Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

Voor degene die zich afvragen waar k1 zijn amnees zijn gebleven-----》http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ogg-met-metrop

Zal hier morge weer een updatje doen.

Comment

Dag 25 bloei

Ik ben gestopt met het spuiten van de mr2 want ik kreeg er in 1x enorm veel bladschade door wat duidelijk te zien is.
      Na een drukke werk week hebben de dames er ook onder geleden(laat water geven met kleine potten vernietigd gewoon je plantjes). Erg jammer maar ik denk dat ze nog wel te redden vallen aangezien ze toch niet heel lang hoeven te bloeien, De amnesia, ??? en de big bud auto staan er nog redelijk bij maar die zullen ook langer moeten bloeien dan de blue berry's en de haze auto's.

De toppen groeien dus mij hoor je niet klagen verder mooi is anders
      We hebben nog steeds een knalgroen hoekje in het hok en dat zijn de critical+ van metrop.
      Hier is er 1 van overleden op 1 of andere manier en er zit 1 zware mongol tussen. Deze plantjes heb ik gewoon hun gang laten gaan maar 1tj lijkt net of se is gefimd(verneukt blad). Vandaag zal ik ze nog toppen om ze een beetje op gelijke hoogte te houden want er is er 1 die is gestrekt in verhouding met de andere. Vandeweek bij thuiskomst was de hpi bol gesprongen dus maar weer een hps erin gedraaid. Ik weet niet wat het is met die hpi bollen maar de levensduur is echt ruk.

DSCN2629.jpgHaze AutoDSCN2630.jpgHaze AutoDSCN2631.jpgHaze AutoDSCN2632.jpg

DSCN2635.jpgBig Bud AutoDSCN2633.jpg

DSCN2636.jpgBlue BerryDSCN2639.jpgBlue BerryDSCN2640.jpg

DSCN2641.jpg8x critical+,blue berry en ???DSCN2642.jpg

DSCN2643.jpgCritical+DSCN2644.jpgcritical+DSCN2645.jpg

Greets Psy

Comment

De plantjes gaan er wel komen geen probleem.
        Wel klote van die spray.
        Maar het mooiste vind ik elke keer weer dat je geen bugs te melden hebt.
        het killen is dus vakkundig gebeurd.
        Die sunmaster cool deluxe die ik gebruik die kan er wel allemaal tegen deze zijn er ook in 400 watt.
        Heb deze gedimd gehad en zo even er mee gespeeld ook op 660.
        Doet het nog steeds.
        Voor die 400 watt evsa haad ik 2 philips en die knalde allebei.
        Dus er komt hier nog een sunmaster 400 watt cool deluxe bulp x 2

Comment

Maar waar zie jij dat je die MR2 moet verspuiten dan??? Want dat kan ik nergens vinden....en daarom lijkt het me niet dat die op die manier gebruikt moet worden lijkt mij...

Erg jammer allemaal maat.....

Wat op foto 10 staat is nog goed toch?? Die lijken er weinig last van de hebben....

Succes met de herstelling...

Comment

@Mway daar ben ik idd al blij om en ik zie voortgang dus het zit wel goed. Ik zal idd eens verder kijken dan philips hpi want die koop ik niet meer.

@cannarebel voordat ik met metrop begon ben ik bij metrop langs geweest om wat info te winnen. Hun hebben mij verteld dat spuiten zwaardere toppen op zou leveren. Het spuiten van de calgreen gaf geen problemen dus dat word wel gewoon voortgezet. Het was een test en die is voor de helft gefaald ik wacht rustig af op de resultaten van de calgreen. 1 plantje spuit ik aan 1 kant om te kijke of er verschil in zit.

Vanaf foto 10 Is er idd niks aan de hand die bb is bestoven die ??? Is nog niet in bloei en de critical+ zijn ong 2 weekjes oud

Greets
            Last edited by psychedelic1988; 2 November 2013, 19:14.

Comment

Ziet er alle maal weer goed uit spy die die haze ziet er wel lekker uit.
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thnx thugz speciaal voor jou dan nog 2 fototjes van die haze toppen met de lamp uit ze is lekker geel maar meurt echt te erg.

Dag 27 bloei

Vandaag staan de critical+ in het zonlicht ze staan er echt prachtig bij op de mongol na. Je kan wel zien dat die daadwerkelijk moeite doet om bij te komen maar het plantje zal niet gebruikt gaan worden voor de zaadrun hierna aangezien we geen geboren mongols willen sluiten we dit bij deze gelijk uit

DSCN2671.jpgCritical+ hoekjeDSCN2687.jpg

DSCN2672.jpgCritical+1&2DSCN2673.jpg

DSCN2674.jpgCritical+ 3&4DSCN2675.jpg

DSCN2676.jpgCritical+ 5&6DSCN2677.jpg

DSCN2678.jpgCritical+ 7&8DSCN2679.jpg

DSCN2689.jpggetopt

DSCN26850000.jpgTopjes Haze Auto RQSDSCN2684000001.jpg

Alle critical+ zijn getopt de grote uitschieter is wat verder terug getopt om hem/haar een beetje gelijk te houden met de rest.
                Verder krijgen ze alleen water want na de voedingsbeurt van vandeweek zijn ze weer donker genoeg.

Greets Psy

Comment

Jah de kwijl stroomt langs men mond bij die haze ook je criticall ziet er mooi getopt uit. Een zien ook mooi groen.

Thugz

Comment

De haze ziet er idd erg smakelijk uit.

Ik vind de Critical zelf het mooist, mooi laag, prachtige bladvorm.

Ziet er erg veelbelovend uit;

A+
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Thnx thugz en escargot, glimme meuren en plakken daar is de haze auto heel goed inkan al niet wachten om hem te mogen proberen. De critical+ zijn me kleine schatjes ondanks dat er nu gewoon een hps op staat blijven ze mooi compact dus niks te klagen. Ze zullen nu nog ong. 4-6 weken doorgroeien inclusief de voorbloei. Zodra de meeste autoflowers klaar zijn zal de klok naar 12 uurtjes gaan om de voorbloei te laten beginnen.

Greets

Comment

Lekkere toppen in de maak.
                        Die critical+ is dat een kruising van de critical mas?

Comment

voor precise info check de critical+ van dinafem het is dezelfde alleen regulier

Critical+Critical Bilbo S1
                          Critical Bilbo
                          Critical MassAfghanistan x Skunk #1
                          AfghanistanIndica
                          Skunk #1
                          Skunk #1Afghanistan x Mexico x Colombia
                          AfghanistanIndica
                          MexicoSativa
                          ColombiaSativa

Independent, standardized information about Dinafem cannabis-strain Critical+! Find phenotypes, comments + detailed profiles, flowering-time, THC-Content, images, prices & stores, extended family-tree & lineages, crossings & hybrids, grow-journals, direct-comparisons, medicinal properties, and much more!

tog handig en ja mway je had gelijk
                          Last edited by psychedelic1988; 4 November 2013, 19:57.

Comment

Dag 28 bloei

Critical+

3 bestoven dames

Blue Berry en ???

DSCN2731.jpgDSCN2732.jpgDSCN2733.jpghaze auto

Greets Psy

Comment

Ziet er echt mooi uit.
                              Ik weet zeker dat die haze je goed zal smaken als je hem goed rijpt.
                              Ook de andere dames zien er lekker uit.

Grtz
                              Thugz

Comment

Thnx thugz leuk dat je actief volgt
                                Heb de haze toevallig laatst ergens in de shop gehaald en hij smaakte me best dus het kan alleen maar beter worden als ik hem zelf ge-oogst heb

Dag 29 bloei en dag 20 groei critical+

Vandaag week 5 ingegaan en de vergeling is weliswaar gewoon gestopt nu. 2x daags een beetj water en geen mr2 sproeien doet se dan toch weer goed gelukkig. Verder staat er nog steeds een ak-snow auto die volgens mij geen auto is nu snap ik waarom de meeste alleen dichte verpakkingen willen ruilen. Ik wacht nog ff af maar denk dat die de kliko in gaat want ik heb er niks aan als se nie gaat bloeien zo.

De Critical+ zijn nu 3 weekjes aan het groeien en zijn lekker klein en compact wat me heel goed uitkomt aangezien ze nog een aantal weken door moeten groeien. Drinken weinig zijn knalgroen en ze knallen verder. Kan niet wachte tot ik de rest kan oogsten en deze monsters in bloei te knallen.

De bloeiende kant staat op een halve dosis metrop 2x per week en het groeiende gebeuren staat ook op een halve dosis maar dan 1x in de week. Voor de rest krijgen ze alleen afgezuurd water.

DSCN2740.jpgBlue BerryDSCN2741.jpgBlue BerryDSCN2742.jpg

De critical+

DSCN2745.jpgDSCN2744.jpg

DSCN2746.jpgDSCN2747.jpgDSCN2748.jpg
                                DSCN2749.jpgDSCN2750.jpgDSCN2752.jpg
                                DSCN2753.jpgDSCN2754.jpgDSCN2755.jpgDSCN2756.jpg

Greets Psy

Comment

Bezig...
                                X