical+ bij de rest wel. Nu moge de critical lady's lekker afsterven en nog ff de schouders eronder zetten
@ escargot Haha gisteravond viel het nog mee m8
@ mway daar lijkt het wel op he het selecteren op snelheid is best lastig omdat dat ook erg beinvloed word door meerdere omstandigheden.
Maar we gaan het meemaken heb al verscheide positieve reacties gehad die ze ook wel zouden willen testen dus ben benieuwd of het wat word.
Das een beste bloeitijd maar daar lijkt het overigens niet op momenteel.... Als deze 12 weken moeten mogen er beste raketten aan komen haha. Wel een grote kans dat dat ze zijn natuurlijk dit zal niet zomaar een soortje zijn wat iemand zo 1 2 3 verzint.
Het is dat jij het zegt had er nog niet eens naar gekeken en kom toch vaak op seedfinder
Dit weekend is het zover de tricho's zijn 10% amber.
Het is een lange rit geweest voor de Critical+ maar nu gaat de schaar erin. Vandaag en morge is hier een knipfestijn lekker op het gemakkie. De rest moet uiteraard nog weken.
Haha komt goed m8 het zijn er maar 8 van 1.6m dus dat valt mee op zich
Uiteraard volgen de foto's van de geknipte toppen dan zien ze er waarschijnlijk een stuk smakelijker uit
@berry ja m8 die blue choco ben benieuwd wat ze nog voor me in petto heeft.
@k1thnx kerel het knippen valt idd mee ben inmiddels al op de helft idd weinig blad.
@mway thnx met de bestoven choco gaat het perfect ze word met de dag mooier.
Ik zal morge ff een updatje doen met wat geknipte toppen en de resterende dames.
Comment