Mijn eerste kweek (Big bud)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • emiel_s
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 694

    #106
    Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

    ik kan die kristallen niet goed zien hoe kan dat/?
    Schutto In tha house

    Comment

    • darkiess
      Retired
      • May 2008
      • 1645

      #107
      Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

      pak een vergroot glas en kijk naast je toppen op het blad daar kan je meestal het beste zien je kristallen

      Comment

      • emiel_s
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 694

        #108
        Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

        ok thanks
        Schutto In tha house

        Comment

        • emiel_s
          Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 694

          #109
          Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

          ik heb het geprobeerd met een vergrootglas maar ik zie alleen kleine witte puntjes door het vergrootglas ik kan die kristallen niet echt van dichtbij bekijken iemand een idee? wat het kan zijn


          ik heb fotos gemaakt met een vergrootglas voor me camera meschien kunnen jullie het beter zien
          Attached Files
          Schutto In tha house

          Comment

          • darkiess
            Retired
            • May 2008
            • 1645

            #110
            Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

            ik denk dat ik vandaag emiel zijn update moet
            want ik ben ff naar hem toe geweest om diagnose te stellen over hoelang ze/hij nog moest

            ik ben dus tot rare conclusies getrokken
            1: het is een herma geworden
            2: 1 of andere vlieg heeft haar compleet bevrucht want bijna overal waar je kijkt zie je kleine topjes met wiet en een heleboel zaad emiel weet er geen raad mee hoe dat is gekomen

            dus had hem gevraagd heb je haar compleet bevrucht met stuifmeel dus hij zij nee
            kleine aparte topjes

            dus toen had ik gevraagd heb je haar ergens vandaan verplaats toen zij hij ja vanaf mn kamer naar de schuur ,,,

            dus ik kwam met een conclusie als je haar dan zo gestresst heb dan kan het een herma zijn geworden maar ik heb mn twijfels zo

            maar heb je een foto, de fotos zijn genomen met mijn telefoon dus kwaliteit kan beetje minder zijn had geen digi camara mee

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #111
              Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

              Ach, dat is jammer...
              Ik dacht al , eitjes van die vlieg lol .

              Mss heb je de mannen dan toch te laat weg gehaalt of niet goed bestuift waardoor de rest ook bevrucht is...

              Peace

              Comment

              • darkiess
                Retired
                • May 2008
                • 1645

                #112
                Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                ja want bij van de potten zaten een zooitje fruitvliegjes

                Comment

                • emiel_s
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 694

                  #113
                  Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                  Ok Mensen na een welverdiende vakantie van 3 dagen ben i kweer terug in nederland ik was in belgie me planten zijn nu perfect in orde de blaadjes krijgen al een soort vna paarsig bruine rand? iemand een idee en ja de grooste gedeelte haartjes van de kleine plant is bruin dus dat is al erg mooi
                  Schutto In tha house

                  Comment

                  • DaTom-p
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 209

                    #114
                    Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                    Bijna klaar om te oogsten die kleine
                    Veel plezier ermee

                    Grtzzz
                    Take a look at my Ice-Cold-Killers!

                    Comment

                    • emiel_s
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 694

                      #115
                      Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                      Oorspronkelijk geplaatst door DaTom-p
                      Bijna klaar om te oogsten die kleine
                      Veel plezier ermee

                      Grtzzz

                      idd ik had een paar dagen geleden een topje afgeknipt en gedroogd ik heb het gister aaf getest het smaakt naar limoen/citroen echt super nice een erg lekker wietje
                      Schutto In tha house

                      Comment

                      • emiel_s
                        Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 694

                        #116
                        Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                        Foto update maandag 21 juli 2008


                        Zoals beloofd een paar fotos de kleine plant is gewoon bijna klaar erg nice de grote plant mag nog even door bloeien maar die begint al best aan het eind te komen
                        Attached Files
                        Schutto In tha house

                        Comment

                        • emiel_s
                          Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 694

                          #117
                          Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                          nog een paar fotos
                          Attached Files
                          Schutto In tha house

                          Comment

                          • Smokey
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2007
                            • 2488

                            #118
                            Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                            Goede fotos .
                            Wanneer ga je ze oogsten?

                            peace

                            Comment

                            • emiel_s
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2008
                              • 694

                              #119
                              Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                              Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                              Goede fotos .
                              Wanneer ga je ze oogsten?

                              peace


                              Geen idee darkies zij dat ze nog 2 weken moesten bloeien die grote meschien maar die kleine zker niet die ga ik denk aan het eind van de week oogsten of heeft iemand anders een ander idee erover?
                              Schutto In tha house

                              Comment

                              • emiel_s
                                Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2008
                                • 694

                                #120
                                Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                                nou wie kan het zeggen of ik al kan oogsten de kleine plant dan de grote plant moet nog even door bloeien wie kan het me zeggen
                                Schutto In tha house

                                Comment

                                Bezig...