Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GREENHOUSE MIX tent SJdr100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

    ik vraag me vaak af of de buren het horen de tafel fan maakt meeste herrie

    Comment


      #77
      Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

      uhhmmm...vraag het eens: zeg dat je een tent hebt staan met afzuiger e.d. en vraag vervolgens of ze de ventilator horen....lol.... nee hoor: hang deze op of zet deze op een handdoek...bij het OPHANGEN aan ketting of thyribb kan deze GEEN trillingen verzoorzaken eigenlijk. door op een handdoek te zetten is het zelfde alleen misschien ene kleine kans op trillingen....ook al zou je NIETS horen...trillingen kunnen ok storend zijn en zijn soms wel huizen verder te horen...desondanks het fluisterstil is...zorg daarom altijd goed voor isolatie e.d.
      zo bv: ik heb een stalen bergrek staan...staat om viltjes ook om trillingen...zijn wel weinig trillingen maar toch.
      de afzuiger hangt, de filter hangt de lamp hangt...alles hangt. behalve de planten (bij mij wel dan) maar das een andere story...
      hangen dus die ventilator is een stuk minder...
      (ps: een boxventi. maakt VEEL MEER herrie daar word je knettergek van hahahha) maar deze hangt ook.
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #78
        Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

        oke ik zal hem mrgen ohangen thnx

        Comment


          #79
          Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

          Yo kweker,

          Sorry hoor, maar dit moet er ff uit: gvd!!! had hier weer een hele post voorbereid wil foutje wissen, druk op backspace en die doet vorige... tis altijd hetzelfde met dat klotespel!
          Allereerst, mooie plantjes he kerel! Die zullen smaken
          De hangende toppen vind ik ook wel heel vreemd, heb zelf nog nooit iets meegemaakt in die richting en ik ben zon ongelukkigaard. Ik kom alles wel eens tegen, het domste eerst Ben je er zeker van dat de planten niet te vochtig staan? Ik zie hier en daar op de foto ook wel een hangend blaadje maar veronderstel dat je dat wel onder controle hebt. Ikzelf geef liever iets minder omdat dit de weerstand van de planten versterkt (is hier een postje hoor hierover op JD maar vind het niet direct).
          Daarnaast is volgens mij de reden dat de planten maar blijven groeien de langdurig verhoogde temperatuur in je kweekruimte. 28 is het maximum met hier en daar een aanvaardbare piek rond de 30. Dit is uiteraard het ideaalbeeld, maar is wat ik wil betrachten in mijn afgesloten biotoop. Langdurige te hoge temperaturen kunnen de oorzaak zijn van het blijven doorgroeien van je planten. Ze hebben een groeispurt ingezet en deze duurt zeker 2 weken. Ik had het voorgehad met mijn NL (die meer dan 2m is geworden indoor) en overlaatst had ik het nog eens in de groep gegooid en dit was het resultaat: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...359/page3.html
          Last edited by SirSmokeAllot; 29 August 2009, 17:39.
          sigpic

          Comment


            #80
            Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

            das inderdaad wel een mooie reactie.
            zal ik beginnen:
            ik heb de hangplanten 2 dagen NIETS gegeven...en daarna voeding en elks 500 ml water waardoor na 20 minuten alles netjes RECHT stond.... Nu net gekeken en ik MOET blijkbaar iedere dag wat geven want zij hangde weer....

            dus vochtig eerder een tekort dus.... dit is inmiddels al duidelijk.

            De temperaturen...drastich een plant die 2 meter word.....maja.
            de temperaturr ligt inderdaad errg hoog bij mij. meestal rond 29 graden en als de lamp uit is zakt deze naar 24 graden. Kamer is NIET zuidelijk (noord) en heb een inblazertje aan het raam staan. in de avond gaat de tent deels open en de zijflappen ook. Gangtemperatuur bij ons is afgelopen weken NIET lager dan 24 graden geweest. als de tent openstaat word het zo'n 28 graden dus denk uiteindelijk een zwaardere afzuiger gaan hangen denk ik...zodat deze wel alles kan wegtrekken. de afzuiger wat er NU hangt draaid echt op volle toeren dus. als de lamp uit minderd het. Ik heb vanaf het begin het idee gehad dat de afzuiger te licht was dus. Deze week zal ik deze proberen te vervangen door een zwaardere en grotere....ik hoop dat ze langzaam stoppen groeien want 4 cm op 3 dagen is wel erg.... gelukkig heb ik nog wel wat speling in de hoogte van de lamp deze zou nog zo'n 40 cm omhoog kunnen en dan stopt het. in eerdere kweken gebruikte ik een zwaardere afzuiger op 120x120 en 2 hoog wardoor snachts als de lamp aan was wel eens de afzuiger stopte omdat deze het onder controle had.....bij deze NU niet helaas had er vorige week beter 1 meegenomen...... in ieder geval thaks voor je post. ze staan er idd. mooi bij en hoop dat het zo mooi blijft, zijn iig. GEEN makkelijke dames moet ik zeggen. is ook de eerste x zo'n soort voor mij, zat vol met verwachtingen...die zijn er inmiddels wel......
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #81
              Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

              ik hoor het al, dat komt wel goed! Suc6
              Grtz $iR
              sigpic

              Comment


                #82
                Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                na hoeveel weken bloei is de topvorming beginnen komen bij die arjan's haze #1?


                Mvg

                Comment


                  #83
                  Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                  @ FREDDY: lezen, lezen, lezen en nog eens lezen..... vragen stellen waarom niet eerst lezen.... dus lees nu gewoon effe de update's (per week) zijn er tenslotte maar 5 denk ik dan..... de rest zijn allemaal reactie's....in de verslagjes van de week staat alle info per plant dus effe lezen..... ik zal je een stukje helpen: post nummers: 58 en 67 moet je echt eens lezen.....
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                  Comment


                    #84
                    Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                    beste iedereen,
                    Nu heb ik zojuist na mijn werk mijn bestelde pakketje in ontvangst genomen....

                    raad eens: een microscoop....en uiteraard meteen gaan testen he....
                    bij deze de allerkleinste plant van de 7 (strawberry) die al aardig topjes aan het maken is en zich niet kleiner wil voordoen dan haar grote zus...

                    Foto is misschien een beetje vreemd maar wel lekker....
                    het zijn dus de kleine haartjes aan de topjes die je ziet op deze foto... gewoon effe wat geprobeerd maar in de toekomst als het zover is.........
                    Last edited by kweker; 22 December 2009, 22:58.
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment


                      #85
                      Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                      mooi kweker, veel oefenen! ik verwacht mooie trichopics van je binnenkort...mwahaha smullen
                      Grtz $iR
                      sigpic

                      Comment


                        #86
                        Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                        Zoek op die foto het scherpe gedeelte door in te zoemen en de foto of te zoeken. Het scherpste deel knip je uit de foto. Als je op de hoogste resolutie geknipt hebt dan blijft er nog een heel aardige foto over.

                        Grtz

                        Comment


                          #87
                          Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                          heel mooi kweker maar wat voor microscoop heb je een vriend van me heeft er
                          ook 1 maar volgens mij heb jij er een die je op de pc kunt aansluiten en dan foto
                          kan maken klopt dat???
                          en wat heb je ervoor betaald??
                          lijk mij ook wel intresant thc bekijken
                          diertjes ontleden hahahahaha
                          kan je aan de hand van je microscoop verslag ook een thc percentage ophalen???
                          hoe berekenen ze anders de thc percentage ????
                          of komt dit getal zomaar uit de lucht vallen???

                          maar nice topic

                          Comment


                            #88
                            Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                            @ $ir: zal oefenen heb nog tijd zat met de dames.... (103 cm) dus tegen die tijd komen er mooie plaatjes te staan.....

                            @Monty: effe expirimenteren met dat ding maar komt helemaal goed alleen op een top houden is nog niet zo makkelijk.... betrefd uit een foto knippen een stukje knippen?? zal me er eens mee bezig houden alleen nog geen idee hoe wat en waar hahahha....

                            @Devils: deze kun je idd. op de pc aansluiten welke het is weet ik niet via iemand gekocht voor 30 euro...maar net begonnen met wat objecten.... en ik moet zeggen dit gaat prima vergroot vanaf 26 x tot 130x dus zal goedkomen...
                            betrefd een thc percentage....geen idee trouwens geen zin in om dit te weten want IK ROOK NIET.... dus zal me een worst wezen hahaha..... Mag je binnenkort aan Monty en $ir vragen

                            en als je klaar bent met de Neville's mag je me altijd een seintje geven wie weet verkoop ik hem dan wel (bijna dubbele)
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                            Comment


                              #89
                              Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                              Ejjj mate,

                              Ziet er sweet uit die THC-haren. JAmmer genoeg kan mijn microscoop dit niet.
                              Moet je vaker doen!

                              Ik wacht je update af

                              Greetz

                              Comment


                                #90
                                Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                                Beste medeforum bekijkers, crew en ander personeel.

                                Er zijn inmiddels 5 volle weken bloei achter de rug, gaan deze week naar bloei week nummer 6 waar wellicht enorme veranderingen zullen te zien zijn (meestal toch) alles zal wat vlugger gaan uit ervaring sprekend. Al moet ik zeggen dat bij sommige dames in de tent deze week al drastische veranderingen plaatsvonden. Maar zo meer over in ieder geval.
                                Inmiddels zoals jullie weten staat mijn kloonverslag er ook leuk bij ook met nieuwe zaailingen.
                                Dit alles is natuurlijk ook mooi. De dames vermaking zich nog steeds prima onder het warme klimaat en doen hun uiterste best om op dit moment leuke topjes te produceren, waarvan sommige er al dikke van hebben.

                                Week 5:
                                Temeratuur licht aan: gemiddeld 29 graden
                                Licht uit: gemiddeld 24 graden
                                Luchtvochtigheid aan: 41% uit: 50%
                                Hoogte van de lamp: 55 cm van de middelste plant (lamp hangt bijna op hoogst mogelijke positie)
                                Voeding: nog steeds HESI waar ik zeer tevreden over ben.

                                Maar hierbij de update van week 5 volledig achter de rug:
                                OPSTELLING TENT:
                                Van links naar rechts gezien----




                                INFORMATIE: (alle planten zijn weer gegroeid?????????)
                                -Super silver haze (hoek): 90 cm 4 pieken met redelijke topjes (nog steeds gegroeid)
                                : 106 cm 1 hoofdpiek en mooie zijtakken. Topjes dikken ook al redelijk aan.
                                -Hawaiian snow: 94 cm 7 gelijke pieken, mooie toppen van doorsnede 2,5 cm en hoog ook ziet er niet zo groen uit als de rest?? Lichtgroenig maar wel ontzettend mooi, in de toekomst zal deze vast wel moeten vastgezet worden met haken of iets dergelijks, heeft maar dunne stammen en dikke toppen.
                                -Supe Silver haze
                                : 74 cm en niet gegroeid, topjes komen langzaam door (kleine dunne witte haren) is een mooie dikke volle plant moet ik zeggen en staat me wel aan.
                                -Strawberry haze groot:
                                -strawberry kleine:


                                (zie ook andere posts)
                                Last edited by kweker; 22 December 2009, 22:56.
                                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X