Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

    Welkom Stemma en Greenhulk. Als iedereen een beetje inschikt is er plaats genoeg. Ik zit deze week in La France en geef begin volgende week weer een update......ben zeer benieuwd hoe de boel erbij staat als ik terug ben.....

    Comment


      #62
      Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

      Hoi Ronthebudman

      Mooi verslag al seg!
      Ik zou mij ook graag aansluiten om je leuke kweekje dat voor mij iets nieuws is op te volgen als dat kan
      Mooi staaltje leerrijk stof!!!

      Heel veel succes ermee!

      Toi Toi
      Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

      Comment


        #63
        TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

        UPDATE.

        Weer terug van weggeweest, het werd uiteindelijk 1,5 week dat ik weg was. Lekker boompjes geplant op het platteland van Frankrijk. Lekker in de natuur....doet een mens goed af en toe.

        Vandaag is de kweek 57 dagen oud en ze staan nu 31 dagen op 12/12. Volgens mij staan ze nu 17 dagen in bloei. Dat vind ik nog altijd lastig te bepalen.

        Tijdens mijn afwezigheid draait de kweek gewoon door dankzij het Gardena vakantiewatergeefsysteem. Normaal geeft dat niet genoeg water maar de grap is dat als je stroom op het systeem zet dat hij dan eerst met 100ml per uitgang gaat spoelen. Dus als ik de pomp op een tijdklok aansluit en hem meerdere keren per dag aan en uit zet, kan ik mooi verspreid over de dag net zoveel keer als ik wil die 100ml kan geven. Ik heb per plant twee uitgangen gebruikt en doe dat 4X per etmaal. Ze krijgen dus 800ml verspreid over 24 uur. Werkt perfect! En zeker handig als je regelmatig wat langer van huis ben.


        Ze zijn behoorlijk de lucht in geschoten en ik moet er nu echt voor gaan zorgen dat ze niet hoger worden. Die ruimte is er niet, Dus flink Scroggen. Ik heb wel in de gaten dat het niet zo simpel is als het lijkt. Ik wil ook voorzichtig zijn met de toppen en ze niet teveel aanraken. Ik ben veel te bang dat ik later problemen krijg daardoor.
        Anyway, ze groeien lekker door en de toppen beginnen al lekker vorm te krijgen. Er ligt zelfs al wat poedersuiker hier en daar en ze beginnen nu ook te ruiken.

        Het wordt nog wel een gedoetje straks met oogsten omdat alle vier de planten inmiddels kriskras door elkaar heen gescrogt zijn. De voorste twee zijn pineapple chunks. Die zijn eerder klaar dan de Laughing Buddha,s die achteraan staan. Ben benieuwd hoe dat straks gaat maar dat zijn zorgen voor later. Nu eerst naar de GS om Green Sensation te halen. Dat lijkt me goed om toe te voegen.
        Wordt vervolgt.

        Grtz, Ron
        Last edited by Ronthebudman; 25 November 2015, 10:39.

        Comment


          #64
          Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

          Mooi de vakantie doorgekomen, jij en de plantjes, nice.

          Aan de bloei te zien is de groei er nu ver uit Ron. Zo heel veel hoger gaat dat nu niet meer worden. Zelf zou ik me niet in allerlei bochten gaan wringen om dat nogmaals plat te binden want dan bind je het over andere bladeren heen en is het voordeel van het binden weg. Ik zou die dus nu lekker laten gaan en waarnodig een knak zetten mocht er toch eentje erdoor schieten.

          Comment


            #65
            Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

            Dat ziet er mooi uit en wat zijn ze gegroeid tijdens de vakantie.
            En wat FlintStoned zegt ik zou nu niet meer binden na 2 weken is de groei er wel uit.

            Keep on growing Ronthebudman

            Comment


              #66
              Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

              JOEHOE! Ik kom er ook even bijzitten Op naar de volgende voorstelling!
              Last edited by Dkuttekop; 25 November 2015, 20:12.
              Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

              Comment


                #67
                Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                leuk verslag om te lezen en ziet er goed uit je tuin master

                deze blijf ik zeker volgen
                sigpic
                LED there be light

                Comment


                  #68
                  Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                  Netjes,zie wel wat verkleuring aan de zijtakken,denk dat je nachttemperatuur,iets hoger moet.
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    #69
                    Last edited by Ronthebudman; 1 December 2015, 14:54.

                    Comment


                      #70
                      Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                      Mooie topvorming Ronthebudman dat gaat gestaag door.

                      Toevallig heb ik de de afgelopen dagen ook gediefd in de de bladeren dek komt toch niet veel licht.

                      En over de temperatuur dat is duidelijk en heb belangrijkste is dat de temp goed.

                      Kan het kloppen dat je kast niet helemaal licht dicht is bij de eerste foto zie ik boven bij de rechtse deur wat paars licht.

                      Comment


                        #71
                        Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                        dat was het eerste wat mij ook opviel het paarse licht door deur op foto

                        verder echt wel passie in dit topic en leuk verslag en ga zo door
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment


                          #72

                          Comment


                            #73
                            TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                            De kast is inderdaad niet helemaal dicht. Ik zag het ook pas net. Ik ga daar aan werken. Voor nu is het niet erg want die schuur is verder donker.

                            WTF SPINT??

                            Weet je het zeker Flintstoned? Ik twijfel normaal nooit aan jou oordeel maar ik zie echt geen beestjes lopen. Ook niet met de loep. Kan het geen bladschade zijn door het scroggen? Dat is soms best een aanslag voor het blad namelijk.
                            En als het toch spint is, wat kan ik dan het beste doen volgens jou?

                            Comment


                              #74
                              Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                              Nauwja zeker weed ik dat natuurlijk niet maar die laatste twee foto's daar zie je stippen op het blad wat mij doet denken aan zuigschade.

                              Comment


                                #75
                                Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

                                Wat een geluk Ronthebudman dat de kast in een schuur staat en dat het daar donker is.

                                Ik zou het vervelend voor je hebben gevonden als je kweek minder zou lukken zeker omdat het zo goed gaat nu.

                                Comment

                                Bezig...
                                X