Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hahaha, eindelijk een probleem wat helemaal niet erg is!!!
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment


      Heh deels niet nee Het was ineens ook wel lekker licht onderin de tent. Met al die planten die tegen de wanden en elkaar aan leunden kwam er ineens veel meer licht doorheen.

      Hou er alleen niet zo van als ze op elkaar gaan liggen, omdat ik dan bang ben dat er toprot in komt.

      Zijn overigens vreemd genoeg alleen de kleinere planten aan de voorkant die er last van hebben. Die grotere planten achterin hebben blijkbaar stevigere stelen en die houden zichzelf wel overeind.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Gaan lekker en mooie kleuren.
        Zal wel heerlijk ruiken nu?

        Comment


          Ja ze gaan wel redelijk denk ik, maar sinds de afzuiging weer bovenop zit heb ik niet meer zo'n walm als de tent opengaat

          Het is wel een lekkere geur. Al kan ik het ook niet echt goed beschrijven.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Het gaat vanaf nu alleen maar lekkerder worden.
            Tevens zal de kleur toenemen bij sommige licht gekleurde planten.

            Comment


              Dat is mooi paars
              blijf je foto's erg gaaf vinden!
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                Net nog even gesnuffeld. Kan het nog steeds niet beschrijven, maar het is wel lekker

                Bedankt Grevol

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Okidoki, weer een weekje verder dus weer een update. We hebben inmiddels krap 9 weken bloei en 11 weken 12/12 achter de rug.

                  Ik heb de eerste toppen geoogst (plant rechts), maar de rest heeft zo te zien nog wel even nodig.

                  Overzicht:
                  20170416_Overzicht_DSC2239.jpg

                  Roze topje:
                  20170416_Topje_DSC2240.jpg

                  De laurierblad pheno:
                  20170416_Laurier_ZS PMax.jpg

                  Roze:
                  20170416_Roze_ZS PMax.jpg

                  Paars:
                  20170416_Paars1_ZS PMax.jpg

                  20170416_Paars2_ZS PMax.jpg

                  Vooral die paarse en de "laurierblad" pheno hebben nog wel even te gaan.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    Ziet er lekker uit hoor
                    God was never on your side..

                    Comment


                      Dat wordt aanpaffen
                      En ruiken zal het alsof je in Kashmir langs een wietveld loopt.
                      Mooie run en mooie foto`s.
                      Dank je wel echt super.

                      Comment


                        pfff...
                        Dat ziet er echt fantastisch uit!
                        hele mooie scherpe foto's ook!
                        Mag ik vragen wat voor camera dat is?
                        Moet toch nog een keertje kwijt dat het er fantastisch uit ziet

                        Comment


                          Sommige planten hebben toch gekruld blad, toch iets te warm daar?
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment


                            Bedankt allemaal. Eerlijk gezegd denk ik dat de planten een probleem hebben gehad met e wortelontwikkeling door ene te zware luchtpomp, maar dat zie ik na het oogsten wel als de wortels uit de bak kunnen. Ach, het zijn nog steeds mooie planten. Alleen wel iets minder zwaar dan het had kunnen zijn

                            @MZZ, Dat was een paar weken terug ja. Toen heb ik de afzuiger weer bovenaan aangesloten om de temperatuur te verlagen.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              oh ja dat is waar ook, ik ben zeer benieuwd of je nu gelijk heb of niet met eventueel te veel lucht bij de wortels. Gelukkig maakt het nu niet meer uit, bijna kan je alles oogsten. Ik ben nog benieuwd na je eindoordeel(rookverslag).
                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                              Comment


                                Ja, ik heb nog geprobeerd om tijdens de kweek te wisselen naar een lichtere pomp, maar dat werkte weer niet met de aangesloten luchtstenen. Dat gaf teveel luchtdoorvoer waardoor de kleinere pomp begon te "klapperen". Tegen die tijd was het kwaad waarschijnlijk ook al geschied ook. Dus in plaats van maar de helft van de stenen op de pomp aansluiten heb ik het maar zo gelaten.


                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X