Mijn eerste kweek (Big bud)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • emiel_s
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 694

    #46
    Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

    UPDATE!! Zondag 8 juni 2008



    Momenteel de plantjes in bloei ze groeien snel geen tekens van ongedierte of dergelijken momenteel gooi ik er bloei voeding bij kleine beetjes kijken hoe het uit gaat pakken de kleine plant staat nu op een krukje om dichter bij het licht te komen omdat de grote plant steeds hoger groeit moet ik de lamp ook hoger doen zit al bijna op ze top
    Attached Files
    Schutto In tha house

    Comment

    • KnetterLeip
      Banned
      • May 2008
      • 75

      #47
      Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

      Mooi hoor

      Comment

      • emiel_s
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 694

        #48
        Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

        En zoal weer een paar dagen verder met de bloei moet nu elke dag de lamp bijna verstellen de grote groeit te goed zou maar zeggen de kleine groeit ook als een monster ik post een paar fotos van de hoofdtop van de grote plant greetz. Emiel
        Attached Files
        Schutto In tha house

        Comment

        • emiel_s
          Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 694

          #49
          Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

          Update! zondag 15 juni 2008


          Me planten in 4e week bloei nog een paar weekjes en dan hopelijk rookbaar


          paar fotos erbij
          Attached Files
          Schutto In tha house

          Comment

          • Skytje
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 171

            #50
            Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

            Ziet er allemaal mooi uit . Die ene heeft allezins ne mooie hoogte .Tis topen ne dikke opbrengst he...da gaat nog heel goe he in een tent kweken.

            Grtz
            Keep it Green

            Comment

            • emiel_s
              Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 694

              #51
              Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

              Oorspronkelijk geplaatst door Skytje
              Ziet er allemaal mooi uit . Die ene heeft allezins ne mooie hoogte .Tis topen ne dikke opbrengst he...da gaat nog heel goe he in een tent kweken.

              Grtz

              ja ik heb niks te klagen over de tent geweldig ding raad t veel mensen aan als je wil beginne
              Schutto In tha house

              Comment

              • Skytje
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 171

                #52
                Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                Heb je nog veel moeten betalen voor zo'n tent? Als ik zo nieuwschierig mag zijn.
                Da lijkt me nogal in trek.
                Tis gemakkelijker om op te bergen alle zins. Vind dat wel nog ne groot voordeel.
                Ja ne kast is al wat moeilijker...en meer werk om het af te breken.

                Grtz
                Keep it Green

                Comment

                • emiel_s
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 694

                  #53
                  Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Skytje
                  Heb je nog veel moeten betalen voor zo'n tent? Als ik zo nieuwschierig mag zijn.
                  Da lijkt me nogal in trek.
                  Tis gemakkelijker om op te bergen alle zins. Vind dat wel nog ne groot voordeel.
                  Ja ne kast is al wat moeilijker...en meer werk om het af te breken.

                  Grtz


                  ik heb er voor betaald viel me nog mee ,,, Kweektent Goedkoop 100x100x200 €85,00 bij greenline ik ging andere sites opzoeken daar zijn de zelfde tenten echt iets van 120+ maar zo ding is even opzetten en huppa je heb er lol van
                  Schutto In tha house

                  Comment

                  • emiel_s
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 694

                    #54
                    Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                    Update Zondag 22 juni 2008


                    de planten doen het best ze zit tegen het
                    dak van de tent aan dus de lamp staat er schuin tegen aan maar hij doet t goed plant heeft veel toppen
                    Attached Files
                    Schutto In tha house

                    Comment

                    • Smokey
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2007
                      • 2488

                      #55
                      Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                      Het lijkt mij toch een zij, niet een hij .
                      Helemaal tot tegen het dak? Mss kan je proberen ze een beetje te buigen.

                      Peace

                      Comment

                      • Jona
                        Retired
                        • Jun 2008
                        • 2797

                        #56
                        Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                        Ik mag veronderstellen dat je met 400Watt lampen werkt? Of heb ik het fout?
                        Altijd handig om even wat extra info over je opstelling mee te geven
                        Ziet er anders wel fraai uit!
                        Veel succes!

                        Comment

                        • Smokey
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2007
                          • 2488

                          #57
                          Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                          Staat in zijn 1ste post Jona .

                          Comment

                          • emiel_s
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 694

                            #58
                            Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                            Het lijkt mij toch een zij, niet een hij .
                            Helemaal tot tegen het dak? Mss kan je proberen ze een beetje te buigen.

                            Peace


                            indeed heb t veranderd dank je wel
                            Schutto In tha house

                            Comment

                            • darkiess
                              Retired
                              • May 2008
                              • 1645

                              #59
                              Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                              het valt me wel op dat de ene meer gestretch is en minder bladeren dan de andere
                              maar voor de rest ziet het er lekker uit man

                              Comment

                              • Jona
                                Retired
                                • Jun 2008
                                • 2797

                                #60
                                Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                                Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                                Staat in zijn 1ste post Jona .
                                Zie dat dus nergens staan he... Ik zie maar 7 posts... Vreemd

                                Comment

                                Bezig...