Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x Critical Kush Lumii Hps600

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf

    Topgenetica geeft geen ballen na toppen, die kunnen daar tegen.
    Ik ben van mening dat die kans er altijd is. Bij gelijk welke breeder van feminised zaad.
    Waar ik eigenlijk op doelde was dat alles behalve die stressballetjes, ik niks dan positiefs te zeggen heb.
    Excuus voor mijn verwarrende woordgebruik.

    @hoeloes
    Ja, gewoon een oogje in het zeil houden, een gewaarschuwd man is er twee waard. Komt zeker goed.
    Succes


    Comment


      #32
      je moet een voorgroei tentje hebben dan kan je wat van de groeiweken afsnoepen.laat je potten lekker strak tegen mekaar staan en draai lekker op 400 watt gaan de bladeren mekaar raken geef ze dan wat meer tussenruimte en zet hem op 600 watt
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #33
        joremkrank idd ik denk dat zo een voorgroeien tent ideaal is.
        Ik zal eens rond gaan kijken voor een geschikte voorgroeit tent en propere voorgroei verlichting.
        Misschien zo'n cfl van lumii alleen weet ik niet welke kleur. De 6400k of 14000k?
        Ook het aantal watt weet ik nog niet 130w/200w/300w.
        Wel leuk om me daar eens goed in verdiepen.
        Ik zie het al helemaal voor me dat ik een moeder plant(en) heb en daar mijn eigen stekken vanaf trek. Van de stekkenboer durf ik heen stekken in m'n tent te halen ivm beestjes.
        Ik heb nog genoeg uitzoekwerk te doen zoals je leest.
        En in tegenstelling tot sommige vorige hobbies die na een tijd gingen vervelen. Blijf ik nu al enthousiaster en leergieriger worden.


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment


          #34
          Deze hobby heeft dan ook als leuke bijkomstigheid dat je na een paar maanden heerlijk kan nagenieten van al je werk...

          Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

          1e kweek - Mohan Ram (Done)
          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

          Comment


            #35
            Alle verdwenen posts lijken ineen terug te komen in m'n verslag.


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment


              #36
              Hey Hoeloes, succes!
              Hier zet ik me stoeltje neer.
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #37
                Gezellig @westport


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                Comment


                  #38
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.
                  Last edited by Hoeloes; 21 January 2017, 23:48. Reden: Punten en komma's
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                  Comment


                    #39
                    Foto update groeidag 6
                    foto 1 en 2
                    dames hebben nog steeds geen water gehad, wel heb ik de grond licht verneveld mede vanwege de lage lv.
                    Ook heb ik twee natte handdoeken opgehangen.
                    Foto 3 de dame die evt. Moeder gaat worden van m'n volgende kweek.
                    Deze is vandaag in een grotere pot gegaan met lightmix.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 3 photos.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                    Comment


                      #40
                      Dag Hoeloes,

                      Na wat af en toe gekeken te hebben vindt ik tijd om te reageren.
                      Je aanpak ik super net als de spullen die je hebt daar zal het niet aanliggen..
                      Over de lage LV zou ik niet te veel druk overmaken aangezien je met zaadjes werkt.

                      Veel succes met de kweek en zal regelmatig bij je binnen komen vallen.

                      Comment


                        #41
                        witpen Bedankt voor je reactie en je support en fijn dat je mee kijkt.
                        Die lv maakt idd niet echt uit, maar ik zat op een gegeven moment nog maar op 18%.
                        Ik dacht toen, een handoekie ken toch geen kwaad. Nu zit ik weer zo rond de 40%.
                        Maar ik weet dat die hoge lv alleen belangrijk is voor stekken.
                        Verder weinig te melden, behalve dat ik vandaag eindelijk m'n nieuwe aquarium wat ik al twee jaar had staan gevuld heb. Bodemverwarming erin, thermostaat en filterpomp. Over een week of drie komen de vissen erin, eerst het water laten rijpen en de planten laten wortelen.

                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                        Comment


                          #42
                          Ga je zeewiet kweken? En zelf sushi rollen ipv voorgedraaide sushi uit de sjop?




                          Ok, zo grappig was ie nou ook weer niet
                          1e kweek - Mohan Ram (Done)
                          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                          Comment


                            #43
                            18% dat is wel heel laag, het lijkt of deze winter ook een stuk droger is.
                            Leuk je aquarium is mooi als je stoned bent naar de visjes kijken wordt je helemaal zen van.

                            Comment


                              #44
                              LV maakt doorgaans niet uit bij zaadplanten omdat die zo hoog niet moet zijn. 18% is echter wel te laag, ook voor zaadplanten. Dan gaat de vochthuishouding er ook aan, dus die gaat best omhoog.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door MV1977 View Post
                                Ga je zeewiet kweken? En zelf sushi rollen ipv voorgedraaide sushi uit de sjop?




                                Ok, zo grappig was ie nou ook weer niet
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 5 photos.
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                                Comment

                                Bezig...
                                X