En nog even de foto's zoals beloofd.
9x Critical Kush Lumii Hps600
Collapse
X
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos. -
Update:
VOORGROEIEN 18/1-....27dgn.
Zoals elke dag hebben we weer wat gebonden en hebben de dames daarna elk 150ml voedingswater gehad met;
1ml/l grow
2ml/l bioheaven
2ml/l activera
en daarna dan nog maar even een douche met algamic 2ml/l.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.Comment
-
Update:
VOORGROEIEN 18/1-15/2 29dgn. afgerond.
START 12/12 15/2-.... 00.00u lamp aan.
START VOORBLOEI ....?
START WAREBLOEI ....?
Helaas vandaag met het scroggen de eerste schade veroorzaakt, bij dame nr. 3 een takje deels geknakt en bij plant nr. 7 een ieniemienie klein en jong diefje afgebroken.
Helaas hingen vanochtend de fanleaves onder aan de dames wat slap. En dit heeft mij doen besluiten, 1liter voedingswater te geven per dame. Met;
2ml/l grow (oeps das de dubbele hoeveelheid)
2ml/l bioheaven
2ml/l activera
Ik vind de bewatering nog steeds moeilijk onder de 600w.
Nu moet ik maar even stoppen met al die
fouten maken, voordat de dames te veel stress krijgen.
Verder heb ik nog wat laaggelegen dieven verwijdert en de monkeyfans in hoogte veranderd.
1 monkeyfan blaast boven het bladerdek en de ander onder de lamp.
En dan zijn we vandaag eindelijk over naar 12/12 na 29 groeidagen. Lamp aan van 00.00u tot 12.00u.
Let the flowering start!!!!
De foto's volgen morgen.
Last edited by Hoeloes; 15 February 2017, 14:02. Reden: verkeerde hoeveelheden. Ja idd nog steeds Stoned hahahaComment
-
Mishandelingen vallen nog mee, kunnen ze vast tegen aangezien ze nog in de groei zijn. Deels geknakt kan je met ductape repareren, gaat ze een mooie dikke steel van maken
Comment
-
Inderdaad, ik heb hier zowat de takken losgescheurd, meer dan de helft van de aanhechting was los. Is weer mooi aaneen gegroeid. Die kunnen echt wel wat hebben.Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
MV1977 Flip Hasjkip toch fijn dat de dames enigszins tegen een stootje kunnen.
Helaas zag ik vandaag dat een geknakt topje helemaal slap hing, dus heb ik deze groeischeut verwijdert.
Dan nog ff de update van gisteren:
VOORGROEIEN 18/1-15/2 29dgn.
START 12/12 15/2-....1dag.
START VOORBLOEI....?
START WAREBLOEI....?
helaas zijn door het binden er 3 groeischeuten geknakt. Bij dame 3,8,9. Zie foto's.
Een daarvan is tijdens het binden gebeurt en de andere twee zijn uit zich zelf geknakt.
Waarschijnlijk door de combinatie van tyrips en groei.
Na het binden hebben ze een douche algamic 4ml/1,5l gehad.
Ook heb ik de monkeyfan boven het bladerdek enkele cm's verhoogd. Ze stonden net ff teveel in de wind.
Dan vandaag.
VOORGROEIEN 29dgn.
12/12 15/2-....2dgn.
VOORBLOEI....?
WAREBLOEI....?
natuurlijk weer het nodige bindwerk verricht.
Helaas zag ik dat een van de geknakte scheuten helemaal slap hing.
Deze heb ik dus maar verwijdert.
Ook merk ik dat de dames flink dorstig zijn. Want ondanks dat ze 2 dagen geleden nog 1 liter hebben gehad, zag je duidelijk dat vooral de onderste fanleaves wat slapper hingen.
Ook voelde de pot weer aardig licht aan.
Dus besloot wederom iedere dame 1 liter voedingswater te geven met deze keer de juiste hoeveelheid grow.
1ml/l grow
2ml/l bioheaven
2ml/l activera
1ml/l algamic (1e keer in het voedingswater)
Hoelang zullen ze nog doorgroeien?
Zal ik m'n rek helemaal vol krijgen?
we'll see.
Onderstaande foto's zijn van gisteren.
Greets Hoeloes
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 6 photos.Comment
-
Goedemiddag allemaal,
het is weer tijd voor een update.
12/12 5dgn
START VOORBLOEI 20/2
START WAREBLOEI....?
helaas vandaag weer een geknakt takje gevonden, deze keer bij plant nr. 1.
Ik denk dat ik vandaag voor de laatste keer wat bindwerk heb verricht. De groei lijkt er aardig uit.
Ik heb ze gisteren geen water kunnen geven ivm. m'n werk, maar de bladeren stonden nog goed.
Vandaag zag ik dat wat fanleaves onder het rek van sommige dames wat slap hingen.
Dus tijd voor voedingswater 1l. per dame met;
1ml/l grow
2ml/l bioheaven
2ml/l activera
1ml/1,5l (foutje had 1ml/l moeten zijn) algamic
Daarna hebben ze nog een laatste keer een douche met fishmix 2ml/1,5l gegeven.
Verder zien de dames er gezond uit en verder zijn er nog geen herma achtige signalen gelukkig.
Nu nog proberen de gehele bloeiperiode zonder kleerscheuren doorkomen.
Let em flower!!You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.Last edited by Hoeloes; 20 February 2017, 18:38. Reden: Oja, vandaag dus de eerste voorbloei gespot.Comment
-
Gaat vast goedkomen, sommige dames houden er nou eenmaal van om vastgebonden te worden en zullen dan met de nodige dankbaarheid belonen. Zien er volgens mij netjes uit...Comment
-
-
Netje begint toch al goed te vullen. Bij het binden heb je nu eenmaal slachtoffers. Week geleden zijn er bij mij ook een paar toppen gesneuveld. En sommige die geknakt waren groeiden toch door
Komt hier helemaal goed!Comment
-
MV1977Ronthebudman vaperke
het net zit idd aardig vol zo, nog een kleine lege plek.
Alle perongeluk geknakte dames groeien gelukkig goed door en ze staan nu allemaal lekker in de voorbloei.
Ondanks dat ene gesneuvelde topje zijn er nog genoeg andere toppen over.
Ook met nr.10 die in de dr90 staat gaat het prima. Zie foto.
12/12 7dgn
VOORBLOEI 20/2-....2dgn
WAREBLOEI....?
Vandaag per plant 1 liter voedingswater met;
1ml/l grow
2ml/l bioheaven
2ml/l activera
1ml/l algamic
ook heb ik de lamp ietsjes verhoogd en het zelfde met de monkeyfan boven het bladerdek.
Verder staan inmiddels alle dames mooi in de voorbloei.
Met binden ben ik volledig gestopt.
Ik hoop dat ze niet meer verder groeien anders krijg ik straks nog problemen met de hoogte.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.Comment
-
Das een mooi veldje aan het worden, kijken hoe lang het duurt voordat de haartjes gaan komen...
als de lamp hoogte een probleem gaat worden moet je misschien toch wat blijven binden?Comment
-
MV1977 De voorbloei zit nu echt in alle oksels en ik neem aan dat de ware bloei langzaam gaat beginnen.
Volgende week de eerste pruikjes?
Ik durf nu echt niet meer te binden omdat de takken erg hard zijn geworden en dan bang ben dat ze breken.
Ik heb nog +/- 30cm groeiruimte qua lamp hoogte.
Het zijn vooral de hoeken rechts achter en links voor die aardig gestrekt zijn de laatste dagen.
Update:
12/12 9dgn. (Nu maar hopen dat de ergste groei eruit is)
VOORBLOEI 20/2-....4dgn.
WAREBLOEI....?
Vandaag 1,5l voedingswater per dame met;
1ml/l grow
2ml/l bioheaven
2ml/l activera
1ml/l algamic
Verder zien alle dames er gezond uit alleen onder het net treed wat vergeling op.
Waarschijnlijk door een tekort aan licht onder het bladerdek.(das normaal)
see yahComment
-
Oeps de foto's vergeten, dus bij deze.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 8 photos.Comment




Comment