Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je bent wel bezig niet, of is het testen? Je maakt er goed werk van.
Hopen dat alles lukt, dr moet ook wel wat fout gaan!!!!!! En daar leren we weer van.
Veel succes
Dit is echt een test tuinbroek deze zaden moeten getest worden op kiemen en op herma.
De kiemtest moet ik sowieso zelf doen. Als het kiemt was er al wat animo om ze af te bloeien zodat we de resultaten zo snel mogelijk kunnen zien.
Heb zelf nu wat meer rust met de gdp dus kan een paar kleintjes kwijt in de stekkentent
Als je het doet doe het dan goed ongeteste/slechte zaden zou ik niet een willen ruilen dus vandaar de uitgebreide praktijken
Deze test moet nu gewoon gebeuren aangezien de grand daddy purple hetzelfde process staat te wachten.
Is het gelukt doen we een feminized run is het mislukt dan word het een reguliere run.
@schimmige zover denk ik nog niet voorruit eerst maar is kiemen. Mocht het lekker lopen kunnen we ze natuurlijk wel een dosis stress geven maar dat krijgen ze standaard al bij mij. Misschien beetje kloten met een lampje midden in de nacht.
@morgen zonder zorgen thnx m8 Als ik dat soort dingen ga roepen van tevoren werkt het averechts Ben geboren voor ongeluk dus ga vast van het ergste uithaha
@plantos Thnx kerel gaat idd lkkr door de laatste tijd. Die blue choco is idd erg lekker zo lekker dat hij weer bijna op is(krijg je ervan he met een kleine oogst). Deze zaden blue choco zijn wel bevrucht met het female stuifmeel van de purple widow he maar ik zoek ckr testers als ze kiemen.
Sorry mannen wegens drukte was ik de zaden vergeten.
Kan jullie vertellen dat op 1 na alles is gekiemd ze liggen nu nog steeds tussen de watten uitgedroogd en wel haha.
Ik moet even nieuwe te kiemen leggen zodat ze van het weekend de aarde in kunnen.
Het duurt weer wat langer mja tis niet anders
Comment