Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    1 juni

    Even een korte update tussendoor.

    Bedankt heren voor de leuke en bemoedigende opmerkingen, dan weet ik weer waarvoor ik zoveel tijd aan dit verslag besteed .

    De mooie Herma heeft geen ballen meer getoond nadat ze uit de kliko is gevist, dus ik hoef niet meer te plukken. Ik verwacht er zeker nog wel een paar gram af te halen, hou jullie op de hoogte. Tegen het einde zal ik proberen met de microscoop een paar duidelijke foto's te maken.


    Vanmiddag met wat bloempotten erbij is het gelukt om een wat gelijker veld te krijgen en daardoor ook een fatsoenlijke overzichtsfoto te maken. De kortste plant P2-2 is ca 52 cm, de hoogste plant P2-5 is ca 106 cm.
    De lamp hangt nu op ongeveer 32 tot 38 cm, dus hoop dat de ventilator het wat koeler kan houden onder de lamp. De bladrandjes blijven gekarteld ondanks de max temp van 24 tot 26 C. Het boosten naar 440W zit er denk ik niet in. Lamp zou misschien nog 3 a 4 cm hoger kunnen maar dan hangt de northstar kap pal tegen het filter aan.

    La pica's

    1 juni (opnieuw opgehoogd) en 30 mei

    P1030663-1.jpgP1030575-1.jpg
    P1030659-1.jpgP1030656-1-1.jpg

    Tot de volgende update
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Die Darkdevil is haast hetzelfde als mijn red poison van vorig jaar, die werd ook bijna zwart.
      Mooie planten verder

      Comment


        Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Begin hier stiekem enorm jaloers te worden met al dat paars bij jou. Ik probeer nu al een hele tijd paarse soortjes en nog niet het geluk gehad dat er iets paars werdt.

        Mooie tent vol. Wordt vast wel een mooie oogst. Doe zo verder stemma.

        Thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Meld je nu aan, voor Stemma's nieuwe cursus:
          Creatief met wasteiltjes


          Zien er goed uit! Verdikkie wat een knotsen. Ik ben er stiekem best wel trots op dat ze het zo goed doen! Een voortreffelijke kweek Stemma!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Leuke foto Stemm die laatste, laat aub niet die smartpot eraf vallen die op de voorgrond staat !

            Hipp .
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              miljaarde wtf wat een mooie plantjes zeg en wat een groot blad dat die ene aanmaakt
              plantjes om van te genieten Stemma

              Comment


                Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                ziet er heel goed uit stemmake
                doe zo verder

                Comment


                  Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Administratief gedeelte

                  P2 (Punisher#2) ontkiemd op 29 maart
                  P2 getopt/gefimd op 7 april
                  P2-1 MAN
                  P2-2 vr. bloei (20 april)
                  P2-3 op 16 mei lijkt voorbloei te zijn begonnen
                  P2-4 vr. bloei (26 april)
                  P2-5 vr. bloei (12 mei nadat licht op 14/10 is gezet)
                  P2-6 Wegens wangedrag verwijderd uit tent, op 12 mei naar buiten, 18 mei voorbloei, 22 mei geknakt en getopt stekken staan in waterlawaai,
                  6-6 stekken slaan niet aan dus weggegooid. getopte plant staat er goed bij.
                  P2-7 en P2-8 vr. bloei (22 april)

                  DD (Dark Devil) ontkiemd op 30 maart
                  DD getopt/gefimd op 9 april
                  DD1 herma op 17 april /18 april in de kliko/19 april reanimatie en naar buiten

                  DD-1 als hermie buitengezet bloei ( 1 mei)
                  DD-2 vr. bloei (24 april)

                  Temp 20-28 C
                  LV 50-68

                  Voeding Biobizz lijn "uit de losse hand", bloeiende planten 1 x per week Guano extract van No Mercy, vanaf 22 mei wekelijks Bacterial No Mercy


                  Licht 14/10

                  ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                  6 juni
                  Bedankt voor jullie support Odessa, Thugz, LR2, Hipsy, Rebel en Amazing

                  De P2-3 wordt echt een monsterplant, ik overweeg om haar buiten te zetten, ik denk dat ze dan vol tot haar recht komt.
                  Misschien dat ze dan gaat reveggen ? Zoveel blad en zoveel topjes, dat houdt mijn HPS niet bij. Daarnaast neemt ze als 1 van de 7 plantjes zeker een kwart van het bladerdek in beslag.
                  Dan hebben de andere planten ook weer wat meer ruimte. Daarnaast blijft de LV pieken naar 68, dat komt volgens mij ook door veel planten en veel verdamping
                  in de tent. De P2-3 drinkt 1 liter per dag, dus zal ze er zeker aan bijdragen. Ik kan haar dan in een grote pot zetten van 39 liter, zodat ze een lekkere grote buffer heeft.
                  Hoewel ze een week later is gaan bloeien dan de P2-5 heb ik de indruk dat ze er veel langer over gaat doen om af te bloeien.

                  De P2-5 is echt een lange top aan het ontwikkelen, zie de foto's. Ondanks haar grootte is het gewoon een mooie stevige plant.

                  Gezien van de P2-2 en P2-8 de bladeren tekorten laten zien heb ik de trichomen gecheckt, deze zijn max 10% milky en de rest clear dus mogen ze nog even.
                  Heb ze maar wat extra voeding gegeven. De P2-2 lijkt iets meer moeite te krijgen met haar volle roze toppen, ik zal daar ook wat ondersteuning voor gaan regelen.

                  De Dark Devil zou in principe al 2 weken klaar moeten zijn(vlgs belofte breeder), maar hier zijn de trichomen ook nog grotendeels clear. En het is een slappe plant, ik heb niet de indruk dat de toppen zo zwaar zijn maar het zwiebelt alle kanten op. Ik denk dat ik een "strakkere"ondersteuning moet geven. Ook de kleine takjes onderop zwalken met hun kleine topjes alle kanten op. De Cannatonic van mijn vorige run had dat ook, dus ik neem aan dat dit een sativa dominante pheno is van de Dark Devil.
                  Wel begint ze wat paars te vertonen, niet zo donkerpaars als haar hermazus maar meer aubergine.

                  Ik heb een extra ventilator opgehangen omdat de plantjes last hebben van de stralingswarmte, veel blaadjes hebben hun randjes "omhooggevouwen ". ( en ja hoor topvan de P2-2 geknakt , hoop dat de 1e hulp voldoende is om haar rechtop te houden)

                  Deze update een uitgebreide fotoshoot voor de liefhebbers.

                  6 juni en 1 juni

                  P1030783-1.jpgP1030663-1.jpg

                  6 juni

                  P1030716-1.jpgP1030728-1.jpg
                  P1030736-1.jpgP1030737-1.jpg
                  P1030738-1.jpgP1030741-1.jpg
                  P1030776-1.jpgP1030780-1.jpg
                  P1030748-1.jpgP1030752-1.jpg
                  P1030757-1.jpgP1030755-1.jpg
                  P1030790-1.jpgP1030714-1.jpg

                  Tot de volgende update
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    je zit er weer goed bovenop

                    toppen zijn wel wat aangedikt, vooral goed te zien bij de P2-5
                    nog een goede suikerlaag erover en dat wordt smullen

                    als je P2-3 buiten zou zetten, dan mag je je verwachten aan een aardige klap
                    als blaadjesregen je niet afschrikt, kun je dat doen
                    LR2 zou je hier het fijne over moeten kunnen vertellen

                    heb je ineens wel een beter controleerbare binnenruimte

                    benieuwd wat je uiteindelijk gaat beslissen

                    hermaatje zal nu ook wel flink gaan

                    Comment


                      Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Wow mooi zeg, door die blauwe achtergrond zie je het nog beter.
                      Ziet er echt profi uit, vind je topic erg leuk om te lezen
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Zien er heerlijk uit stemma! Mooie foto's ook.

                        Comment


                          Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Ziet er goed uit stemma,ik zit momenteel op een andere site
                          Die tot doel heeft,olie te promoten en te maken.
                          Wel op facebook,maar ook veel leuke mensen ontmoet.
                          In oktober naar spanje om mensen te leren hoe ze olie kunnen maken.Groetjes aan iedereen.

                          verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

                          Comment


                            Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Thanks B2N, Greyvol, Hulk en Tuinbroek
                            @ Tuin, Leuk om te horen, kun je mij een linkje sturen ? Dan maak ik wel een facebookaccount aan.

                            7 juni
                            Speciaal voor de liefhebbers van donker paarse herma's

                            P1030792-1-1.jpgP1030848-1-1.jpg
                            P1030853-1.jpgP1030857-1-1.jpg
                            P1030819-1-1.jpgP1030846-1-1.jpg

                            Tot de volgende keer
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              8 juni

                              Zo de P2-3 staat buiten en is voor 2/3 gesnoeid.
                              Ik heb er foto's van gemaakt maar ik acht ze te aanstootgevend
                              voor op het forum

                              He he wat een ruimte ineens !

                              Ik vraag me af of ze niet bleef hangen tussen bloei en reveggen op 14 uur, gezien de bloei niet echt doorzette( in vergelijk met de P2-5 die klein weekje eerder in bloei ging) en maar zoveel blad aan bleef maken. Het was wel een plant waar de fim mooi was gelukt, 3 mooie vertakkingen uit de stam.

                              Ik las overigens bij zamnesia een blog van philosopher seeds, waarbij het advies werd gegeven om binnen met autoflowers de eerste 4 weken op 20/4 te gaan en daarna op 12/12. Het verhaal waarmee ik begon in mijn introductie....

                              http://www.zamnesia.nl/blog-vijf-tip...-automati-n618

                              Tot laters!
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Tuut tuut we want fotos Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X