Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers
topjes zien der smakelijk uit m8
wel jmmr van de schrale opbrengst !!
nu lkkr curen en dan heb je weer een extra rokertje ter beschikking
Tevens ivm de blue , ni vergeten , de eerste 50 zijn voor mij he :d
GroetjesMet een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Comment
-
@mway ben nieuwsgierig aan het worden kom ma op met dat album
. Zou idd nog ff doorgroeie voor het mooie volle net.
@pikkebaas 6, 6, 6, 6 werkt niet planten bloeien op 12 uur en groeien op 18uur.
@nik das nog is wakker worden
@k1 thnx m8 zo kunnen we weer even voorruit maar ik ga het niet redden tot het einde van me volgende run dus moeten we even gaan improviceren met de granddaddy's. Heb btw dat ene mooie gesuikerde plantje apart in een wekpot zitten en daar blijf ik vanaf tot na het curen:p. Ben al een bakkie seeds aan het vullen voor je m8
@thugz thnx m8 hij smaakt goed.Last edited by psychedelic1988; 8 February 2014, 14:13.
Comment
-
Vandaag even een snelle update
Blue choco's
Blue choco's seeds regulier
RSCN4779.JPG
purple widow reguliere seeds
DSCN4778.jpg
Greets
Comment
-
Blue Choco's rokertjes
DSCN4843.jpgDSCN4844.jpgDSCN4845.jpg
Purple Widow rokertje
DSCN4850.jpg
Granddaddy purple(nog geen voorbloei 1e vrouwtje?)
DSCN4851.jpg
Purple Widow en Blue Choco zaadplanten
DSCN4853.jpgDSCN4855.jpg
Totaal plaatje
DSCN4857.jpg
We zijn dagelijk druk met zaden rapen van de 2 plantjes maar de blue choco heeft er nog niet zoveel laten vallen.
De purple widow seeds heb ik er al +-100 van liggen momenteel.
Greets
Comment
-
Dat zijn al lekkere knoeperts aan het worden.
Zelfs de zaadplanten vind ik er lekker uitzien.
Wie had dat gedacht.
Lekker verder knalle makker.Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
Comment
-
@mway het gaat idd op zen gemak verder hier m8
Misschien kloppen die 10-11 weken bloeitijd wel want ze blijven maar aandikken.
@berry ryder thnx m8 die zaadplantjes zien er idd niet verkeerd uit bijna mooier dan de rest
. De blue choco's beginnen wel steeds lekkerder te ruiken dus ben benieuwd naar de smaak straks.
Comment
-
vraagje , kan ik is een closeup te zien krijgen van die choco ??
op het eerste zicht ziet het er beetje uit zoals op deze foto ?? wel ander soortje maar doe er ni toe he http://dnagenetics.com/seeds/og-grap...ted-collection
groetjesMet een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Comment
-
yoo!
verdomme zeg wat ziet het er weer goed uit man,,! lijkt het nou alleen maar zo, of is de purple widow toch wel redelijk bijgetrokken qua compactheid..?
als die purple widow al zoveel zaden heeft laten vallen, is het bijna wel tijd op haar om te halen denk ik..? wat mijn ervaring is, is dat na het oogsten, dus tijdens het drogen, de zaden gewoon doorgaan met rijpen. De zaden moeten dan niet helemaal wit zijn ofzo, maar als er al 100+ zijn gevallen is ze toch al goed opweg.. 2 weekjes onderste boven hangen, met een schaal eronder natuurlijk voor de zaden die eraf vallen.. en na deze 2 weekjes alle toppen uitkloppen en je heb flink wat zaden.
zelfde voor de blue choco, maar die mag idd nog wel een aantal weekjes, ook als ik kijk naar der zusters!
gewoon weer lekker doorgaan, en contact me eens als het oogstseizoen is..
heb weer wat leuke soortjes die je mag zetten van mij, 
grtz
Comment
-
Zaad rijpt niet verder als ze klaar zijn hoor damn nice, en die moet je zeker NIET oogsten als ze net niet meer wit zijn. Dat is een broodkweek methode om zoveel mogelijk zaad te behalen in 1 jaar....heeft helemaal niet met afrijpen te maken.
De zaden MOETEN bruin (indica) of grijs (sativa) van kleur zijn anders zijn je zaden niet rijp en dat is net zoiets als een kind dat 3 weken te vroeg is geboren die groeien ook niet normaal omdat ze niet alle "info" geupload hebben gekregen in de baarmoeder. Zo werkt dat ook met planten..
Ontopic:
Dat zijn een paar flinke kaarsen geworden kerel. Ze zijn duidelijk bezig met het einde van hun leven.....
Comment
-
@k1 welke wil je hebben m8 de rokertjes? Morge ff fixen voor je ben nu te laat:p.
@damn nice haha thnx kerel de purple widow begint langzaam aan bij te trekken maar het reguliere zaadplantje is compacter
.
Ben voorlopig nog wel ff zoet met de granddaddy's maar daarna kunnen we wel ff babbelen
. We stay in touch.
@cannarebel thnx m8 het zal idd niet heel lang meer gaan duren.
Comment

Comment