Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!
Ik had er inderdaad nog nooit van gehoord en zal het zeker in m'n achterhoofd houden.
Zo leer ik iedere dag weer wat bij.
Ik ga ook even die linkjes bekijken, misschien triggert het ergens nog een stukje herkenning. Maar dat zou dan meer voor mijn toekomstige runs zijn. Deze plantjes hebben duidelijk last van teveel water, en dan is het lastig onderscheiden.
Ik had er inderdaad nog nooit van gehoord en zal het zeker in m'n achterhoofd houden.
Zo leer ik iedere dag weer wat bij.
Ik ga ook even die linkjes bekijken, misschien triggert het ergens nog een stukje herkenning. Maar dat zou dan meer voor mijn toekomstige runs zijn. Deze plantjes hebben duidelijk last van teveel water, en dan is het lastig onderscheiden.

, de bedoeling was dat ik een paar dagen geleden sowieso zou komen kijken om te zien of alles nog volgens plan verliep. Daardoor dus niet langs geweest, en dat neemt dan meteen wraak. Die verrekte Murphy's Law ook, ik denk dat ik maar eens ga googelen naar een tegenspreuk, of zoiets.
Dat vond ik te risicovol, dus uiteindelijk de plant laten staan. Wil eind van de middag een nieuwe poging wagen, erheen rijden, plant knippen en mee naar huis nemen. Zal haar hier moeten drogen, daar heeft oma niet echt de mogelijkheid toe.

Dat maakt m'n dag helemaal goed.
Comment