Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GREENHOUSE MIX tent SJdr100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

    wat lief kill die bastards

    Comment


      Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

      Je moet eens spreken tegen... Het begint onderaan post 140 ofzo: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...255/page7.html
      Masai vernietigd de eitjes van je spint niet denk ik... en das dus wel dikke shit! Roofmijtje proberen?
      Grtz $iR
      Last edited by SirSmokeAllot; 8 September 2009, 10:06.
      sigpic

      Comment


        Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

        @$ir: bayer masay werkt tegen elk stadium... ik ben er steeds vroeg bij want ik bekijk alles dagelijks..... eitjes maakt het ook af...morgen de stofzuiger erin...maar ik heb ook andere spul van de boeren alleen denk ik dat het hier niet genoemd mag worden zeg maar....maar tkomt goed vorige nest was ik na 2 behandelingen klaar.

        Spint: je neemt het gewoon mee....eenmaal het hebben raak je er niet vanaf...echt niet...ze komen terug. Maar met goed spul zit je zo weer goed.
        Als men buiten loopt en je gekke buurvrouw heeft bomen staan...de wind waait...zit op je kleren...gaat naar je plantjes...en hop...je hebt het zitten....en naar mijn idee hebben ontzettend veel mensen last van die dingen....ik heb nog een leuk filmpje...zal er morgen bij staan.....
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

            Mooi filmpje, ben wel wat jaloers op je mirco ding. nog nooit gedacht aan roofmijt kweker?
            Grtz $iR
            sigpic

            Comment


              Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

              jah...roofmijt...zoals ik eerder aangaf....de boeren hier hebben leuk materiaal.......hahahhaa...dus ik maak me er echt geen zorgen om...is een kleine hoeveelheid. Gisteren lag alles te creperen van het gif zeg maar (microscoop onderzoek) en weer filmpjes.....

              roofmijt heb ik al eens aan gedacht alleen weet ik het niet zo...op zo'n klein aantal...en wie weet groeien die beesten ook, planten ze zich voort en worden het alles etende monsters....droom ik slecht hahahhaha....
              wie weet ooit. Momenteel heb ik het onder controle.....
              en gaan ze er aan.........dus maak me niet zo druk. Morgen de stofzuiger erdoor, weer een behandeling en de kamer weer steriel maken (gebeurd iedere week) dus tkomt wel goed.......

              die microscoop.....zal een nieuw topic aanmaken....is wel intresant...je weet wat ik schreef he............effe geduld


              HIERONDER EEN SPINT DIE HET NIET MEER WEET....en denkt aan doodgaan.........lol
              te weten dat het stukje blad ongeveer 1,6 cm bij 1,2 cm is.........
              Last edited by kweker; 9 September 2009, 08:38.
              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

              Comment


                Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                Heeft je boertje zo niets tegen thrips man? Hoop dat je weedje nog pafbaar is!
                Grtz $iR
                sigpic

                Comment


                  Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                  is nog vroe he....komen net kijken die dames........ moeten allemaal nog een redelijk stukje...zoals ik eerder zei: de andere dames hebben nergens last van....en inmiddels de kleine strawberry ook niet...lol...
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                  Comment


                    Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                    Wow, die microscoop van jouw is echt the bom gast! En zo scherp!
                    De spint van je filmpje is echt echt de weg kwijt,
                    Ik zie zelfs een lichte trilling in zijn bewegen, zal wel komen door de heftige bestrijdingsmiddelen (Parkinson?)
                    Te mooi man, ga zo door

                    Ben benieuwd naar de update

                    Comment


                      Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                      Beste Liefhebbers en lezers,
                      We hebben weer een update, van week 6.
                      Dames vermaken zich prima desondanks ik afgelopen week weer een beetje spint heb ontdekt.
                      Maar weer grotendeels/ alles verholpen is.
                      De dames hadden nergens last van???? Alleen de kleine Strawberry haze. Deze dame was destijds niet behandeld daar ze een klein dingetje was en ik niet wist wat ik er mee zou doen!!!
                      Inmiddels 2x een behandeling gehad en alles ziet er weer vrijwel normaal uit.
                      De stofzuiger ter alle zekerheid erdoor gehaald en weer goed ontsmet.
                      Maar we hebben week 6 achter de rug, en gaan met volle moed week 7 tegemoet.
                      De dames zijn allemaal verder gegroeid??

                      Week 6:
                      Temperatuur: licht aan (gemiddeld 27,8 graden) licht uit (gem.23,4 graden)
                      Luchtvochtigheid: licht aan 40% licht uit 49%
                      Hoogte van de lamp: 55cm boven de middelste plant
                      Voeding: HESI en gecombineerd met water af en toe.
                      INFORMATIE:
                      Silver haze hoek: 98 cm (gegroeid??) heeft leuke toppen
                      118 cm (gegroeid??) toppen van 6 cm OMTREK en alles lijkt aan elkaar te komen!!
                      Hawaiian snow:
                      Silver haze midden: 115 cm (drastisch gegroeid??) onderaan begint zij eindelijk met topvormingen, bovenin langzaam maar dun zichtbaar (witte draden) heeft een berg aan blaadjes en kleine dingen aan de hoofdtak. Waarom zij zoveel en zo lang doorgroeid is mij onbekend?? Wellicht zal deze volgende week moeten omgebogen worden!!!

                      Strawberry haze groot:
                      Strawberry haze klein:


                      Op naar week 7 dan weer.
                      Last edited by kweker; 22 December 2009, 21:56.
                      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                      Comment


                        Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                        raar seizoen dit jaar. snap er ook niks van.

                        Comment


                          Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                          Vreemd kweker... ik steek het toch nog steeds op de warme temp hoor. Zal volgens mij nog klein weekje groeien.
                          En idd vreemd seizoen, overal beestjes...

                          Grtz $iR
                          sigpic

                          Comment


                            Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                            ik heb er echt GEEN idee van de temperatuur lijkt me nu toch goed in orde, heb er ter zekerheid een extra thermometer bij gehangen, ook mijn afzuiger slaat wel eens wat zachter d.m.v. de klimaatcontroller die staat ingesteld op 26 graden....deze doet het ook prima....

                            desondanks ze toch gewoon toppen maken en goed doorzetten blijft alles groeien....
                            waarschijnlijk zal ik deze week de Silver en de neville's moeten gaan buigen en nog geen idee hoe...denk zelf met een touwtje naar onder trekken en vastzetten????
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                            Comment


                              Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                              knakken? Aan het ombuigen heb ik een kater overgehouden en doe het liever niet meer. Heb nu op de maximale hoogte van de hps, 50 cm eronder plek voorzien voor een vorm van scrogg moest ik het nog eens tegenkomen zodat ik ze kan vast binden en niet moet gaan knakken of ombuigen.
                              Grtz $iR
                              sigpic

                              Comment


                                Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                                Ziet er weer netjes uit
                                Spint weer helemaal onder controle, ik had niks anders verwacht.
                                Groeiprobleem: blijft vreemd, zou het niet te maken kunnen hebben met de lange bloeiperiode van 14 weken ipv 9 weken, dat ze dan ook langer doorgroeien?
                                Wat de foto's betreft: nice, vooral die eerste! De hoeveelheid is wel wat gering. Mssn wat oude verwijderen?
                                Hoe staat het met de Jack Diesel's?

                                Nice one

                                Greetz
                                Last edited by Psycho; 11 September 2009, 07:55.

                                Comment

                                Bezig...
                                X