Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tijd voor een update. Dames staan nu 25 dagen op 12/12 (krap 4 weken) en vertonen 12 dagen echte bloei (krap 2 weken).

    Verder eigenlijk weinig te melden. Het gaat gewoon zijn gangetje. Heb er nog een extra fan in gehangen om de lucht wat beter rond te blazen en de afzuiger staat wat minder hard. Dat heeft wel wat geholpen met de VPD.

    pH zit zo rond de 6.0 en de EC schommelt rond de 1.3.

    De grootste planten (linksachter) zijn nu 90cm hoog en de wat kleinere planten zijn 75cm hoog. Allemaal nog vrij beperkt dus. Tent zit wel erg vol. Had er vorige keer wat uit gesnoeid, maar dat is inmiddels weer net zo hard weer terug gegroeid.

    Er komt wel zo langzamerhand overal wat paars in de toppen en/of blad.

    Ik heb helaas geen idee hoe foto's te plaatsen in het bericht (met meteen een normaal formaat), maar dan maar als postzegel onderaan
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Ik vind het wel grappig dat paarse doorheen

      Ik zat ook te kloten met foto's in mijn topic, maar volgens mij ben ik er uit. Ik gebruik recht icoontje soort blad met ringtjes of zoiets. Het heet idg " Upload Attachments" daar op klikken en dan links onder de Upload Attachments knop in drukken. Dan foto bestanden selecteren van je HD. Dan zie je links je foto in het klein. Naast je foto zie je de formaten die je kan selecteren. Ik doe meestal medium. Voordat je de formaat kiest ga je met je muis in je tekst staan waar je de foto wilt. Dan zie je in je tekst een streepje knipperen en daar zal dan de foto verschijnen als je op de formaat drukt.

      Ik hoop dat jet het een beetje snapt
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        OK, ik zal het volgende keer eens proberen. Ik upload ze nu door links op dat fotocamera icoontje te klikken. Dat werkt eigenlijk verder hetzelfde als jouw verhaal denk ik. Ik zie de foto's ook gewoon staan, maar blijkbaar kan niemand anders ze zien.

        Dat maakt het dus ook zo lastig. Als ik de foto's wel zie staan dan weet ik ook niet dat ik wat "verkeerd" doe. Vroeger had je ook gewoon een album waar de foto's in stonden.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          nee, met het links het fotocamera kan ik geen formaat kiezen en worden foto's heel klein. Als ik dan de foto's uit trekt(groter maakt) dan wordt de kwaliteit van de foto heel slecht. Vandaar dat ik dus Upload Attachments gebruikt.
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

          Comment


            Mooi veld geworden.
            Ja voor een paarse groei ze stevig door die monstercookie man heeft dat mooi door gegeven.
            De witte geurweken komen eraan

            Comment


              @MZZ, Je kan met het foto camera icoontje ook het woord "thumbnail" uit de link halen en dan heb je ook een grote foto.

              MWay, Ja het zit flink vol. Ze geuren nog niet heel sterk, maar het begint wel wat te komen inderdaad.

              Was ik nog vergeten, maar ik had er vorige week nog een plant uitgehaald. Die zat midden achteraan en was totaal overwoekerd door de kolossen die ernaast staan.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Je had er ook wel veel ingezet.
                Maar het gaat goed vind het schitterend om ze in dwc in combo met led te zien.

                Comment



                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    En heb je al idee wie de gelukkige wordt??? Misschien in het midden met het eerste paarse blad?
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment


                      Ik zie geen thumbnail link op het foto icoontje????
                      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                      Comment


                        Ja ik hoor het wel eens vaker een gefeminiseerde plant klonen.
                        Beide soorten waaruit ze gekruist is zijn hermavrij en mijn moeder ook dus het zou maar zo goed kunnen gaan.
                        Zelf begin ik er niet aan om te roken niet en om te kruisen al helemaal niet.

                        Comment


                          Er is uiteindelijk geen verschil tussen een plant uit gefeminiseerd zaad of uit regulier zaad. Het is gewoon een vrouwelijke plant.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            Hoef ook geen probleem te zijn.
                            Zeker niet met die fanaat die deze zaden heeft gemaakt.
                            Mams is een taaie.
                            Kan je vertellen dat er al iemand geoogst heeft en 1,2G/W heeft aangetikt met hps.
                            Dus ben benieuwd wat ze onder led doen.

                            Comment


                              Lol.

                              Die 1.2g/W moet ik toch kunnen verslaan of er moet een hele hoop mis gaan Maar dat is geen eerlijk vergelijk natuurlijk.

                              Ben alleen niet echt voor een grote oogst gegaan. Dan had ik ze beter wel kunnen toppen. Denk ik.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                Hier heb je een foto van die run.
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 1 photos.

                                Comment

                                Bezig...
                                X