Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x Critical Kush Lumii Hps600

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
    kwaad kan het in ieder geval niet hoeloes , maar zelf doe ik dit allemaal niet
    VOORGROEIEN 18/1-....19dgn.

    Vandaag heb ik de dieven verwijdert en daarna geen gebruik gemaakt van vaseline.
    Dat scheelt toch weer wat werk zo, en daar houden we van!
    En ook heb ik ze bespoten met activera 3ml/l.
    Nr3. loopt nog steeds wat achter op de rest helaas. Maar ik heb wel het idee dat ze hard haar best doet om de rest bij te houden.
    Af en toe nog een klein beetje lst, maar verder heb ik weinig bijzonders te melden, ze gaan lekker zo.



    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by Hoeloes; 5 February 2017, 12:54. Reden: speelling ;)
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

    Comment


      #77
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

      Comment


        #78
        een bladpuntje zal niet zoveel kwaad kunnen, groeit ze waarschijnlijk wel overheen.
        Ziet er trouwens mooi uit!

        Comment


          #79
          BackYardPlant Thx. Ik denk ook dat het wel goed komt.
          Alleen nog ff een fotootje erbij. Da was k vergeten.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            #80
            Zou er me ook niet te veel zorgen over maken. Ze zien er mooi donkergroen uit.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


              #81
              vaperke thx, idd mooi groen. Misschien mede door de nieuwe activera die ik ook als bladspray gebruik.

              ​​​​​​​Update:

              VOORGROEIEN 18/1-....21dgn.

              Gelukkig geen nieuwe gele bladpunten.
              Ik denk dat de gele bladpunt is ontstaan door het knoeien met voeding.
              Als het aan de hoeveelheid voeding zou liggen dan had ik wel meer gele punten moeten zien denk ik.

              Vandaag p/plant 150ml met;
              1ml/l grow
              2ml/l bioheaven
              2ml/l activera

              Planning:
              morgen het scrogrek installeren, daarna nog +/- 1 week groei en dan over naar 12/12.
              Of het allemaal haalbaar is weet ik niet, maar het zou fijn zijn als ik dat red.
              Ach ja, we zien wel.

              Morgen na de installatie van het scrogrek weer een update.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

              Comment


                #82
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 5 photos.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                Comment


                  #83
                  succes met je rug
                  Ziet er spik en span uit zo, dat moet een mooi vol net gaan opleveren straks.

                  Comment


                    #84
                    Gaat volgens mij wel de goede kant op...Ben ook aan het binden, wat een pokkewerk? Maar wel leuk om te zien hoe je de plantjes eigenlijk alle kanten op kan helpen en ze toch weer terug richting de lamp gaan. Is toch geweldig die natoer...
                    1e kweek - Mohan Ram (Done)
                    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                    Comment


                      #85
                      MeglowMV1977 ,
                      idd dat binden is in zo een grote tent wel klote.
                      Nu heb ik nl. aan de ene kant een Softbox staan en aan de andere kant de dr90.
                      Maar na wat pijn in m'n rug is het toch gelukt.
                      Voor de volgende kweek maar een zware haak aan het plafond, m'n klim tuig erbij en dan net zoals bij mission impossible.
                      Lekker boven je kweek zweven. Of gewoon een andere opstelling maken.
                      En ja zeg, wat herstellen de dames toch snel na het binden. Na de donkere periode staat bij mij alles weer netjes omhoog richting het licht.
                      Update:

                      Op dag 27/ groeidag 23, heb ik nog even het rek omhoog gehaald voordat ik begon met binden. Om zodoende nog even alle dames te dieven. Aangezien ik niet tussen het rek en de dames pas.
                      Daarna heb ik het rek weer laten zakken en de eerste binding verricht.

                      VOORGROEIEN 18/1-....25dgn.

                      Vanochtend werd ik badend in het zweet wakker omdat ik vergeten was de cv in m'n kamer dicht te draaien.
                      Dus heb ik gelijk de tent geopend om de temp. te checken.
                      33,7graden!!!! OEPS maar verder zagen ze er niet slecht uit.
                      Ik heb toen direct de tent wat gekoeld naar 28 graden.
                      Na een lekkere bak koffie ben ik gaan binden en heb ik alle dames elk 150 ml gegeven met;
                      1ml/l grow
                      2ml/l bioheaven
                      2ml/l activera
                      en voordat de tent dicht ging om ze inslaap te brengen hebben ze ook nog een douche met 2ml/l activera gehad.
                      De vraag voor mij is nu wanneer over te schakelen naar 12/12?
                      Hoelang groeit deze strain nog door na de inzet van 12/12?
                      Dit is m'n eerste indica kweek, die amnesia(sativa) van vorige keer groeide nog aardig lang door.
                      Dat wordt weer lezen!
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 4 photos.
                      Last edited by Hoeloes; 11 February 2017, 13:16. Reden: spelling ontbrekende letters etc. Jah ik ben ook geen typ miep
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                      Comment


                        #86
                        Ik ben gestopt met binden, ik stop gewoon de scheuten onder het net. Werkt net zo goed met minder werk. Alleen als ik echt een hele andere richting uitwil
                        dan de plant wil ik er nog wel eens een bindertje om doen om een beetje te sturen.
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          #87
                          "Voor de volgende kweek maar een zware haak aan het plafond, m'n klim tuig erbij en dan net zoals bij mission impossible."

                          Comment


                            #88
                            Haha, netjes hoor. Volgens mij kan zo'n klein uitstapje naar de 34gr geen kwaad, zolang het een uitzondering is en niet structureel. Gaat vast goed komen
                            1e kweek - Mohan Ram (Done)
                            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                            Comment


                              #89
                              Ziet er mooi uit, hoop dat ik zelf ook snel zou bezig kan zijn
                              Leuke setup

                              Comment


                                #90
                                Flip HasjkipMeglow misschien kan ik beter m'n Softbox aan het plafond hangen. Hahaha
                                MV1977 laten we hopen dat ik geen fouten blijf maken. Maar helaas was het vandaag weer raak.
                                Zie update.
                                Acesw(bron biobizz)(bron biobizz)
                                Helaas vergeten foto's te nemen, maar die neem en plaats ik vanavond dan wel.
                                Last edited by Hoeloes; 12 February 2017, 14:52.
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                                Comment

                                Bezig...
                                X