Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

    Dat is een calyx op je eerste foto, mooi toch

    post-979-0-90019300-1439205892.jpg

    Warme lucht kan veel meer vocht vast houden als koude lucht. Dat is tenminste hoe ik het heb geleerd. Een lagere luchtvochtigheid krijg je door de afzuiger op meer vermogen te zetten.
    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

    Comment


      #47
      Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

      Yep, eerste foto is voorbloei en vrouwelijke ook dus ik neem dat dat is wat je wil zien


      Ik was ook benieuwd of deze pH meters nou nog wat betrouwbaarder zijn dan die hele goedkope groene dingen. Lastig te testen lijkt me. Of je moet de pH meten met die grondmonster techniek (met gedestilleerd water en dan filteren), maar dat zou ook niet zo heel erg nauwkeurig zijn.


      Ziet er netjes uit. Grappig ook die panorama foto

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #48
        Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

        Die SL mag er gerust wat korter op. 5 - 10 cm boven de top.

        Comment


          #49
          Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

          die cfl lampjes hangen daar voor de foto's. Die zijn normaal gesproken uit. Foto is 5 minuten voor het licht aangaat genomen..

          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #50
            Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

            Das een goeie tip. Het eerste kwartier een spaarlamp aandoen voor wat foto's te trekken. Zo moet je ze niet storen. Denk dat ik er bij mij ook eens eentje ga in hangen. Dan heb je genoeg tijd voor wat foto's te schieten voor de zon opkomt.

            Comment


              #51
              Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

              Zou sowiezo je hps dagen in kunnen korten met paar spaarlampen.
              Scheelt paar uur stroom per dag en resultaat verandert niets veel.

              Ken die plant ook es op zn gemakje wakker worden zonder gelijk 600 op zn pan.
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                #52
                Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                ziet er prima uit
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  #53
                  https://www.mars-hydro.com/Reflector-96-P2392.aspx
                  Wat me wel een beetje zorgen baart is de explosieve groei, ben benieuwd of ze niet de kast uitgroeien straks. Volgende keer echt een weekje minder groei..... Volgende week ben ik ook nog een weekje weg en moet ze dan zonder te kunnen scroggen achterlaten. Ik ben dan weer bang dat ze in die week te hoog groeien en verbranden.
                  Het water geven gaat gelukkig met een automaat, maar het probleem is dan weer dat de voeding (alga grow) die ik geef maar 24 uur goed blijft. Dus dat wordt een week alleen water zonder voeding vrees ik...Of kan ik nog overstappen op andere voeding die wel goed blijft in een voedingsvat? Wat is jullie ervaring hiermee? Wat kan ik het beste doen?
                  Thx alvast voor het meedenken.
                  Grtz, Ron

                  Comment


                    #54
                    Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                    Ziet er mooi uit Ronthebudman,

                    Je vraag over water daar heb ik geen antwoord op ik zou wel voor je weg gaat de planten met voeding water geven.
                    En over de grote als je over schakelt word de plant vaak 1 keer zo hoog de plant denkt snel nog groeien wat de winter is coming.

                    Ben wel beniewd hoe het gaat als je een week weg bent geweest dan zul je wel schrikken hoe hard het gaat.

                    Comment


                      #55
                      TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                      Update:

                      Vandaag dag 19 op 12/12 en de eerste week bloei. Althans, dat dacht ik. Eigenlijk gaat het wel aardig volgens mij. Er is dan ook weinig te melden. Het scroggen is nieuw voor mij maar ik vind het wel grappig. Ze gaan straks volkomen door elkaar heen groeien volgens mij. Met name de Laughing Buddha groeit als kool. Die loopt nu bijna door de hele kast heen van links naar rechts en andersom. Als ik die niet zou Scroggen had ik al een gat in het dak moeten zagen.
                      Komende week ben ik weg en draait de boel automatisch door. Ik kan alleen geen voeding geven want dat blijft niet zo lang goed in het vat. Op zich niet zo erg, dan krijgen ze nu een week water met PH 6 en als ik terugkom gaan we op de bloeivoeding over. Ben ook zeer benieuwd of ze komende week niet te hoog worden.
                      Enjoy the pictures!





                      Grtz, Ron

                      Comment


                        #56
                        Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                        Die Mars Reflector 96 LED lamp doet het echt goed!
                        Luchtvochtigheid nog steeds boven de 70% 's nachts?
                        Zou de grote uitschieters nog wel naar beneden binden voor je een weekje weggaat
                        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                        Comment


                          #57
                          Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                          WoW wat gaat het hard zeg, vergeleken met de foto's van 5 dagen geleden.
                          De groei zal er wel een stuk uit zijn meestal groeit de plant ongeveer 14 dagen na de klok om gezet te hebben.
                          En wat zien ze er gezond en mooi uit.


                          Keep on growing Ronthebudman

                          Comment


                            #58
                            Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                            Thx voor de comments....
                            En ja, ik ben echt waanzinnig verbaast over die Mars Led lamp.
                            De luchtvochtigheid is niet veel gedaald, rond 70% was het met licht uit. Het scheelt wel dat het licht uit is van 11.00 tot 23.00. Het Temperatuur en LV verschil is nu minder dan eerst, maar ik ben nog steeds niet tevreden. Het gaan toch vochtvreters worden denk ik of een betere afzuiger. Die afzuiger is nu zo'n badkamer ding die op een davin zit, niet echt ideaal dus. Ik denk dat als de temperatuur daalt dat die afzuiger stil valt en dat daardoor de luchtvochtigheid stijgt. Dat probleem zal alleen maar erger worden vrees ik als het hok voller komt te staan en als de toppen groter worden wil ik de lV echt lager hebben.
                            Maar goed, ben nu een weekje weg en laat me verrassen als ik terug kom. Ik kreeg nog een ingeving....Ik ben wel vaker een week weg en wil kijken of ik de kast een beetje op afstand kan gaan besturen. Met ingebouwde webcam en op afstand bedienbare switchjes voor ventilatie, licht, water etc.... Ik ga hier eens op zitten broeden komende dagen.....iemand ervaring daarmee?

                            Comment


                              #59
                              Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                              Als er nog plaats is, schuif ik mijn stoeltje aan
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                #60
                                Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                                Ik maak wel plaats ik schuif aan.

                                Comment

                                Bezig...
                                X