9x Critical Kush Lumii Hps600

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sensiseed
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2015
    • 122

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf

    Topgenetica geeft geen ballen na toppen, die kunnen daar tegen.
    Ik ben van mening dat die kans er altijd is. Bij gelijk welke breeder van feminised zaad.
    Waar ik eigenlijk op doelde was dat alles behalve die stressballetjes, ik niks dan positiefs te zeggen heb.
    Excuus voor mijn verwarrende woordgebruik.

    @hoeloes
    Ja, gewoon een oogje in het zeil houden, een gewaarschuwd man is er twee waard. Komt zeker goed.
    Succes


    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #32
      je moet een voorgroei tentje hebben dan kan je wat van de groeiweken afsnoepen.laat je potten lekker strak tegen mekaar staan en draai lekker op 400 watt gaan de bladeren mekaar raken geef ze dan wat meer tussenruimte en zet hem op 600 watt
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • Hoeloes
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2016
        • 1051

        #33
        joremkrank idd ik denk dat zo een voorgroeien tent ideaal is.
        Ik zal eens rond gaan kijken voor een geschikte voorgroeit tent en propere voorgroei verlichting.
        Misschien zo'n cfl van lumii alleen weet ik niet welke kleur. De 6400k of 14000k?
        Ook het aantal watt weet ik nog niet 130w/200w/300w.
        Wel leuk om me daar eens goed in verdiepen.
        Ik zie het al helemaal voor me dat ik een moeder plant(en) heb en daar mijn eigen stekken vanaf trek. Van de stekkenboer durf ik heen stekken in m'n tent te halen ivm beestjes.
        Ik heb nog genoeg uitzoekwerk te doen zoals je leest.
        En in tegenstelling tot sommige vorige hobbies die na een tijd gingen vervelen. Blijf ik nu al enthousiaster en leergieriger worden.


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment

        • MV1977
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 375

          #34
          Deze hobby heeft dan ook als leuke bijkomstigheid dat je na een paar maanden heerlijk kan nagenieten van al je werk...

          Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

          1e kweek - Mohan Ram (Done)
          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

          Comment

          • Hoeloes
            Advanced Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2016
            • 1051

            #35
            Alle verdwenen posts lijken ineen terug te komen in m'n verslag.


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #36
              Hey Hoeloes, succes!
              Hier zet ik me stoeltje neer.
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              • Hoeloes
                Advanced Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2016
                • 1051

                #37
                Gezellig @westport


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                Comment

                • Hoeloes
                  Advanced Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2016
                  • 1051

                  #38
                  Dag 9 incl ontkieming dus dag 5 van de groei.
                  Ik moet zeggen dat ze aardig snel gaan, het begint al ergens op te lijken.
                  De temperatuur heb ik aardig onder controle, lamp uit 19 Ć” 20 graden/ lamp aan 27 graden.
                  En de lamp hoogte is nog steeds 40cm 400w.
                  Alleen de lv is wat aan de lage kant, zo ongeveer rond de 40%.
                  Een bevochtiger heb ik niet, dus elke keer maar een natte handdoek ophangen voor zover dat helpt. En af en toe wat water vernevelen over de randen van de potten.
                  Water hebben ze nog niet gehad ivm. het voorbewateren van de potten.
                  Ik denk dat ze morgen of overmorgen de eerste watergift krijgen met wat rootjuice. Tot nu toe staan ze er nog goed bij.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.
                  Last edited by Hoeloes; 21 January 2017, 22:48. Reden: Punten en komma's
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                  Comment

                  • Hoeloes
                    Advanced Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jun 2016
                    • 1051

                    #39
                    Foto update groeidag 6
                    foto 1 en 2
                    dames hebben nog steeds geen water gehad, wel heb ik de grond licht verneveld mede vanwege de lage lv.
                    Ook heb ik twee natte handdoeken opgehangen.
                    Foto 3 de dame die evt. Moeder gaat worden van m'n volgende kweek.
                    Deze is vandaag in een grotere pot gegaan met lightmix.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 3 photos.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                    Comment

                    • witpen
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2014
                      • 1354

                      #40
                      Dag Hoeloes,

                      Na wat af en toe gekeken te hebben vindt ik tijd om te reageren.
                      Je aanpak ik super net als de spullen die je hebt daar zal het niet aanliggen..
                      Over de lage LV zou ik niet te veel druk overmaken aangezien je met zaadjes werkt.

                      Veel succes met de kweek en zal regelmatig bij je binnen komen vallen.

                      Comment

                      • Hoeloes
                        Advanced Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jun 2016
                        • 1051

                        #41
                        witpen Bedankt voor je reactie en je support en fijn dat je mee kijkt.
                        Die lv maakt idd niet echt uit, maar ik zat op een gegeven moment nog maar op 18%.
                        Ik dacht toen, een handoekie ken toch geen kwaad. Nu zit ik weer zo rond de 40%.
                        Maar ik weet dat die hoge lv alleen belangrijk is voor stekken.
                        Verder weinig te melden, behalve dat ik vandaag eindelijk m'n nieuwe aquarium wat ik al twee jaar had staan gevuld heb. Bodemverwarming erin, thermostaat en filterpomp. Over een week of drie komen de vissen erin, eerst het water laten rijpen en de planten laten wortelen.

                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                        Comment

                        • MV1977
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2014
                          • 375

                          #42
                          Ga je zeewiet kweken? En zelf sushi rollen ipv voorgedraaide sushi uit de sjop?




                          Ok, zo grappig was ie nou ook weer niet
                          1e kweek - Mohan Ram (Done)
                          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                          Comment

                          • witpen
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2014
                            • 1354

                            #43
                            18% dat is wel heel laag, het lijkt of deze winter ook een stuk droger is.
                            Leuk je aquarium is mooi als je stoned bent naar de visjes kijken wordt je helemaal zen van.

                            Comment

                            • beowulf
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 6495

                              #44
                              LV maakt doorgaans niet uit bij zaadplanten omdat die zo hoog niet moet zijn. 18% is echter wel te laag, ook voor zaadplanten. Dan gaat de vochthuishouding er ook aan, dus die gaat best omhoog.

                              Comment

                              • Hoeloes
                                Advanced Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Jun 2016
                                • 1051

                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door MV1977
                                Ga je zeewiet kweken? En zelf sushi rollen ipv voorgedraaide sushi uit de sjop?




                                Ok, zo grappig was ie nou ook weer niet
                                Je zou het idd bijna denken, maar ik ben ook weer bezig een oude hobby leven in te blazen.
                                Lekker m'n hele dag vol plannen, van de tent naar het aquarium en weer terug.
                                Dan nog even een kleine update:
                                de dames hebben ieder 100ml water van boven gehad met 2ml/l rootjuice en 1ml/l bioheaven.
                                De kachel iets warmer gezet zodat de temperatuur met de lamp uit tussen de 20 en 21 graden is.
                                Mn potentiƫle CK moederplant heb ik over geslagen want die gaat niet zo hard.
                                De gekochte algamic lijkt volgens het schema van biobizz niet nodig bij gebruik van allmix.
                                Dus snel weer langs de kweek winkel voor activera en dan heb ik gelijk de hele complete lijn van biobizz.
                                ​​​​​​​
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 5 photos.
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                                Comment

                                Bezig...