Rondje nonamehaze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • nonameseeds
    Retired
    • Apr 2009
    • 106

    #91
    Re: Rondje nonamehaze

    Nou de boel even op een rijdje..
    Organic...................420gr
    Monty.....................500gr
    Weedy weedpecker...580gr
    mr 3ppozz...............600gr
    Replay....................685gr

    Comment

    • organic
      Psychonaut
      • May 2009
      • 739

      #92
      Re: Rondje nonamehaze

      Wat er in uw droogrekje ligt?
      Ik schatte ongeveer op 100g per verdiep en daar 420 zo'n mooi getal is... hield ik het daarbij

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #93
        Re: Rondje nonamehaze

        Ik doe ook mee denk zo kleine 480 gram
        God was never on your side..

        Comment

        • nonameseeds
          Retired
          • Apr 2009
          • 106

          #94
          Re: Rondje nonamehaze

          Oke organic laten we die gewoon voor je staan..

          de 480 van jou staan ook genotuleerd belladonna..

          Comment

          • leeuwtje
            Retired
            • Jul 2009
            • 2

            #95
            Re: Rondje nonamehaze

            Een Belgische vuilniszak kan ongeveer een kg wiet in en als ik deze hoeveelheid zie en vergelijk met dat drum pakje dan denk ik dat je aan 3/4 zak zou zitten. Dus rond 750 gram.

            In ieder geval nonameseeds, ik heb me speciaal geregistreerd om je te feliciteren met je oogst. Heb je kweekverslag sinds het begin gevolgt en heb er zelf nog wat van geleert.

            Comment

            • ellen
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 153

              #96
              Re: Rondje nonamehaze

              ik ga rond de 722 gram zitten, en niet voor het zaad maar omdat ik gewoon benieuwd ben hoeveel er ingedroogd is. En natuurlijk zijn we ook nieuwsgierig hoe hij smaakt.

              Comment

              • nonameseeds
                Retired
                • Apr 2009
                • 106

                #97
                Re: Rondje nonamehaze

                Hartelijk bedankt leeuwtje en welkom..hoop dat we snel een kweek van jou kunnen volgen....je 750gr staat genoteerd

                De plant die meer dan een week geleden overleden is smaakt al super ellen..vooral met een stukje schaarhash erbij wordt ze dodelijk..722gr staat er nu dan ook bij..

                Comment

                • venom
                  Chronic Stoner
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Dec 2008
                  • 179

                  #98
                  Re: Rondje nonamehaze

                  ik denk rond de 620 gram

                  Comment

                  • Frikandel
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jun 2009
                    • 44

                    #99
                    Re: Rondje nonamehaze

                    650 gr ofzo? Mooie toppen man!
                    Keep It Green

                    Comment

                    • nonameseeds
                      Retired
                      • Apr 2009
                      • 106

                      #100
                      Re: Rondje nonamehaze

                      620gr staat is genoteerd Venom

                      Thanks Frikandel ook jou 650gr is aan het rijdje toegevoegd

                      Comment

                      • Wierie Wierie
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2008
                        • 848

                        #101
                        Re: Rondje nonamehaze

                        Oke ik doe ook mee aan dit kans spel

                        Ik gok op 470 gram
                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                        Comment

                        • nonameseeds
                          Retired
                          • Apr 2009
                          • 106

                          #102
                          Re: Rondje nonamehaze

                          470 gaat erbij wierie wierie..

                          Weer alles even op een rijdje gezet

                          organic...................420gr
                          wierie wierie............470gr
                          belladonna..............480gr
                          monty....................500gr
                          weedy weedpecker...580gr
                          mr 3ppozz...............600gr
                          venom....................620gr
                          fricandel.................650gr
                          replay....................685gr
                          ellen......................722gr
                          leeuwtje.................750gr

                          Comment

                          • Oblivion
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2009
                            • 245

                            #103
                            Re: Rondje nonamehaze

                            Wat een toppen daar in je kastje!
                            Een lust voor het oog.

                            Mijn gok: 528gr

                            Comment

                            • nonameseeds
                              Retired
                              • Apr 2009
                              • 106

                              #104
                              Re: Rondje nonamehaze

                              Is er bij gezet Oblivion..thanks

                              organic...................420gr
                              wierie wierie............470gr
                              belladonna..............480gr
                              monty....................500gr
                              Oblivion..................528gr
                              weedy weedpecker...580gr
                              mr 3ppozz...............600gr
                              venom....................620gr
                              fricandel.................650gr
                              replay....................685gr
                              ellen......................722gr
                              leeuwtje.................750gr

                              Comment

                              • ijscoman1
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2008
                                • 1768

                                #105
                                Re: Rondje nonamehaze

                                Ziet er heel mooi uit NoName! Dat heb je zeer netjes gedaan Ik gok op 610

                                Comment

                                Bezig...