Santa Maria eerste kweekverslag..
Collapse
X
-
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Er zijn dus gewoon mensen die 6 minuten gaan kijken en wachten tot er iets te zien is
misschien verbaas ik me daar nog wel het meest over
maar inderdaad, vol in beeld, geeft niks.
Comment
-
Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Haha helemaal mooi
Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Engels talig filmpje over wiet en musclegain
Kijk wel vaker filmpjes van die gast, maar blijkt nu ook een wietfan te zijn
Kwam hem tegen op youtube door dit filmpje, maar vond de dame leuker. (Stomach vacuum/vasten)
Geen fluit te zien, alleen een gast die vast, traint en blowt
What the fuck is fasting (grappig filmpje over wat dat nu eigenlijk is)
Last edited by Greyvol; 26 August 2015, 07:16. Reden: Sixpack kweek je in de keuken en niet in de gymComment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Wow wat een mooie toppen al. Doe zo verder mate.Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Thanx Thugz,Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Thanx Michevan,Dieseltj,
Dat is een strak plan
Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
die van jou zien er toch beter uit als de mijne hoor !
heb een hermakweek en kzie dat het hard de productie naar beneden haalt zo te zien
goede les voor volgende keer ander tentje staat al gereed dus komt goed hahaComment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
We zijn er nog niet,
Liefst zou ik er een tentje bij zetten
Hou op over die herma's, ben niet voor niets die Santas aan het kweken. Mijn eerste planten waren ook allemaal herma's geworden RQS Medical mix). Heb daar ook wel veel verkeerd mee gedaan, nu ook weer. Vind het nog steeds wel spannend allemaal.
Haha oudste fotootje erbij gezocht, van mijn allereerste kweek. Gaat nu echt wel beter
image.jpgLast edited by Greyvol; 27 August 2015, 16:11.Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
haha leuke foto !
ja dat heb ik nu net gedaan een tent extra .
is wel leuk je hebt wat meer werk en je kan wat meer experimenteren
is nu nog maar de eerste keer dat ik er 2 heb draaien 1 op 400w hps en 1 op 600w hps
Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Weet ik, dieseltje
had er een ; achtergezet, maar doelde ook op je tweede tentje. Stikjaloers word ik ervan en dan ook nog die vele lekkere soortjes, hehehe
Nog eentje uit de oude doos, pot niet vol aarde, meerdere planten per pot, noem maar op
image.jpgComment






Comment