Re: De 1ste keer met 2 White Widow zaadjes
Hmm...ik heb een stroomvoorziening nodig IN het hok maar weer als geen ander dat vocht en stroom niet samen gaan...
Dus ik ga een soort van een luikje,die hermetisch dicht kan, erin knutselen
Alles voor de HPS zit aan de buitenkant,ik had wel al verwacht dat de VSA heet zou worden
Maar het snoer aan de ionisator is kort,een langere aanzetten is een optie maar ik heb geen zin in al die kabels die er dan gaan lopen.
Ik sta al niet zo stabiel op m'n benen
en wil zo weinig mogelijk op de 'vloer' hebben.
Immers,de meeste ongelukken gebeuren thuis !!
Buiten dat wil ik alles netjes hebben,wie wil nou een rotzooi in z'n (zelfgebouwde) kweekruimte...,precies niemand
De dames groeien een weinig in de hoogte maar ze worden breder,alle (zij)toppen komen tussen de bladeren vandaan.
De temperatuur ligt rond de 29 graden,s'nachts waarschijnlijk lager omdat de luchtinlaat vlabij een raam vandaan haal.
De meter heeft een geheugen maar waar is die gebruiksaanwijzing...
Maar eens op zoek op het 'net'
ik heb deze site ook zo ontdekt dus 't komt vast goed 
Ik las dat wietplanten graag buitenlucht willen hebben.
Het is niet rechtstreeks maar zo'n 30 cm onder het raam,het wordt nét te koud indien het rechtstreeks gaat.
Temperatuur is overdag rond de 24 graden.
LV is rond de 55 %
Voeding van Plagron, 5 ml 'Terra Bloom' op 1 L water.
Grts,Cootje
Hmm...ik heb een stroomvoorziening nodig IN het hok maar weer als geen ander dat vocht en stroom niet samen gaan...
Dus ik ga een soort van een luikje,die hermetisch dicht kan, erin knutselen
Alles voor de HPS zit aan de buitenkant,ik had wel al verwacht dat de VSA heet zou worden
Maar het snoer aan de ionisator is kort,een langere aanzetten is een optie maar ik heb geen zin in al die kabels die er dan gaan lopen.
Ik sta al niet zo stabiel op m'n benen
Immers,de meeste ongelukken gebeuren thuis !!
Buiten dat wil ik alles netjes hebben,wie wil nou een rotzooi in z'n (zelfgebouwde) kweekruimte...,precies niemand
De dames groeien een weinig in de hoogte maar ze worden breder,alle (zij)toppen komen tussen de bladeren vandaan.
De temperatuur ligt rond de 29 graden,s'nachts waarschijnlijk lager omdat de luchtinlaat vlabij een raam vandaan haal.
De meter heeft een geheugen maar waar is die gebruiksaanwijzing...
Maar eens op zoek op het 'net'
Ik las dat wietplanten graag buitenlucht willen hebben.
Het is niet rechtstreeks maar zo'n 30 cm onder het raam,het wordt nét te koud indien het rechtstreeks gaat.
Temperatuur is overdag rond de 24 graden.
LV is rond de 55 %
Voeding van Plagron, 5 ml 'Terra Bloom' op 1 L water.
Grts,Cootje

Comment