Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x Critical Kush Lumii Hps600

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Oef, gedraaide vingers... Die had ik ook, zijn ermee gestopt toen ik de lamp een stuk omhoog gezet heb (+/- 50cm van "canopy")..
    1e kweek - Mohan Ram (Done)
    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

    Comment


      #62
      MV1977 ik vandaag de lamp hoogte iets wat aangepast.
      Ik zit nu op +/- 43cm en kijk morgen of het draaien niet verergerd is, anders ga ik nog iets hoger zitten.
      Thx voor de tip!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

      Comment


        #63
        Update:

        VOORGROEIEN 18/1-....14dgn.

        Dames 1+2 en 4t/m9 hebben ieder 50ml voedingswater gehad met;
        1ml/l grow
        1ml/l bioheaven
        1ml/l activera
        plant 3 heb ik 100ml gegeven omdat ik vermoed dat deze dame meer verdampt ivm de ventilator, misschien dat ze daarom ook iets achter loopt op de rest.
        Ook hebben ze een douche met activera gehad 2,5ml/l.
        En natuurlijk nog wat lst toegepast.
        Het draaien van de bladvingers lijkt gestopt na verhoging van de lamp naar 43cm.
        Let em' grow.


        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.
        Last edited by Hoeloes; 31 January 2017, 12:30. Reden: Eindelijk staan de foto's goed. Gewoon je telefoon horizontaal houden. No VVS.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment


          #64
          Ha die Hoeloes,
          What's the idea achter die draadjes? Wellicht een domme vraag, maar heb weinig tot geen verstand van groeitechnieken. Is dit een voorbereiding op scroggen ofzo?

          Comment


            #65
            Meglow idd ter voorbereiding op het scroggen.
            De onderste lijntjes houden de stam op hun plaats en de bovenste lijntjes zijn om te lst,en.
            Zo krijgen ook de lager gelegen nodes wat meer licht, zodat ook deze omhoog kunnen schieten om op gelijke hoogte te komen met de rest.
            En zodoende uiteindelijk een brede plant te krijgen zodat mijn scrogrek snel vol zit.
            Misschien niet helemaal de juiste uitvoering, maar ook voor mij blijft het nog even proberen aangezien dit pas mn 2e binnen kweek is.
            De vorige ronde durfde ik nog amper te lst'en, maar deze keer dacht ik ze naar de wanden van de tent te trainen.
            Dit omdat volgens mijn logica al het groen(de lagere nodes) naar het licht toe gaat groeien(die in het midden hangt) en zodoende zullen ook deze nodes door de verhoogde lichtdruk meer kans krijgen om het net straks te bereiken.
            Mijn vorige kweek lukte het(door te weinig lst) sommige nodes niet om tot aan het net te komen.
            Nu maar hopen dat mijn logica klopt.
            Last edited by Hoeloes; 31 January 2017, 22:22. Reden: Ik heb ook nog amper verstand van groei technieken in de praktijk. Wel veel gelezen over eeuwen oude groei technieken zoals; toppen,hst,lst,scrog,sog etc.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment


              #66
              ik hoop het ook.
              ik moet me toch maar eens inlezen in dat gescrog en ge-lst. Dat voorover hangend frunnikwerk op mijn knieen is wat me tegenhoud, alhoewel ik zeker geloof dat je je oogst flink kan vergroten.

              Comment


                #67
                En het is weer tijd voor een update;

                vandaag heb ik de onderste nodes verwijdert van alle dames behalve dame 5 die recht onder de lamp staat. Bij deze komen de onderste nodes lekker mee met de rest.
                Alle wonden heb ik behandeld met vaseline+zout.
                Ook heb ik nog een klein beetje lst toegepast bij dames die nog wat extra nodig hadden.
                Ik heb toch het idee dat de dames op de hoeken (behalve nr1.) een beetje achter lopen op de rest.
                Dat was m weer ff.
                K heb ff geen zin om te typen

                oja, bijna vergeten om in het verslag te zetten dat ik ze 200ml p/plant van onderen heb gevoed met;
                1ml/l grow
                2ml/l bioheaven
                2ml/l activera
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 4 photos.
                Last edited by Hoeloes; 2 February 2017, 21:10.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                Comment


                  #68
                  De dames in de hoeken dat komt wel goed, vaak is het zo dat de buitenste groter worden dan de rest.
                  Wat doet de vaseline+zout voor de wonden, helen ze dan sneller.

                  Ze staan er fris en fruitig bij.

                  Comment


                    #69
                    vaseline gebruik je om de wonde dicht et maken zodat er geen bacterie inkan ontstaan
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment


                      #70
                      Thanks K1 voor het antwoord.
                      Dus het is slim als je gaat dieven de wonden te behandelen met vaseline

                      Comment


                        #71
                        Vorige kweek beviel die vaseline met zout me wel.
                        Check onderstaand topic
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                        Comment


                          #72
                          Bij buitenkweek ja.
                          Binnen hoeft dat niet.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                          • Stemma
                            Stemma commented
                            Editing a comment
                            Ik doe dat ook alleen buiten, preventie toprot en afdichten voor beestjes.

                          #73
                          QnQ Dat scheelt dan weer wat werk in het vervolg.
                          Ik heb het idd bij mijn buitenkweek ook gedaan en zodoende dacht ik dat het binnen ook ten goede zou komen tov het helen van de wonden.
                          Misschien ben ik nog wat voorzichtig met de dames omdat dit pas mn 2e binnenkweek is.
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                          Comment


                            #74
                            kwaad kan het in ieder geval niet hoeloes , maar zelf doe ik dit allemaal niet
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              #75
                              Als het niet voor binnen geldt doe ik het niet.
                              Bij mijn vorige kweken ook niet gedaan.

                              Comment

                              Bezig...
                              X