Hey iedereen,
Ik ben net begonnen met mijn eerste kweekje. Ik ga proberen hier een verslagje te maken, in de hoop dat de meer ervaren kwekers kunnen inspringen moest ik verkeerd bezig zijn.
Alle tips zijn dan ook welkom!
Wat ik al heb: een homebox 1,20x1,20x2,00.
een Osram Son-T plus 400W cooltube
een afzuiging 560m³/uur
een koolstoffilter 480m³ / 150mm
7 NL zaadjes en 7 BigBud zaadjes (alle Feminized)
18 juli: zaadjes laten ontkiemen (keukenpapier)
20 juli: ontkiemde zaadjes in zaai- en stekaarde gestoken.
24 juli: 11 zaailingen overgeplant in potjes van 2 liter, nog altijd zaai- en stekgrond. De andere 3 blijven wat achter (3 bigbuds). Ik geef enkel water.
De foto's zijn genomen een dag na het overpotten. Ik zal proberen vanavond nog wat foto's te uploaden.
Wat denken jullie? Volgens mij zien ze er best goed uit toch?
Reacties, tips en opmerkingen zijn altijd welkom, ik kan er alleen maar van leren...
Ik ben net begonnen met mijn eerste kweekje. Ik ga proberen hier een verslagje te maken, in de hoop dat de meer ervaren kwekers kunnen inspringen moest ik verkeerd bezig zijn.
Alle tips zijn dan ook welkom!
Wat ik al heb: een homebox 1,20x1,20x2,00.
een Osram Son-T plus 400W cooltube
een afzuiging 560m³/uur
een koolstoffilter 480m³ / 150mm
7 NL zaadjes en 7 BigBud zaadjes (alle Feminized)
18 juli: zaadjes laten ontkiemen (keukenpapier)
20 juli: ontkiemde zaadjes in zaai- en stekaarde gestoken.
24 juli: 11 zaailingen overgeplant in potjes van 2 liter, nog altijd zaai- en stekgrond. De andere 3 blijven wat achter (3 bigbuds). Ik geef enkel water.
De foto's zijn genomen een dag na het overpotten. Ik zal proberen vanavond nog wat foto's te uploaden.
Wat denken jullie? Volgens mij zien ze er best goed uit toch?
Reacties, tips en opmerkingen zijn altijd welkom, ik kan er alleen maar van leren...

Comment